líní ani ne, nevděční no to nevím, ale v každém případě se pokakají z první větší komplikace nebo průseru...
Mám pár mladejch v práci a jsou na prášky z každý zcela běžný stresový situace...
Jak jsou pod tlakem, nejsou schopni nic rozumnýho vymyslet nebo udělat, alibisticky si všecko x krát nechávají schválit...
Neochotni poslouchat zkušenosti z praxe.
Výsledky pak podle toho vypadaj.
MOje nejčastejší věta v práci si nima" Tak už konečně víš, PROČ jsem ti říkla že to takhle není nejlepší řešení?
Kdyby nic nedělali nemusel bych řešit 50% provozních průserů.
jen se diví že starej "provozní" pes má pohyblivou složku pltu ana několikanásobku jejich...
Divná generace.
1) Mladí, co nastupují do práce ještě nemají zkušenosti, díky kterým by zvládali vážné komplikace, to tak bylo je a bude. Až trochu pracovně dospějí, budou v tomhle stejně obratní jako dnes už ti starší.
2) To, že mladí dělají chyby, na které je někdo upozorní dopředu - taky normální. Zkušenost je nepřenosná, každý si to musí osahat. A i starší zaměstnanci v nové firmě občas nedbají na rady zaměstnanců, kteří už ví jak to ve firmě chodí
1. ano, plán 2040, realita spíš 2080... ani po 30 letech nemáme zcela hotové koridory a tam většinou se modernizuje (až na výjimky) v původní stopě bez nutnosti výkupu pozemků...
Pro regiony je dopad takový, že když někdo potřebuje například z Jeseníku do Prahy, musí nejdříve do nejbližšího města s vlakovým spojením do Prahy, a pak ještě do Prahy. VRT nepomůže dojezdu do nejbližšího města se spojem do Prahy, ale odsud do Prahy to bude mnohem rychlejší. VRT navíc může i pomoci například s drahým bydlením v Praze. Když bude dojezd do Prahy z Brna za hodinu, můžu bydlet v Brně a každý den dojížět do Prahy za prací
Stále jen doufám, že se VRT nezrealizuje. Celkově naprosto zcestný projekt, který slouží jen na nakrmení příslušných projekčních firem. Budu volit stranu, která si dá do programu, že to zastaví. Koncept hlavních stanic mimo centra měst pořád nemůžu skousnout. Nechápu, proč v Německu ICE může zajíždět na všechna nádraží, jako ostatní vlaky a u nás na mnohem kratší vzdálenosti připravují projekt s některými hlavními terminály a stanicemi mimo města. Rozumněl bych projektu na napřímení a zkapacitnění stávajících tratí, ale navržený VRT prostě ne.
VRT je jeden z těch projektů, který na počátku vyvolává obavy, ale po zprovoznění si budou všichni říkat, jak jsme bez toho mohli žít.
- že bude síť VRT do roku 2040 hotová, tomu snad nikdo nevěří. Vždyť dodnes nejsou zcela hotové ani koridory a to už se na nich pracuje cca 30 let.
1) Je lepší mít plán na zhotovení do roku 2040, aby to reálně bylo hotové v roce 2060, než plánovat dostavbu na 2060, aby reálně byla dokončena 2080
2) VRT je pro mezistátní a mezinárodní cesty, lokální trasy ani VRT řešit nemá
Chápu, že VRT je pokrok, ale řekl bych, že by bylo lepší ty peníze investovat do stávající železniční sítě, která je v dost špatném stavu. Narovnat oblouky, zvýšit rychlost na 200km/h a zrušit "drncání".
Nějaké rychlotratě bychom dříve nebo později stejně stavěli. Za mě jsem rád, že jsou plány nadimenzovány až na 350 km/h a že neutrácíme peníze za ubohých 200 km/h
GŘ ČT hořekuje, že nemá peníze a že zavře 3 kanály, zavřete Star Dance, pořad který nemá ve veřejnoprávní TV co dělat a nemusíte zavírat 3 kanály. Díky superdrahému nesmyslu se snad už konečně za veřejné peníze naučil tančit kdejaký nekňuba ze skupiny "celebrit"... Důvod? Každý rok znovu a znovu? Někomu už definitivně hráblo? Zlatá Švorcka za půltem... :-)
StarDance je jedna z nejsledovanějších show, co v česku najdete. Proč by se takový pořád nehodil do veřejnoprávní televize, když je součástí kultury mnoha lidí v této zemi (+ vzbuzuje v lidech zájem o tanec, který prospívá tělu i duchu). Jaké pořady byste viděl raději?
Ministr vnitra Matúš Šutaj Eštok (Hlas) to označil za zneužívání dětí k politické propagandě.
