Co je na tom ceníku složitého? Mně přijde naprosto přehledný. Základní cena 599 990,- Kč. Pokud si vezmu úvěr u HF - 50 000,- Kč s tím, že těch - 50 ze mě vytáhnou na RPSN a dalších nevýhodách s tím spojených. Pokud jsem podnikatel, pak platím -21 % DPH, tj. 441 315,- Kč s tím, že když si vezmu úvěr u HF, poníží mi ještě cenu o - 41 322,- Kč. U nejvyšší výbavy o - 41 323,- Kč. Co je na tom k nechápání, kde je nějaká složitost? Stejně z Vás Hyundai vytáhne za ten elektrosráč ve výsledku těch 600 000 tak jako tak. Ale to neekonom Majurník těžko pochopí, že? 😄
Tak zrovna Hyundai nabízí úrok od 0,99% při určité akontaci. Když chytnete akci, tak můžete mít úvěr i bez navýšení. Což se nám jednou povedlo (70% akontace, splátky 2 roky, 0% úrok). V tomhle mají politiku nastavenou velmi dobře.
Když mluvíš o výhodnosti Kony elektrik, kolik musí tvoje manželka ujet km, aby se dostal na nulu oproti Koně se spalovákem? Řekl bych, že v základu se jedná o rozdíl spalovák/elektro Kona minimálně 300 litrů.
Netuším, nepočítal jsem. Konu máme na operativni leasing na firmu. Manželka toho moc nenajezdí.
A k čemu potřebujete 350 koní? Abyste byl první na dalších semaforech a o to déle tam čekal na zelenou? Nebo na padesátku v obci? I na dálnici Vám bohatě stačí 60 kW.
A k čemu potřebujete lepší mobil než mobil za 2tis, k čemu potřebujete větší TV, k čemu potřebujete cokoliv lepšího než naprostý základ ? Věřím, že odpověď znáte. Platí to i u aut.
Hlavně ať to někdo neporovná s dieslovým motorem... Ještě by vyšlo najevo, že EV je nejen dražší a pro planetu méně šetrné,ale že i jezdí dráž 😂. Holt pokrok nezastavíš..
Většina elektromobilistů využívá rychlé nabíjecí stanice minimálně či dokonce vůbec. Nemůžete porovnávat s nejdražší možnou variantou. Však Vy si také určitě nejezdíte pro naftu jen k nejdražším pumpám u dálnice.
jj u eonu za 13, ale i na eko režim se teď v chladnějším počasí s iX1 nedostanu pod 18kWh na 100... takže běžně za 2,50 na km, podobně jako spalovák
Jo, to věřím. Já mám s Mach-E průměr 20kWh, sice ho zrovna nešetřím, ale i tak mi přijde jako žrout. Ale zase veřejné nabíjecí stanice v podstatě nevyužívám a když už tak většinou jen ty 11kW, takže mi je ve výsledku spotřeba šumák.
No žádný zázrak se nekona... Zvláště pokud vezmu v potaz, že Renault a Dacia teď prodává mraky LPG modelů za podstatně nižší ceny a náklady na palivo těchto vozidel jsou kolem koruny za kilometr...
Nu, zdaleka ne každý chce jezdit Dácií či levným Renaultem... Srovnávejte auta podobného výkonu a komfortu. Spalovací vůz s výkonem 350 koní Vám za 1Kč/km jezdit nebude...
to je naprosto lživej nesmyslnej článek, za 136 Kč na rychlonabíječce? třeba u ČEZu platíte 18 Kč za kWh a spotřeba je od 18 do 22 kWh na 100 km tak si to spočítejte... za tyhle prachy možná doma, jinak na veřejný rychlý DC se pod 3 Kč na km nedostanete ani omylem, je to dražší než benzín či diesel
U EONu je to za 13Kč/kWh na rychlonabíječce. A s tou spotřebou, to záleží. Nová Kona či třeba Tesla 3 nemají problém jezdit meziměsto za 14kW/100km, po městě méně. Za těch 20kWh/100km máte dálnici.
Manželka má s Konou dlouhodobý průměr 14kWh/100km a má tam i nějakou tu dálnici. Kdyby nabíjela jen na rychlo nabíječkách, tak je stále pod 1,9Kč/km.
A k tomu dražší než spalovák. No, zase záleží. Moje předchozí dvě spalovací auta se nedostali pod 3,5Kč/km. Je to auto od auta, stylu jízdy....
Jdete uz dohaje s tema vasema nesmyslama o CO2. Kazdy tupec vi, ze pokud klesne hranice CO2 pod 0,03%, tak zacne umirat vse zelene a priroda. Nyni je v atmosfere 0,04%.. Na co si tu furt vy ekologove a zblbly mainstreamem hrajete?? Blbnout lidi a plkat kraviny do nekonecna!
Ta nebezpečná hranice je 0,015%, pak teprve začnou problémy s fotosyntézou.
EV u nás jezdí na uhlí a jak si to všichni pochvalují, že to je 100% čisté.
Nikdo netvrdí, že EV je 100% čisté, možná nějaký blbec někde, ale nikdo relevantní.
V energetickém mixu v ČR je aktuálně:
40% uhlí
34% jaderná
7% obnovitelné
3% zemní plyn
Zbytek je pokryt biomasou, bioplynem, dovozem a jinými malými zdroji energie, které se používají pro vykrývání spotřeby nebo pokrytí specifických potřeb.
0
Sledujících
4
Sleduje
0
Sledujících
4
Sleduje
Víte kolik řidičů nezná pravidla silničního provozu?
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Kolik ?
3 odpovědi