Mechanik Historických vozidel,sběratel jízdních kol,býv.zdravotník,
Doporučuji na YT shlédnout dobové video z výrobní linky Trabantu. Pracovníci tam neuvěřitelným způsobem pasují díly dveří, kapoty a masky, aby to aspoň na oko nějak vypadalo a fungovalo. Různě to tam ohýbají dřevěným hranolem, mlátí do toho paličkou apod.. Ale dojděte se před shlédnutím radši vyčůrat, jinak to smíchy pustíte do kalhot 🙂
Bacha na to , dopasovávaní karoserie se děje ve všech automobilkách, protože žádná karoserie nikdy nebude na milimetry stejná
Pan Kudláč i Vy máte pravdu oba. Motor Moskviče 412 byl převzatý z vyvíjeného motoru BMV společně s Renaultem na nakonec neuskutečněný jejich společný projekt. Proto byla jeho licence levná a tedy narozdíl od většiny výrobků SSSR (ten nebyl účasten mezinárodních smluv o ochraně autorských práv a tak běžně kopíroval ze Západu mnohé) na ten motor legálně získal licenci. Tím ani Škodovka neměla problém se součinností při přípravě jeho výroby.
To jsou tak hrozný bláboly ,motor 412 je kopií motorů BMW 1500 ze spoustou techn.uprav...pro ruské podmínky
Tak ještě jednou: Lada 1500 má o třicet koní víc než Barkas, váží míň a má lepší aerodynamiku. V řeči naměřených hodnot: Wartburg 353 se stejným motorem uměl z nuly na sto za 24 sekund, Lada 1500 za 16,5 s , to je propastný rozdíl :-)
24 vteřin ani zdaleka
Oficiální udaj je 19,1 vteřin u modelu 353.1 1973 mám ho a vím..muj dle gps dá stovku dokonce za 17 vteřin ale už mám elektronické zapalování
Mým skromným názorem je to že klimatická změna je způsobena né tím že spalujeme a vytváříme skleníkové plyny, ale tím že si ničíme filtry země co je vstřebávali, lesy mizí ,zeleň všeho druhu, všude holé kopce, Amazonie též mizí, podle mě je toto ten hlavní důvod, země v historii chrlila vulkány do ovzduší obrovské množství plynů které opravdu dokázali ze dne na den změnit klima ale země byla zelená a čas a síla přírody vše dala do pořádku... jenže my tu sílu přírody defacto velmi rychle ničíme,a stačilo by málo, stromy na náměstí, tráva,keře...
A jak pomůže podnikateli to, že nebude v potravinářství muset vyžadovat průkaz o zdravotní způsobilosti žadatele? Jemu je to myslím jedno ale široká veřejnost se může dočkat pouze nemilého překvapení při přenosu nemocí! Ó jaký pokrok? To je opatření, které umožňuje přijmout kdekoho třeba s tuberou, lupenkou atd.? Jaká je ochrana zdraví od ministra zdravotnictví? Jako při covidu? Vždyť vůbec neví co dělá!
Lupenka je zrovna zcela neinfekční a ani nepřenosná nemoc, dokonce i vliv genetiky se už začíná vyvracet
Už jen vyjmenování tehle nemoci jako nakažlivou řadí váš komentář jako zcestný a hloupý
Ve ve všem,kromě nizké ceny na současnou fabii nemá. Vyjmenuj bývalému řidiči obou aut, co bylo v tom trabantu modernější? Motor?Sedačka?Pěrování? Topení? Hluk.?.Spotřeba? Rychlost?. Umístění nádrže?Měření benzinu? Klima? Kvaltování? Dvojdveře? 6 V napětí? Obsah nádrže?Koroze ocelových dílů na spodku? Jízdní vlastnosti? Opravdu v mnoha směrech modernější. To jsi to dost podělal.
Asi jste mu neporozuměl
Koncepcí byl Trabant úplně někde jinde než Škody od 1000-120... Přední pohon vč.motoru je dnes nejrozšířenější koncepce a v té době velice moderní až nadčasová
Je mi 25 a su z malý dědiny u Ivančic a jsem rád že můžu říct že jsem ještě zažil opravdové dětství.... Schovavané, od oběda do večera na splavě, v zimě zas sáňky a blbosti ... A v létě i v zimě bylo jízdní kolo ten největší přítel.. bunkry na starem smeťáku, zemljanky v lese sme si kopali a ze šrotu jsme zachraňovali starý petry a i topili.... ještě že mám tak užasné rodiče že sem snad nikdy v životě neměl zaracha 🥺 ,na zakladce sem tělák nesnášel ale na střední zbožňoval a jak mi to běhalo...na 1 km nejlepší časy ve škole....a plus lehka atletika a tůry na kole cca 100-150 km denně. bohužel před 8 lety stačila mnou nezaviněná havárka na moto, obě nohy na padrť, 1,5 roku léčby, do toho lupenka a najednou se za sebe stydím..že ani procházku s přítelkyní nezvládnu...jsem vlastně rád že dejchám a chodím 😔
Tím chci říct hlavně mladším
Pokud mužete dělejte to, nevíte co se stane a pak moci nebudete ale chťěli by jste to.....
Holt někteří lidé mají tzv.z pr**le kliku,
Ale jak mnozí z vás říkají ono opravdu stačí jezdit normálně a nechají vás být, mě upřímně nejvíce zastavovali když jsem jezdil na Mustangu a 555 pionýru, jak jsem sedl do auta tak za 7 let a 1 milionu km.mě zastavovali namátkově snad pouze dvakrát...jednou když absolutně neměli co dělat na konci světa na Vysočině 😂 a po druhé když jsem jel ze svým Wartburgem z roku 1973 aby se koukli,vždy absolutně bez potíží, ale třikrát jsem dostal pokutu...v celkové výši 900 ale to období mám za sebou....a ano...je důležité rozdíl mezi majitelem ŘP a řidičem...
Definitivně skončí i Německo jak ho známe. Živnostník už tam nechce jezdit když vidí jak se k nám Němec po stovkách let pořád chová. Netahlům z řitě rozdávají dávky.
A k dlouholetému sousedovi vozí sračky a buzeruje lidi co jim poskytují služby.
Krásný stát 🙏
Může se psát nová éra.
Spolková republika muslimskou imigrantska.
Spása pro Německo. Ze státu kde byli lidé jako Bosch, Einstein, Tesla, Krup kteří světu něco dali dnes radši bude negramotný barevný hlupákov....
Tesla byl Srb...
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
S veteránem se nedá jezdit celoročně, ne? Ale nejsem si jistý. A taky nejde všechno přihlásit, jsou tam kontroly, nevím, jak moc přísné.
1 odpověď
Mechanik Historických vozidel,sběratel jízdních kol,býv.zdravotník,
0
Sledujících
0
Sleduje
Mechanik Historických vozidel,sběratel jízdních kol,býv.zdravotník,
0
Sledujících
0
Sleduje
Pro provoz vozidla na V neexistují žadna omezení pokud to nevyžaduje klub který testaci provedl