------------------------------------------------------
Bohužel je to tak. V českých školách se jakožedemokratická propaganda objevuje taky.
V každém státě existuje nějaká forma propagandy ve školách. Buďme rádi, že naše děti nikdo neučí armádní pochod, nebo jak ovládat armádní zbraně, jako například v Rusku
Co je pro planetu lepší? Když si koupím nové auto, byť s mírně "nadlimitními" emisemi, nebo budu pořád jezdit v autě, které na STK pořád splňuje emisní limity poplatné době vzniku = mnohem vyšší?
Nejekologičtější je takové auto, které vůbec nevznikne. Pokud se bude prodávat méně aut, tak je to pořád lepší, než kdybyste jezdil autem s trochu horšími emisemi
Domorodé kmeny viděli,že se zdvihá voda a tak náčelník zavelel a všichni šli na kopec.Nezahynul nikdo.Dnesni inteligentní lidé co jsou varování dopředu se prostě utopí.To je ten pokrok civilizace?
Naše civilizace je dobrá v tom omezovat rizika ve společnosti, bohužel potom někteří lidé neví, jak taková krizová situace vůbec vypadá a myslí si, že to nebude tak hrozné a že to zvládnou. Potom na to těch pár lidí doplatí, když neodhadnou situaci.
koho to překvapilo? soudy jsou prolezlý progresivníma levičákama, přesně jak říkali Turek a Vondra ve včerejší debatě z Bruselu. Itálie se rozhodla vyhostit migranty, ale soudy jim to hned zakázaly. Soudy jdou na ruku progresivním liberálům, žádná novinka ;)
Soudní rozhodnutí jsou politická, pouze tehdy, pokud musí dodržovat zákony, které byly ustanoveny politiky, jinak jsou soudy apolitické. Někdy jsou více doleva, někdy více vpravo, ale to neznamená, že sledují něčí politku
Nevím, jestli si pamatuji detaily, ale když byl ve vývoji web pro kupování el. dálničních známek, také s tím byly problémy a bylo to drahé. Přišla skupina programátorů, kteří tento web udělali podle svého, zadarmo (z dobré vůle) a plně funkční, ale bohužel se zůstalo u původního plánu. Levné a funkční věci bohužel někomu nevoní
Nevím k čemu naše malá zemička potřebuje rychlovlaky! Vemte si, že v 300km/h přehlídne červenou! Pak ty následky! Kdyby radši propracovali stávající vlaky a zabezpečení, a aby neměli zpoždění! Stačilo by to dát na 160km/h!
Na to, jak je naše zem malá, tak cestování mezi východem a západem republiky trvá při rychlosti 160km/h dlouho. Abych si na to vyhradil půl dne. Pokud si chci zajet do nejbližšího většího města za hranice, taky nemůžu, pokud si nechci brát v práci dovolenou. Mít možnost zajet si na víkend do berlína, do Vídně, do Wroclawi, do Mnichova, do Budapešti a ještě mít čas si to tam v klídku projít, to bych si přál. A kde je vůle, tam je cesta.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
To není o odhazování plastů do vody. Je to o tom, že se tam používají plastové obaly, ale neexistuje systém zacházení s odpadem, natož jeho třídění. Odpadky končí na hromadách venku, případně v ulicích a okolí vesnic. Tradičně to byl o dost menší problém, protože se vyhazovalo méně věcí, a většina se jich prostě časem stala součástí půdy. S plasty je to ale jiné. Když hodně naprší, tak je voda spláchne do řeky (často vylité z břehů). V hlavním městě nejsou peníze na zacházení s odpady. Mimo města je to ještě horší, protože 85% silnic je nezpevněných, tj. v období dešťů se mění v bažinu, a zatopí se i spousta těch asfaltových. Do velké části DR Kongo se dá dostat téměř výhradně na lodi nebo letadlem. To není jako v Dlouhé Vsi, kde přijedou každých pár dní popeláři pro tříděný odpad 🙂
Odkaz 1
Vývoj nikde neprobíhá tak, že nejprve nastavíte systém zacházení s plastovým odpadem a naučíte lidi třídit, a pak teprve začnete ty plasty importovat. Probíhá tak, že se začnou prodávat nové skvělé a levné produkty v plastech, které lidem zlepší život. Odpad nikdo neřeší, protože je ho málo. Pak to přeroste přes hlavu, a je potřeba to řešit. Což je dost problém v chudé zemi, která byla totálně zničena evropskou kolonizací, následky čehož tamní lidé nesou dodnes.
4 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Když tam někdo doveze tolik plastů, tak by neměl být problém tolik plastů zase odvézt, ne?
1 odpověď