Můžete uvést nějaký příklad, kde by se to takhle používalo? Většinou vidím externí čtečku, která se k telefonu (jakémukoliv) připojuje přes bluetooth.
Tohle hlavně není technologická věc (je to triviální využití NFC čipu), nýbrž obchodní věc. Tu službu totiž musí na pozadí zajistit někdo, kdo má vydanou licenci od ČNB.
Pro mě je spíš otázkou, jakým způsobem se bude řešit tisk potvrzenek.
K čemu budu tisknout papírovou stvrzenku? Už cca 3 roky mám SumUp terminál bez tiskárny který posílá obratem účtenky za A) na telefon (přijde odkaz ke stažení účtenky) a za B) na email. Papír netřeba. Podotýkám, že za ty 3 roky nikdo účtenku od terminálu nechtěl, každému stačila faktura - daňový doklad, který taky vystavuju na místě pouze elektronicky. Možnost použít iPhone jako terminál vítám pro odstranění dalšího HW členu v platbě, nebudu muset tahat terminál v brašně. Jsem instalatér a o krám méně vítám.
Tak asi nějaký hardware potřeba bude k vytištění účtenky, nebo mi po staru napíšou paragon přes kopírák a buchnou tam další hardware razítko.
K čemu budu tisknout papírovou stvrzenku? Už cca 3 roky mám SumUp terminál bez tiskárny který posílá obratem účtenky za A) na telefon (přijde odkaz ke stažení účtenky) a za B) na email. Papír netřeba. Podotýkám, že za ty 3 roky nikdo účtenku od terminálu nechtěl, každému stačila faktura - daňový doklad, který taky vystavuju na místě pouze elektronicky. Možnost použít iPhone jako terminál vítám pro odstranění dalšího HW členu v platbě, nebudu muset tahat terminál v brašně. Jsem instalatér a o krám méně vítám.
Nevím, školy nemám 😄 , ale jak poznáte, že to zboží bylo prodáno u vás a ne v jiném obchodě či obchodním řetězci, Ani sami zákazníci si kolikrát nepamatují, kde to vlastně koupili. V systému si najdete odprodeje tohoto zboží, ale jak to párujete. Podle čeho poznáte, že právě tento člověk si to u vás koupil a ne u konkurence?
Protože všechny faktury co vystavím jsou vystaveny na jméno a adresu.
Neprodávám zboží ale řemeslné služby jejíž součástí může být nějaký materiál. Například radiátory, plynová topidla atd. Pokud má zákazník tedy nějaký problém s například radiátorem v rámci díla, tak mi zavolá a pokud najdu jeho jméno v realizovaných zakázkách / fakturách (což se dá dohledat okamžitě během 5 minut) není problém reklamaci začít řešit. To zda fyzicky má nebo nemá nějaký daňový doklad nebo záruční list od výrobku je vedlejší.
Stejně to funguje i například u e-shopu nebo kamenného obchodu, kde má člověk registraci a daňový doklad je vystaven na jméno.
Vždy je to samozřejmě o ochotě prodejce nebo dodavatele služby daný problém řešit nebo se snažit za každou cenou kroutit. To má každý (bohužel) nastavené jinak.
Zatím nejsou informace, ale uzavřené vánoční trhy dávají tušit. Ale mají, co chtěli. Nedovolme tohle u nás. Nezapomínejme, že TOP09 a Piráti jsou veřejní vítači, Starostové a lidovci vítají skrytěji (sirotci jedné europoslankyně, která sama vychovala kriminálníka) a nevítající jsou jen někteří lidé z ODS). A proto volme ve volbách jen nevítače.
Momentálně jsem na na trhách v Drážďanech a je zavřený jen ten jeden. O 100m dál je normální provoz.
Jsou tací. Technologický rozvoj v dnešní nezvládnuté době se pokouší udělat IT odborníka z každého, i z lidí, jejichž profese je o něčem jiném.
Ve vašem případě - kolik vašeho času u počítače vám vaši klienti zaplatí ?
A jak by se vám líbilo čekat na služby třeba od chirurga nebo kadeřnice, kdyby museli trávit 50% času u počítače namísto na sále či na place?
Dobrý den, podle toho co píšete si nejsem jistý, jestli úplně dobře chápete co datová schránka vůbec je.
Realita je taková, že datová schránka čas naopak šetří a náročnost obsluhy je na úrovni obsluhy e-mailu. Celkově počítač se začal používat proto, protože díky němu je práce rychlejší, než psát všechno rukou a nosit každý měsíc tunu papíru na poštu.
Dle vaší (ne)logiky bych mohl napsat “Jak by se vám líbilo čekat násobně víc času, než zedník udělá cenovou nabídku na stavbu domu, rukou na papír oproti nabídce na PC?
Té otázce na čas u PC nerozumím. Zaplatí mi ho úplně stejně jako kdybych psal vše rukou nebo chodil na poštu. Zaplatí ho rozpuštěný v celkové ceně za dílo. Akorát díky PC je ta práce hotová mnohem dřív.
