Tak ještě klidně toto napíšu. V peugeot 407 jsem jela 227km, v audi S7 Sportback to byl ten top speed, ale aut která by to zvládla a která jsem řídila by bylo o dost víc. Třeba Jaguar x pace, který to dá v pohodě. Jana Toto byl můj poslední příspěvek. Toto jsem odpovídala jinému, klidně si najděte toto vlákno.
Toto mi odpovídal pán - Hmmm.. smekám, málo takových udatných žen..
...každopádně nejde mě o auta která by to "zvládla" , ale opravdu o ta ve kterých je tato rychlost bezpečná.. S7 Sportback, souhlas..
Sám nakonec uznal, že i dnes jezdit rychle je jen pro pár aut. Vy jste před 30 lety jezdil s každým autem:-)))bezpečně 250. Stydte se za tento názor. Chápu, že ted neustoupíte:-))))
Moje odpověd: Děkuji, nemám důvod lhát.
PS nechápu proč udatná? Mám vystudované ČVUT, pracuji ve firmě, kde musím občas (dost často) po Evropě, tak "holt" musím jezdit a proto mám zkušenosti s různými auty a hlavně s dopravou v Německu i jinde v Evropě. Jana
Proč mě tu osočujete, ať se stydím? Za co? Že opravuji vaši lež ohledně roku výroby E46 a doplňuji vaši technickou neznalost? Nikde přeci nepíšu, že bych takhle jel (ne, opravdu bych tak nejel) nebo že by to bylo běžné. Píšu, že spousta aut i tehdy toho byla schopná. Bylo by asi fajn podívat se, komu vůbec odpovídáte a zapracovat na porozumění psanému textu.
Vážený pane, před 30 lety se běžně jezdilo 250? Rozesmál jste mě a už na toto téma neodpovídám:-)))))). Jsem sice žena, ale takové hlouposti můžete povídat v hospodě u piva. Top speed BMW 3 E46 z roku 2006 je 250km:-))))) vy píšete o roku 1990:-)))), dalších 16 let zpět.
Chápu, že jako chlap byste zvládnul jet bezpečně i 350km, ale jen ve snu a tady na debatě.
PS mám to blízko na autodrom, znám spoustu jezdců. Na rozdíl od vás, opravdu jezdců, ale ani jeden by nejel běžně v provozu 250. Víte proč? Oni na rozdíl od vás mají zkušenost, znají. Vy NE. Vy jen s odpuštěním hloupě plácáte. Omlouvám se za toto vyjádření, ale když chlap takto píše, tak mě to opravdu zvedá. Určitě máte max. passata a chcete jezdit 300:-)))) Jana
No, E46 se vyráběla 1998 - 2005, takže tady Vám něco nesedí 😄 250 km/h jel opravdu jen pofacelift 330i nebo M3 (předface 328i s M52 třeba 240...), ale celkově je blbý příklad na tohle brát malej sedan typu tehdejší 3er. Pospíchající manažeři sáhli samozřejmě spíš po pětce, nebo sedmičce (oboje zmíněné sype 250 km/h kde to utne elektronický omezovač), případně osmičce E31. Ta se bez omezovače zastavila někde na 300 km/h a to se bavíme o normálním produkčním autě z přelomu osmdesátých a devadesátých let.
Ne že bych tvrdil, že se v tu dobu tak běžně jezdilo, to posoudit nemůžu, takže k tomu se vyjadřovat nebudu. Chci jen říct, že z hlediska techniky to hloupost rozhodně není, aut, co byla schopna komfortně sypat 200+ v tu dobu bylo dost.
Na sádle jsou super. Sádlo má výhodu že se nepřepálí což olej ano a řízky jsou hořké. Když už chce někdo používat olej tak řepkový, ten se taky nepřepálí, ale slunečnicový na smažení čehokoliv může používat jen prase 😄
Ale notak, co věta, to nesmysl. Teplota přepálení slunečnicového rafinovaného oleje je 227 °C, řepkového rafinovaného oleje 204 °C. A sádlo se přepaluje při 188 °C, takže z hlediska přepálení je z těch tří úplně nejhorší 😉 Stejně je nejlepší smažit s teploměrem a teplotu oleje si hlídat. I kolem 160°C se dá krásně smažit a je to lepší, navíc lze pak olej v pohodě použít vícekrát, zůstává mnohem déle bez senzorických změn, čirý, světlý, bez zápachu přepálení atp.
