Klasický katalogový podvod. Odkaz 1
Jádro problému vidím v tom, že v ČR v 90-tvých letech převládlo neoliberální paradigma, které na jedné straně hlásá, že kdo není dost bohatý, tak si za to může výhradně sám, protože se málo snaží, přičemž na druhé straně je více než tolerantní k viditelně nepoctivým způsobům získávání onoho bohatství. K tomu ještě přibyly různé fígle neoliberální společnosti, jako třeba privatizace spravedlnosti ve formě rozhodčího řízení, díky čemuž tu máme skoro milion lidí v prakticky doživotní exekuci. Tenhle koktejl je pro demokracii smrtící. A jeho zbytky tu ještě pořád jsou, když spousta lidí mylně považuje za největší problém sociálního systému zneužívání dávek. Tak nevím, jestli tuhle zatáčku vybereme - Rusům se to bohužel nepodařilo a skončili tam, kde jsou.
Green Deal vychází striktně z Pařížské klimatické dohody, ke které přistoupil celý svět téměř bez výjimky. Pokud bychom neměli evropský Green Deal, museli bychom mít něco jiného a museli bychom si to financovat sami. Představa, že bychom mohli zůstat jediným zapáchajícím skanzenem na světě je naprosto zcestná.
Pokud má eleauto nahradit konvenční auto, tak tuto statistiku musíme brát v kontextu prodeje aut spalovacích - a to je ať se to někomu líbí nebo ne velice ubohý prodej a to ještě podpořeny dotacemi... lidi/to nechtěj resp. Na to nemají.
Tak proč je tedy nejprodávanějším autem na celé planetě i v Evropě Tesla?
Když k jednomu prodanému elektrickému autu přibude druhé, je to nárůst o 100%. Když k milionu prodaných elektrických aut přibude dalších 100 tisíc, je to nárůst o "pouhých" 10%. To je kouzlo statistiky, ze kterého pak dezoláti, petrolheadi a autor tohoto článku dovozují, že "lidi přestali elektromobily kupovat".
A moje babička říkávala - věř, kdo chceš. Aneb slibem nezarmoutíš. Ani jedno elektroauto, co jsem měl možnost vyzkoušet, se v běžném provozu (při běžném způsobu jízdy, jako bych seděl v autě se spalovacím motorem) ani nepřiblížilo deklarovaným parametrům dojezdu od výrobce. Většinou jsou to čísla v kategorii zbožná přání.
Já se vždycky strašně pobavím, když mi tu neználci, co v elektromobilu v životě neseděli, vykládají o tom, jak mi to nikam nedojede, jak v tom v zimě mrznu a v létě se peču, jak musím každých 50 tisíc měnit celou baterku, jak to nemá žádný výkon, jak v tom musím jezdit pomalu, a jak mi to pořád jen hoří a nic jiného to vlastně ani nedělá..... Vždycky si představím, že je to asi stejné, jako když chlap poučuje dospělou ženu o menstruaci nebo matku tří dětí o porodu.
Zrovna včera jsem po dlouhé době nabíjel na 100% a ukazatel odhadu dojezdu mi napsal 510 Km. Škoda, že sem nemůžu dát fotku. A jak jsem se od února, co tuhle Konu mám, opakovaně přesvědčil, tak ten odhad dojezdu je tady velmi přesný. Mám tu 65 kWh verzi na 17 palcových kolech. Jezdím převážně po dálnici, a jelikož jsem líný, tak s asistentem - tedy vždy nejvyšší povolenou rychlostí (občas to přišlápnu, když se mi nějaký fosil lepí na zadek).
ještě nesmysly co se týče nabíjení. ukažte mi auto které se umí nabíjet samo. co to prosím plácáte?? a co se týče rychlonabíječek které zminujete. první ztráta je, že musíte předělat sitové AC na DC. další ztráta je chlazení nabíječky, a další je chlazení baterií v autě. tedy ztráty kumulativně jsou kolem 30 procent. stejně jako bych u nafty rozlil 20 litrů u tankování, které logicky zaplatím. a co je nejvtipnější, že cena za rychlonabíječku je až 3x dražší než standardní. takže jezdíte daleko dráž než u splaováku, jestli chcete reálný test, pošlu.
