Klasický katalogový podvod. Odkaz 1
Jádro problému vidím v tom, že v ČR v 90-tvých letech převládlo neoliberální paradigma, které na jedné straně hlásá, že kdo není dost bohatý, tak si za to může výhradně sám, protože se málo snaží, přičemž na druhé straně je více než tolerantní k viditelně nepoctivým způsobům získávání onoho bohatství. K tomu ještě přibyly různé fígle neoliberální společnosti, jako třeba privatizace spravedlnosti ve formě rozhodčího řízení, díky čemuž tu máme skoro milion lidí v prakticky doživotní exekuci. Tenhle koktejl je pro demokracii smrtící. A jeho zbytky tu ještě pořád jsou, když spousta lidí mylně považuje za největší problém sociálního systému zneužívání dávek. Tak nevím, jestli tuhle zatáčku vybereme - Rusům se to bohužel nepodařilo a skončili tam, kde jsou.
Green Deal vychází striktně z Pařížské klimatické dohody, ke které přistoupil celý svět téměř bez výjimky. Pokud bychom neměli evropský Green Deal, museli bychom mít něco jiného a museli bychom si to financovat sami. Představa, že bychom mohli zůstat jediným zapáchajícím skanzenem na světě je naprosto zcestná.
Když k jednomu prodanému elektrickému autu přibude druhé, je to nárůst o 100%. Když k milionu prodaných elektrických aut přibude dalších 100 tisíc, je to nárůst o "pouhých" 10%. To je kouzlo statistiky, ze kterého pak dezoláti, petrolheadi a autor tohoto článku dovozují, že "lidi přestali elektromobily kupovat".
V Praze na sídlišti Barrandov mám v pohodlné docházkové vzdálenosti od svého paneláku (max. stovky metrů):
K elektromobilu už si dávno nemusím kupovat barák.
"Vaníčková upozornila, že cesta k dotovanému elektromobilu začíná výběrem vozu a sjednáním úvěru u spolupracující leasingové společnosti nebo banky. „Proto lze očekávat, že rozjezd žádostí bude pozvolnější,“ podotkla." Kdo někdy v životě kupoval auto tak ví, jak dlouho tenhle proces trvá. Takže je spíš zázrak, že během prvního dne vůbec nějaké žádosti dorazily. Ale fanatici fosilního náboženství mají holt jasno 😄 Podotýkám, že já jsem si elektrické auto (nová Kona electric) koupil za své, jako soukromá osoba a tedy bez dotací. Bydlím na sídlišti a nabíjím výhradně na veřejných nabíječkách. Kilometr mne vychází na 1,20 Kč - zatím, protože za ten měsíc, co ho mám s ním ještě neumím tak úsporně jezdit. Dojezd na jedno nabití v zimě po dálnici mám přes 400 km (vyzkoušeno prakticky - se stálou teplotou uvnitř auta 22 stupňů). A vyšlo mne nové levněji než nový spalovák srovnatelné velikosti (Tucson nebo Kodiaq), ovšem s lepší výbavou, kterou mají všechny elektromobily již v základu nebo z podstaty - jako například dálkové vyhřátí a rozmražení auta z mobilní aplikace.
Samozřejmě, že Putin lže - bylo to o rok dříve: "V roce 1938 (3. října) Polsko východní část československé části Těšínska vojensky obsadilo a anektovalo." Zdroj: Odkaz 1
16
Sledujících
0
Sleduje
16
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
To je zas článek o ničem.....tedy kromě pocitů a dojmů. Nikdo neví, jak zastavit migraci. A kdo tvrdí, že ano, tak lže.
2 odpovědi