A zase ten Boeing
Chci letět tímhle strojem se Smartwings na kanáry, ale asi to nedám. Holt jdu hledat jiný stroj
Nevěřím problému s nepřezutím včas. To by nerisknuli. Problém bude v manuálu, kde výrobce nevhodně nastavil dobu výměny a nepočítal dostatečné s rezervou. Pak stačí přistát víc na tvrdo s plným letadlem v konfiguraci co nejvíc míst a je problém na světě.
Tak hlavne Ryanair v Bergamu s temi letadly triska o zem dost durazne, aby byl na stojance co nejrychleji. S tim nema model letadla co delat. Schvalne jsme to pri cekani na spoj pocitali, od dosednuti bylo letadlo znovu behem pul hodiny ve vzduchu
Tak Dacia si už s prvním Dusterem, dělala legraci z ceny oproti luxusni kabelce. Ale je pravda, že Dacii jezdí spousty, a světe div se i v tom bohatém Německu. Stačí se podívat do některého většího města. A já to celkem chápu, pokud se odprostíte od potřeby ohromovat okolí a potřebujete prostě dopravní prostředek, který po 3 letech vyměníte, tak je to volba rozumu. A nový Duster už dokáže být i celkem příjemné a celkem vzhledné auto. Takže reklama za mě povedená.👍
Proč by to měl platit ze své kapsy?Když jste tak rohořčen, můžete prodat svůj majetek a výtěžek poslat na UA.
Ja nerikam ze by to mel platit z vlastni kapsy, a take to neplatil. Podle vyjadreni v clanku mu terminaly byly zaplaceny. Ale prekvapuje me jeho vycisleni nakladu, nebo mate pocit, ze kdokoliv na svete plati za pripojeni 2000 na mesic???? Jenom jednoduchy vypocet viz muj komentar.
Tak hlavne zajimave jsou ty financni naklady.
Za uplynulych 8 mesicu to vycislil na 80 mil USD, za pristi 3 mesice na 120 mil. Tzn 40 mil za mesic. Maji 20000 terminalu. Tzn. Naklady 2000 USD na mesic? To predse nikdo na svete nemuze Muskovi platit. Uzjenom tot je sproste vydirani. Ale tim je tento pan vizionar uz prosluly 😢
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tu karlovarskou si jako dite pamatuju, stavala na rohu proti dnesni Sporitelne