Abych to tedy definitivně uzavřel (stejně už to tu nikdo jiný nečte) - EV nikoho nijak v běžném používání neomezuje - ani obyvatele sídliště - a poskytuje mu naopak nadstandardní požitek z jízdy, který mu spalovák neumožní. Můžete s tím nesouhlasit, můžete o tom vést spory, ale to je tak asi to jediné, co s tím můžete dělat. Navíc nesmrdí a nehlučí - o vypouštění karcinogenních látek z výfuku nemluvě. Jedinou nevýhodou je zatím vysoká pořizovací cena, ale to se v dohledné době změní. Trochu nepohodlný je zatím cenový chaos u nabíječek, ale s tím se dá žít a někdy se v tom dají ulovit i velmi zajímavé ceny. A na tom nic nezmění ani dezinfo servery typu AutoLživě, ani vaše quazi sofistikované odůvodňování zjevných nesmyslů, ani vaše zoufalé útěky z nouze k poukazování na překlepy nebo použití hovorových výrazů názorových oponentů. A tím bych to asi ukončil.
ještě nesmysly co se týče nabíjení. ukažte mi auto které se umí nabíjet samo. co to prosím plácáte?? a co se týče rychlonabíječek které zminujete. první ztráta je, že musíte předělat sitové AC na DC. další ztráta je chlazení nabíječky, a další je chlazení baterií v autě. tedy ztráty kumulativně jsou kolem 30 procent. stejně jako bych u nafty rozlil 20 litrů u tankování, které logicky zaplatím. a co je nejvtipnější, že cena za rychlonabíječku je až 3x dražší než standardní. takže jezdíte daleko dráž než u splaováku, jestli chcete reálný test, pošlu.
....a články z profláknutých dezinfo webů typu AutoLživě o tom, jak 10 let staré EV s motorem ekvivalentním 40 let staré babetě jede do Chorvatska, si strčte za klobouk - já jezdil donedávna s Fiatem 500L po celé Evropě a zatím mi to s EV netrvá o nic déle. Uvidíme jak bude vypadat v létě Balt a Jadran, ale třeba podle ABRP je to totéž - tedy na nějakých 1200 km budu cestovat o cca 3 hodiny déle než mi na začátku cesty ukazuje Waze (které ovšem neví, jakým autem jsem jel ani jakým pojedu) - což je stejné jako to bylo s tím mým dieselovým Fiatem. Holt vaše přání je jen otcem myšlenky - zatímco já už si své teorie ověřuji každý den na vlastním novém autě na které se vy nikdy nevzmůžete, což budete stále jen quazi sofistikovaně odůvodňovat. Naštěstí pro vás už to nikoho nezajímá - alespoň tady ne.
ještě nesmysly co se týče nabíjení. ukažte mi auto které se umí nabíjet samo. co to prosím plácáte?? a co se týče rychlonabíječek které zminujete. první ztráta je, že musíte předělat sitové AC na DC. další ztráta je chlazení nabíječky, a další je chlazení baterií v autě. tedy ztráty kumulativně jsou kolem 30 procent. stejně jako bych u nafty rozlil 20 litrů u tankování, které logicky zaplatím. a co je nejvtipnější, že cena za rychlonabíječku je až 3x dražší než standardní. takže jezdíte daleko dráž než u splaováku, jestli chcete reálný test, pošlu.
Když vás tak čtu, říkám si, jak lze quazi sofistikovaně odůvodnit takové nesmysly. Pečlivě selektujete fakta, aby zapadala do vaší představy o světě. A když se nedejbože obecná a nefiltrovaná fakta střetnou s vaší představou - tím hůře pro fakta - to si hned najdete fakta vlastní - sice nemusí být pro podstatu řešené otázky žádný skutečný význam, ale vy se jimi snažíte (zbytečně) dokázat, že nejste úplně mimo. Ale jste. Reálný život je jinde. Žádný normální majitel EV nic nepřepočítává, ale prostě jen jezdí a užívá si skvělých jízdních vlastností, které vy jste evidentně nikdy nepoznal (a tím jsem si zcela bez pochybností jist). Čmelák teoreticky taky nemůže vzlétnout, ale naštěstí o tom neví 😁 - zkuste mu to vypočítat, třeba vás poslechne a poslušně spadne. Trvale jezdit 180 km/h nikdo nepotřebuje (ani se spalovákem, který přitom žere 12 litrů), ani s EV (ačkoli to umí). Ani řezat zatáčky s přetížením 9g. Běžný dojezd na jedno nabití do 400 km většině normálních řidičů naprosto stačí (ačkoli dnešní EV mají více) a příležitost k tomu, aby nechali auto o samotě stát někde na nabíječce mají (kdykoli) dost. Auto nabíjí zcela samo - já jen připojím konektor a jdu si po svých. Když se vrátím, mám auto nabité. Nemusím u toho hypnotizovat tankovací pistoli. A jezdím průměrně za 1,20 Kč - počítám v tom jak průměrné nabíjení na pražském sídlišti, tak i nabíjení u vysokorychlostních nabíječek (které málokdy potřebuju), tak i nabíjení úplně zdarma (u Bauhausu v Čestlicích, v Chabrech, u Billy v Řepích, u příbuzných na chalupě, v hotelu, kde občas přespím....).