Chceme seriózní zdroj ty trubko dutá. 😆
Taky se mi tomu nechtělo moc věřit, ale tady to je, je to těsně před koncem. Imho je to ale od dezinfo webů klasicky nezvládnutá interpretace dat. V německu neočkovaní skoro nikam nemohou a tam kam mohou, se dodržuje nošení respirátorů - jejich šance se nakazit je násobně menší, navíc jsou výrazně menší skupinou. Vzhledem k tomu, že se pořád očkuje na původní variantu viru, to asi není nic překvapivého. Duležité je, že i podle té zprávy jsou průběhy vesměs bezpříznakové, nebo jen s lehkými příznaky.
Stále mi nikdo nevysvětlil, jak může očkování zabránit šíření covidu když:
Očkovaný se může nakazit
Očkovaný může nemoc šířit dál
Očkovaný se nemusí testovat, dokonce ve firmách se testovat v podstatě nesmí, když ho otestují musí jeho test firma zaplatit narozdíl od testu neočkovaných
Očkovaný po styku s nakaženým nemusí do karantény
Očkovaný, který je pozitivně testovaný nemusí do izolace
Vysvětlíte mi to někdo?
Očkovaný, který je pozitivně testovaný, MUSÍ do izolace.
580 tisíc za krátkou Fabii? Před pár lety jsem dal 340 tisíc za novou Oktávku s ještě normálním motorem (i když určitě někdo bude tvrdit že ten 1,0 benzín strčí všeny ty staré dvoulitorvé diesely do kapsy). Za tuto cenu se to určitě dobře prodávat nebude.
A jaký byl tehdy medián platu? 😄 Porovnání o ničem. Nehledě na to, že za tu cenu byla ta ofce max totální holota. Fábie má dneska i ten základ už aspoň trochu použitelnej.
Kolega v práci byl teď na čundru po Albánii, Černé hoře a Severní Makedonii a prý jsou tam na každém kroku cedulky, co všechno bylo financováno z Evropské Unie. Celkem by mě zajímalo, co na přijetí Balkánců říká Okamura, když podle kolegy je prý Severní Makedonie plná mešit a Albánci jsou převážně muslimové. 🙂
Na Albáncích byste ani nepoznal, že jsou převážně muslimové. Jednak jsou dost tolerantní k ostatním, jednak to moc nehrotí - vepřovej gyros, pivko a hezký holky v plavkách jsou tam úplně normální, aspoň v létě 😄
ale ne na křižovatce - tam se předjíždět již nějakou dobu nesmí
Další, co nezná zákon...
Řidič nesmí předjíždět
f) na křižovatce a v těsné blízkosti před ní; tento zákaz neplatí
1. jde-li o předjíždění vpravo podle odstavce 1,
2. jde-li o předjíždění jízdních kol, mopedů a motocyklů bez postranního vozíku,
3. na hlavní pozemní komunikaci,
4. na křižovatce s řízeným provozem.
Tak to jste na omylu.Podívejte se na zakazaný dokument ČT ukradené Kosovo ať víte jak to tenkrát bylo - na kom se páchala genocida - Na křesťanských Srbech...Dále pokrečujte v debatě až po shlédnuti onoho dokumentu..Zatím nemáte znalosti
A viděl jste i dokument “Tenkrát na Balkáně”, abyste měl pohled i z další strany? Záměrně nepíši z druhé, ale z další… v daném konfliktu snad ani nejde označit jednu stranu jako “dobrou” a další strany jako “špatné”. Zvěrstva se děla na snad všech stranách a je tragédie, že k něčemu takovému vůbec došlo.
Kampaň za Armstronga a spol byla super, ale pořád to byly čistě mise. Zato když jste se jako Viktor Troska ocitli ve své zemi zabírané okupanty, byl to najednou boj přímo ze srdce ❤️
Lépe bych to nenapsal 🙂 Navíc se mi u té Resistance kampaně hrozně líbila ta provázanost mezi jednotlivými misemi, kdy člověk začíná s pár vojáky a nemá skoro žádné zbraně. Tedy člověk si musel hlídat, aby mu nezemřelo moc členů jednotky (protože by chyběli při další misi), případně při přepadení konvoje bylo worth posbírat lepší sovětské zbraně a náklaďákem si je přivést do tábora, protože pak zůstaly dostupné pro další mise v kampani, dokud o ně člověk nepřišel... Zkrátka vneslo to do té hry poměrně zajímavý "strategický" prvek.
