To jistě,jen za životy to nestojí.Treba ty děti asi volbu neměly a za to že mají trouby rodiče nemůžou.
Rodiče si nevybíráte... za to nemůžou ani děti v autě rodičů .... nejde vymyslet a zachránit vše .... chcete mít závory na přechodech pro chodce? Nebo na zákazu vjezdu?
Byla by to tragédie, bezesporu... ale díky této tragédii by se lidi poučili .... ale stejně by se našli někteří, kteří by ji opakovali.... Někteří jsou nepoučitelní.
Musíte mít možnost volby.... to že se Vám některá volba nelíbí ... je věc druhotná ...
Skladam poklonu golmance Novotne. Uzasne predstaveni v brane. O to vic me mrzi takticky nezvladnuty utok pri osobce na Jerabkovou. Nase hracky si s touto situaci v utoku nedokazali poradit. Tato prohra jde z meho uhlu pohledu za trenery. Reagovat na tuto situaci hrou v utoku bez vyborne chytajici golmanky a reseni situace v utoku pridanim dalsi hracky, a nezmenit pohyb hracek v utoku na danou situaci... Jak reagovat na vysunutou obranu 1-5 ci osobni obranu se uci uz v zackach. Tahle prohra jde z meho pohledu na triko trenerum.
Prosím tedy o vysvětlení, jak chápete větu „zpřístupní podstatnou část vzdělávání...“.
To není to samé, jako existence tříd, kde se učí dvojjazyčně.
Zpřístupní podstatnou část vzdělávání? ... Bude vyučována v daném jazyce.
Jinač nechápu od Vás "To není to samé, jako existence tříd, kde se učí dvojjazyčně." Mohl byste mi to prosím trošku rozvést? Nedokáži přesně odvodit, k čemu se má vztahovat 🙂 Za mě osobně dvojjazyčná výuka - jak jsem dotaz od Vás zatím pochopil - je výuka toho samého ve dvou jazycích? To je asi zbytečné a časově nerealizovatelné. Funguje například bilingvní výuka, myslím že v Chebu, kde jsou třídy, kde se vyučují předměty nejazykové v němčině. Což beru jako dvojjazyčné vzdělání.
V článku na Manipulátorech ( Odkaz ) se píše:
... v okresech Cheb, Karlovy Vary, Sokolov, Liberec, Ústí nad Labem, Český Krumlov, Opava a Svitavy. Úřady se zavázaly, že v těchto okresech zpřístupní podstatnou část předškolního, základního, středního, jakož i technického a odborného vzdělávání v němčině; zpřístupní univerzitní a jiné vysokoškolské vzdělání v němčině; zajistí výuku dějepisu a kultury související s němčinou v Česku a připraví učitele potřebné pro jazykové a historické vzdělávání.
---
Je to pravda, nebo ne?
Vytržené z kontextu .... i z tohoto článku na manipulátor...
Pročtěte si článek celý, a snad jste schopen pochopit psaný text.
A toto ani není nic "nového" na Severo-východě Moravy byly školy, které měly i třídy, kde se učilo v polštině a ve slovenštině. Viz třeba Karviná....
Dále tam je několik požadavků, které musí býti splněny... které ale radši nezmiňujete, apod...
Koukám, že všichni zapomněli na ESM, EUROVAL .... jak plní maastrichtská kriteria většina hlavních zemí Eurozony? Maastrichtská kriteria byla kdysi přijata právě jako stabilizační prvek budoucí Eurozony..... pokud by je všichni plnili ... tak by to přes další problémy mělo alespoň tu stabilitu.
Jak to vypadá s dluhy Francie, Španělska nebo Itálie.... Jak to vypadá s jejich bankami ....
Vlastní měna je poněkud tratná směnou .. to ano .... ale je to jediný mechanismus suveréního státu ..... nebo si myslíte, že kdybychom my potřebovali devalvovat euro kvůli naší hospodářské situaci ... tak by to ostatní země odsouhlasily na naši pomoc?
Případ Řecka by měl všem, co trochu ekonomii rozumí, otevřít oči, jaké to je zbavit se vlastní měny.
Mít společnou měnu více států, kde není +- stejný náklad práce, dluh, efektivita práce apod.. je pomalá cesta do pekla...