1. je mi úplně stejně paradoxně jako vám, a z přednášek na čvut fsi katedry konstrukce vozidel si vás nepamatuji, takže si vás škrtám jako člověka který nemá v dané věci vzdělání-o čemž svědčí vaše hloupé názory. nevíte o čem, ale hlavně že melete. 2. elektrické auto jsem řídil poprvé již v roce 2005. 3.elektrických aut jsem řídil několik, neb auta jsem nejen vystudoval ale celý život se tím živím. 4.supersport není pojmenování které dáváte vy, ale je to přesně definovaná kategorie vozidel, a ze současných e vozidel na trhu je jediný Rimac Nevera Odkaz 5.vámi definovaný tayacan skutečně nepatří mezi supersporty nýbrž je to 4 dvéřové čisté grand tourismo či v povedení kombi je to cross tourismo.
6.adaptivní tempomat je vynález z roku 1948, a vy to nevíte protože vám chybí vzdělání. prosím : Odkaz . klasický tempomat byl vynalezen o dva roky dříve. 7.o velkém penisu vašem jste psal hned na začátku vy, což jsem nepochopil, že někdo je tak stupidní. podívejte se do historie vašich blábolů. cituji "ano i mně občas někdy mine dieselový kompenzátor malých penisů". 8.o vaší hlouposti svědčí i pravopisná chyba v tak jednoduché větě- nikoliv mně ,ale mě je správně. 9.co tam máte dál na vyvrácení vašich blábolů a nesmyslů?
Nic. Myslím, že už nic není třeba. Sám jste přiznal, že v elektrickém autě jste seděl poprvé v roce 2005, tehdy jste si evidentně zafixoval tehdejší dojem na tehdejší úroveň elektromobilní technologie jako názor pro celý zbytek života a vývoj technologií od té doby zcela ignorujete a jakákoli data si účelově filtrujete, protože realita je prostě s vaším názorem v rozporu. Šíříte tu bludy, tvrdíte, že EV mají malý dojezd a ignorujete, že současné EV naprosto běžně ujedou 500-600 km na jedno nabití. Ignorujete, že elektromobily obecně jezdí stejně rychle jako spalovací vozy a kromě toho mají daleko rychlejší odpich a nárůst rychlosti z jakékoli základny. Ignorujete, že KAŽDÝ elektromobil pohodlně ujede KAŽDÉMU spalovacímu autu - jak na křižovatce, tak na dálnici - a to klidně i ve 150 kilometrové výchozí rychlosti. Ignorujete, že EV se během cesty vůbec nemusí nenabíjet, protože se umí nabíjet samy, v době kdy by jinak jen bezúčelně stály na parkovišti. Jedinou výjimkou jsou dlouhé souvislé cesty, kterých je při běžném dnešním dojezdu EV jen několik do roka - a když už je nutno nabíjet, nemusí se speciálně kvůli tomu zastavovat - prostě se nabije jen tehdy, když musíte zastavit kvůli něčemu jinému. Za 10 minut na nabíječce si prodloužíte dojezd o 100-200 km - tedy nejméně do další zastávky (která bude následovat třeba za 300 km, protože baterka se do nuly nevyjíždí) - mimochodem - nedělat bezpečnostní zastávku nejméně každé 2 hodiny je hazard. To všechno vy prostě NEVÍTE, tak nekecejte, že jste to studoval - prdlajs jste studoval. To byste takto otevřeně nemohl lhát.
děkuji za vaše hloupé řádky -nemá cenu s vámi polemizovat, neb neznáte fakta - viz adaptivní tempomat je na světě od roku 1948 a měl jsem ho již ve 4x autech po sobě jdoucích. rychlostí 130 km jezdíte tam, kde všichni jezdí 180kmh, takže zdržujete. a zabil jste hláškou že huyndai je moderní auto, a supersport je Ionic 5. twl vy fakt melete úplný nesmysly!! inu jak píšete sice velký penis, ale v hlavě vzduchoprázdno. nicméně děkujeme za názor na úrovni paní Nerudové a posíláme klíčenku!