Něco takového ani dnes člověk moc nevidí...
Pravidla silničního provozu platí pro všechny, včetně motorkářů. Že se snaží někoho předjet, aby se nemuseli potit na slunci, se dá samozřejmě pochopit, ale měli by to dělat s maximální obezřetností. Rozhodně není možné předjíždět auta v zúžení, nebo dokonce uličkou mezi vozy v koloně a riskovat, že někomu urvu zrcátko nebo ruku. Řidiči samozřejmě musí předvídat, ale když stojíte naňahňaní v koloně, tak nepočítáte s tím, že se úzkou uličkou mezi vaším vozem a vozem ve druhém pruhu prožene motorka. Hele, co si budeme, motorky jsou vášeň, ale je to vaše svobodné rozhodnutí na tu mašinu sednout a vyrazit do kolon, když je 50°C na sluníčku, takže to pak bohužel není možné použít jako argument. Když jdu běhat, běhám v lese, ne na náměstí plném lidí, když jedu na kole, využívám cyklostezku, nikoliv chodník pro chodce. A když už musím sjet nebo seběhnout na komunikaci, která není určena jen pro mě, tak se tam chovám podle pravidel, která tam platí. Motorka patří na silnici, samozřejmě, ale musí tam dodržovat stejná pravidla, jako auta. Pro závodění jsou určeny závodní okruhy.
Řídím dvacet let, přes půl milionu kilometrů. A má zkušenost je, že na deset motorkářů se tak maximálně tři chovají ohleduplně, ale pouze jeden dodržuje předpisy. A ten zbytek se chová přesně jako ten na videu.
Děkuji, že patříte aspoň mezi ty tři z deseti.
Díky za rozumný názor a snahu o pochopení. Z hlediska toho projíždění kolon to však je trochu jinak, než předpokládáte - protože žádný zákon to nezakazuje a to ani nepřímo. Prakticky vzato, pokud motorkář projíždí mezi auty, nejede po dělící čáře, má místo k zařazení a při přejíždění z pruhu do pruhu použije blinkr, nedopouští se ani přestupku - toť vyjádření dopravního experta k této problematice.
Druhá strana věci je, že motorkář je blázen, když se takovou uličkou žene 50 km/h s tím "že přece může"...
Tento problém se řeší už hromadu let a nejlepší by opravdu bylo, kdyby k tomu zákon přijal jasné stanovisko, tak to udělali třeba ve Francii. Proto tam taky spousta lidí ve městech vyměnila auta za skůtry a nikdo už s tím nemůže mít problém.
Ve finále je to všechno jen o rozumném chování a vzájemné ohleduplnosti, obávám se ale, že toho se u nás bude dosahovat většinově těžko 🙁
Borec na motorce se zachoval jako "vocas" a to říkám jako motorkář. To, že v dlouhých kolonách se často motorky procpávají dopředu je normální prakticky všude v Evropě, obzvláště na jihu - ostatně komu to ještě nedochází, zkuste se navléct do chráničů, bundy, strčit si pod nohy rozpálenej motor a takhle sedět na sluníčku... Ale takhle si vynucovat přednost a cpát se tam je humáč. Stačilo chvilku počkat, vždycky se najde auto s někým rozumným, kdo to chápe a pustí vás a ocení, že mu poděkujete. K tomu bouchnutí do auta snad ani nemá cenu se vyjadřovat, za to by zasloužil zlámat pracky.
,,a nakonec to zase odnese životní prostředí."
Skvělé! Takže nyní sám přiznáváte, že těžba kryptoměn škodí životnímu prostředí!! Jen se tu bavíte o tom jestli hodně, nebo opravdu hodně. Správná cesta bude to úplně zakázat. Nebo mi kupte grafiku za MSRP a řeknu ok.
A co neškodí? Klasický bankovní systém na tom není o moc lépe. I to abyste mohl tohle vyplodit na novinky uškodilo životnímu prostředí.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To nikdo netvrdí, jen je zajímavé, že se věnuje i 16 let starým autům... U jiný značky jsem to neviděl
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Dále např. BMW, svolává vozy na výměnu airbagů a týká se to i ročníků 1999.
1 odpověď