Jsem členem předsednictva SVJ, najděte mi tu stať, kde se toto v domovním řádu nachází a pošlu vám flašku slivovice. Hňup, nehňup, úkol zněl jasně: umlčet nemluvně. Tak teď jsem se pobavil ještě podruhé. Jinak mi nic vysvětlovat nemusíte, jen si uspořádejte priority v životě a to přeji i těm ostatním diskutujícím se stejným či podobným názorem. Já tvrdím: Rodič NECHCE, aby dítě brečelo. Kuřák CHCE cigaretu vykouřit. Kdo nechápe rozdíl, ať jede do kocourkova. Už chápeme? Nebo je to marný?
V článku je to tak definované ... ona osoba zde popisuje část jejich domovního řádu .... umíte pracovat s textem? ... reaguji na článek .. ne na to, co máte doma... nemám křišťálovou kouli ...... A k tomu chce/nechce já chápu subjektivní rozdíl ... ale pokud nechápete... že právo není spravedlnost.... ale právě definovaný systém ... ikdyž blbě.. ale definovaný .... tak nevím, co na tom předsednictvu děláte... vždycky je pak úžasné .. když předsednictvo říká... ale mi to mysleli takhle....
Tak té Vaší odpovědi se musím jen smát. Jen hňup bude srovnávat dítě s cigaretou.
Jednou řve dítě, podruhé na celé sídliště do ticha sousedka při sexu, která nezavřela okno. Ale cígo i ten sex můžete omezit, dítě nemluvně, když pláče, asi těžko. Proberte se, styďte se. S vámi by soud vytřel podlahu.
Jen hňup nechápe, že dle domovního řádu je hluk dítěte roven cigaretovému dýmu... alias ... hluk a zápach je zde uveden stejně.... a je jedno jestli je hluk z hudby nebo dítěte .. a zápach z rostlin nebo cigaret....
Známí se museli s dětmi z paneláku odstěhovat, protože soused je permanentně nahlašoval za hluk.... ikdyž doma zrovna v tu chvíli nikdo nebyl ....
Jako problémy jsou, ale když se vrátíme na začátek diskuze k fůznímu reaktoru, začnou se potíže s solárních elektráren prachem a ekonomickou návratností jevit nicotné a legrační.
Rozdíl ve velikosti problému ohledně nasazení výroby elektřiny rozhodně máte. Ale solární elektrárny v masivním rozšíření budou cca stejné ohrožení planety z hlediska globálního oteplování a znečištění.. jako jsou problémy dnešní..... to si dovolím říct u Fúze nebude.... ale jak říkáte... čas teprve ukáže...
Skoda ze vase znalosti namaji v Indii, kde loni postavili v pousti solarni park s rozlohou nejakych 60 km ctverecnich. To bude narku az zjisti ze jim to nefunguje.
Poušť... abrazivní prach... čištění .. opotřebení ... jak říkáte.. uvidíme. Jak jim to s tou životností a ekonomickou návratností vyjde... pokud to vůbec dostaví....
S Bhadlou mají problémů více než dost...
Energetická náročnost vyspělého světa již jednu či dvě dekády klesá. Máme tu nějakých 20 milionů čtverečních kilometrů pouští.K pokrytí celkové současné spotřeby energie stačí pokrýt solárama řádově 1%, prakticky spíš 5% když započítáme obří ztráty které potenciálně vzniknou při distribuci. Fúze je hezké technické řešení, které třeba časem využije lidstvo na generační kosmické lodi, ale jako komerční zdroj energie to fungovat nebude.
Jděte už s těma pouštěma do někam, když o problematice solárů na poušti vůbec nic nevíte... Abrazivita, teplota, nestabilní politické prostředí .. atd, atd, atd.... Jsem už na todle fakt alergickej ... každej ňouma tvrdí soláry do pouště...
A nebo se vám taky stane že fungujete na 100% a stejně vás vyhodí doslová za nějakou kravinu před koncem zkušební doby. O tom už se nemluví co?
Ze zkušenosti většina firem nabízí smlouvu už třeba po měsíci zkušební doby.... když něco prokážete... pokud ji nemáte před koncem zkušební doby, znamená to dvě věci ..... líného zaměstnavatele (HR + manažer) nebo s Vámi nepočítají dále a hledají náhradu.... samozřejmě neřeším zde zkušebky manažerské a profesní (nutné dodělání školení a certifikací).... Jinač..... proto se to jmenuje zkušební doba .. pro obě strany ..... taky jsem ze dvou zaměstnání odešel ve zkušebce ... protože se mi daná pozice/kolegové nelíbila.... jednou po 14 dnech.... jednou po dvou dnech ....
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nemůžou se divit, pokud za chvíli dopadnou jako nejmenovaný ředitel americké zdravotní pojišťovny....