Podnikající kadeřnice a ani řemeslníky nikdo nenutí podnikat. Můžou se jít nechat zaměstnat a potom se věnovat čistě svému řemeslu. Kancelářskou práci následně z většiny nebo kompletně zastane někdo jiný v rámci firmy. Pokud ale chtějí vydělávat větší peníze, mít časovou flexibilitu a být sám sobě pánem tak prostě musejí makat a stále se vzdělávat a rozhodně ne fňukat.
A k čemu takový kominík, instalatér, hospodský, zedník potřebují datovou schránku? Tihle fakt nepotřebují sedět u počítače.
Jsem instalatér, podnikám a datovku mám už dlouho. Budete překvapen ale u počítače jsem minimálně třetinu času - cenové nabídky, e-mail, jednání s dodavateli, placení faktur atd. Upřímně si myslím, že pokud má někdo s banalitou jako je datová schránka problém tak se na to má vybodnout a jít se nechat zaměstnat.
Jelikož je to moje odbornost, dovolím si zareagovat na tu snůšku polopravd a nesmyslů, co tady novinář zase tlápe.
CO je člověkem nedetekovatelný a to je fakt. Jeho výskyt je možný ale jen tam, kde je otevřený oheň, sporáky, kotle s přirozeným odtahem do komína. Ne turba, ne kondenzační kotle.
Hlásič CO není povinný, a na rozdíl od toho matly, co ho dává ke kotlu v jeho spodní části, aniž si asi přečetl návod, musí být hlásič CO metr od kotel pod strome, výš, než kotel.
Není hlásič jako hlásič. Ty levné jsou rovnou pozvánkou hrobníkovi. Jejich čidla CO dávno nefungují a domácí do toho mění baterky jako o život. Žádný servis nikdy nezajistí, aby kamna někdy nezakouřila. Můžete mít parametry všechny super, v létě vám sluníčko nažhaví vzduch nahoře v komíně, kotel zapálí na ohřev vody a v koupelně máte nebožtíka - komín totiž kotel vůbec nepoznává a jelikož jdou spaliny přímo do objektu, nevypne ani spalinové čidlo. Totéž, je jinak platí v zimě. Průvan dolů komínem ať už otevřením dveří na schodišti v bytovce nebo ventilátorem v něčí kuchyni klidně o pět podlaží níže, a je vymalováno. Každý rok se otráví CO tisíce desetitisíce lidí, tisíce z nich už vozí sanitky, jednotlivci mají smůlu. Mraky lidí si ničí zdraví aniž o tom vědí.
Ty spotřebiče neměly být nikdy v místě, kde jsou lidé, být povoleny. To je prostě prasečina.
Pokud je plynový kotel / ohřívač vody / lokální topidlo typu B odborně servisován a měřena + hlídaná hladina CO servisním technikem a správně i revizním technikem . Tak v ideálním případě nedojde ke smrtelnému úrazu ani při vracení spalin - jednoduše proto, protože spaliny žádné CO neobsahují nebo obsahují jeho minimum. Proto pravidelný servis jako jediný opravdu zajistí bezpečný provoz.
Přespání k ničemu.. z toho se nikdo nepoučí.
Pokud by to splácel jako čistič kanalizace.. tak by musel sehnat ještě jednu generaci :D
Jako “čistič kanalizace” se dá celkem v pohodě vydělat i 10.000 Kč za den. Cca 2500 Kč bez DPH / 1 zakázka na strojní čištění kanalizačního potrubí a dají se tak ty 4 za den zvládnout. 😂 Ovšem ano, splácel by to zřejmě opravdu dlouho i tak.
Většinou se mně lidé ptají, jestli nejsem příbuzný s tím Pekárkem z Akademie věd, a to také nejsem, ani ho neznám. Tohle je vítaná změna. Taky byl Pekárek, který fotil pro sportovní časopis. Holt někdo zná akademiky a někdo opilce, každý podle svého naturelu, vrána k vráně ...
Ahoj, já jsem taky Pekárek a notor nejsem 🤣
Solidni firmu nebo remeslnika poznate podle toho, ze za prve nikdy nema cas a ma to zasekane na mesice dopredu a hlavne zadne penize predem az po praci a spokojenosti. Jak vam frajer rekne, ze muze hned, utikejte pryc.
Řemeslník Vám většinou řekne, že nemá čas (nebo, že má nejbližší termín za půl roku ve středu) pokud je zakázka malá / nezajímavá nebo zákazník vykazuje “problémové” chování 🙂
Pak taky občas samozřejmě, když ho opravdu nemá.
2
Sledujících
3
Sleduje
2
Sledujících
3
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Pozor: na WC stále potřebujete papír. Iphonem si zadek nevytřete. 😀😜
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To my řemeslníci děláme právě tím cashem (vtip 😉)