Nechápu,jak někdo může ponižovat kurýra.Já si jejich práce ohromně vážím.Jsme invalidé-púohybový aparát a navíc bez auta.Objednáváme si potraviny a pokaždé jsou to nejméně tři přepravky.Jezdí v každém počasí.Nikdy jsme se nesetkali s tím,aby reptali,že musí kousek od výtahu po schodech,naopak se ještě ptají,jestli to chceme dovnitř a jestli je vše v ppořádku.Od jisté přepravní společnosti už nás zná a dá nám vždy avízo za jak dlouho u nás bude.Teď v létě nám říkal,kdy má dovolenou,abychom neobjednávali žádné zboží,že za něho nebude nikdo jezdit a samozřejmě to nebyla jeho povinnost nám to hlásit.Kdyby nebyli kurýři nebyli by také eshopy,protože jak by se dostalo zboží k odběrateli.Podle mne by měli být placeni stejně jako administrativa eshopu.
Jenom pro pochopení, kurýr nikdy nemůže remcat, v ten moment dostane špatné hodnocení a pak mu firma sníží finanční hodnocení a může to být i v řádech tisíců.. jenom pro info jak je s u kurýrů s úsměvem jako ROHLÍK..
"Za 320 tisíc, které má teď po dvou splátkách brašnářství vrátit, by se podle něj dalo pořídit 500 turniketů na zastavení krvácení."
To je cca 640 Kč za jeden turniket? 😲 Já kupují jeden turniket i s tužkou za 70 - 80kc/1kus. Jojo na válce se drsně rýžuje.
možná tak z Temu 😄 to musí bejt dobrej bazmek 😄 podívejte se kolik stojí kvalitní turniket a pak mluvte..
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
6 let je opravdu výsměch pozůstalým...