Omlouvá vás jen vaše hluboká neznalost a to, že jste ještě nikdy v životě neřídil elektrické auto a tedy nikdy nezažil ten odpich, co vás zatlačí do sedačky v jakékoli výchozí rychlosti. Chápu, že z toho máte pocit méněcennosti, když vám na křižovatce i na dálnici jakékoli moderní elektrické auto pohodlně ujede. Elektrický Mercedes a Audi e-tron prý podle vás není moderní auto 🤣🤣🤣A co Porsche Taycan Electric - to taky není supersport? 🤣🤣 Ale tedy to mne opravdu dostalo - zaměňovat inteligentní adaptivní tempomat HDA/NAV (což je částečný autopilot) s obyčejným mechanickým tempomatem, to už chce opravdu velkou dávku omezenosti a nízký všeobecný rozhled - obojího máte zjevně nadbytek. No ale proč by mne to mělo zrovna ve Vašem případě překvapovat, když podle toho, co tu píšete, jste se mentálně zasekl někde před 15 lety a od té doby už nesledujete, kam se za ten čas vyvinul svět.No tak už to nějak dožijte a aspoň nám mladým (mně je totiž teprve 56 let) nepřekážejte. A sněte si klidně dál o velkém penisu, když už tu o něm JAKO JEDINÝ celou dobu furt dokola píšete 😁 Těžko říct, z čeho máte větší mindrák.
Vinohrady znám jako svoje boty, ale nebydlím tam.
Přijďte se podívat k nám do Beskyd. Nejen nabíječky, ale i sloupy osvětlení budete hledat baterkou. 🙂
A podle statistik se na území Beskyd vyskytuje 682.260 spalovacích automobilů. Počet sloupů veřejného osvětlení statistiky neuvádí. Ale nejsem si jistý, jestli je jich dost.
Teď jsem se díval z balkónu a vidím 42 automobilů a jen čtyři sloupy osvětlení. A to jsme docela bohaté městečko.
Asi ne dost, koukám..... A lampy nejsou nutnost - nabíjecí sloupky jsou ještě levnější. Wallboxy na trafostanicích ještě víc.
naštětstí lidi jezdí po dálnicích spolu se mnou, a tak vidí jak se plížíte po silnicích...ale jezdit po německých dálnicích 130 kmh, to je za trest vidte?...a které bludy a máty máte na mysli prosím? to o vašem obrovském přirození kterým se na veřejné síti chlubíte?
Vidíte, jak čtěte něco, co nikdo nenapsal. Tím jste se usvědčil. Lžete. A kromě toho, že lžete, tak se také každým dalším komentářem usvědčujete z hlouposti, protože za EV mylně považujete nějaká stará městská vozítka typu VW e-up!, Škoda City Go nebo BMW X1, která pro dálniční jízdu nebyla určena (ale přesto ji zvládají). Zjevně jste v životě neslyšel o moderních elektrických SUV typu Hyundai Kona první i druhé generace, o elektrických supersportech typu Ionic 5N, ani o elektrických limuzínách typu Ionic 6 nebo Audi e-tron, případně Mercedes s dojezdem 500 a více km. Pokud budete tvrdit, že vás na dálnici nikdy nepředjela Tesla, tak se zase jen usvědčíte že lži, protože už KAŽDÉHO někdy předjela - mně skoro pokaždé. V Německu na dálnici, stejně jako všude jinde po Evropě, kde je nejvyšší povolená či doporučená rychlost 130 km/h jezdím právě touto rychlostí, a to z čiré pohodlnosti - na ní je totiž stavěn inteligentní adaptivní tempomat - to je něco, co vy na tom svém starém křápu nemáte - mimochodem mají to i moderní spalovací vozy. Ale vy prostě jen sprostě ZÁVIDÍTE, tak si to už konečně přiznejte. Až z toho vyrostete, tak si možná také konečně koupíte pořádné = elektrické auto.
16
Sledujících
0
Sleduje
16
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
To je zas článek o ničem.....tedy kromě pocitů a dojmů. Nikdo neví, jak zastavit migraci. A kdo tvrdí, že ano, tak lže.
2 odpovědi