Predrazena auta s horsi technologii nez je na trhu, nikdo kupovat nebude. At uz jsou to spalovaky, nebo elektricka auta. Elektricke Q8 za 2.5 milionu se zastaralou technologii, infotainmentem co se zasekava musi bud prodavat minimalne za pulku, nebo se na tenhle model uplne vykaslat. Na lamani chleba dojde pristi rok, az bude v platnosti nova EURO7 a za prodane spalovaky budou muset platit nehorazne pokuty. To uz budou ztratove i spalovaky a elektricka auta budou mit jen se zastaralou technologii. Bud udelaji raznou obmenu portoflia, budou nabizet jen to, co zvladnou optimalne vyrobit, nebo zkrachuji a tovarny prevezmou Cinani.
Lide s auty jezdi tak, ze neciti zodpovednost za to, ze mohou nekoho zabit. Je jim jedno, co se stane, ono to nejak dopadne. Soudy by mely konecne zacit tvrdeji trestat lidi, co zpusobi nehodu. O to vic prisneji, cim tezsi vozidlo dotycny ridi, protoze tim vetsim riziko pro ostatni je. Lide by si dali pak vice pozor a byli zodpovednejsi, ohleduplnejsi, pri rizeni. Jinak budeme postupne muset vsichni jezdit v autech obrnenych jako tank, abychom se nebali. Vyhraje pak ten, kdo ma vic brneni.
Jestlize je normalne vybavene, stredne velke, az mensi auto za cenu 1.3mil, na urovni minimalni rentability, tak to se Skodovkou nevypada do budoucna moc dobre. Verze za 800tis je pouzitelne na jezdeni po meste a okoli. Hned bych si ho koupil, ale za cenu max 450tis. Za 800 nedavno byly stredne velke sedany.
Panove, to je moc slozite, ja se v tom nevyznam, tak reknete, co mam udelat. Zacneme od znovu, to bude lepsi, nikdo se nebude moct na nic vymlouvat, za chvili budu pryc, tak on to nekdo dotahne. Chtelo by porovnat podminky vyberoveho rizeni stareho a noveho, v cem se bude zadani lisit, jestli lze ocekavat jiny vysledek.
Oduvodneni k mirnemu trestu, ze chytal kde s enesmi chytat. Co kdyby nechytal, jen tam koukal na ryby, to se taky nesmelo? Strilel do krovi, ze tam neco videl a nevedel, co vidi. Preci zakladni pravidlo je, ze strilim jen na to, co chci zastrelit a jsem si jisty, ze to spravne zastrelim. V dobe covidu za kradez flasky alkoholu, nebo salamu padaly prisnejsi tresty. Nechapu nasi justici.
Vsichni resite, jestli jel mladej, nebo starej. Proc nikdo neresi, ze jsou metr od silnice zasazeny stromy. K cemu tam dnes jsou? Drive mely smysl, kdyz se tam chodilo pesky, s povozem, mozna nekde na horach jako sneholam. Kdyby tam nebyly stromy, tak se jim nestalo skoro nic, mozna jen odreny auto. A vidim ten trend, ze se sazi porad znovu, 2 metry od krajnice. Kazda chyba, vyjeti ze silnice znamena naraz do zdi. Billboardy nesmeji byt ani 10 metru od silnice a stromy maji korunu prez silnici. Kdyby to slo, tak bych je pokacel a zasadil alespon 15 metru od krajnice, kdyz uz je tam krajinari chteji mit. Kdyz nekde neni zbyti a musi byt bliz, tak udelat kolem nejakou bezpecnostni barieru po vzoru barier na okruhu.
Zdravy rozum sel pryc, zaplavova uzemi se zastavila, reky souply vedle, postavila mensi ci vetsi bariera na 10letou vodu. Pak jednou zaprsi 2 dny a vsude plno skody. Driv prselo 2 tydny a nic zasadniho nebylo - reky se rozlily do zaplavovych oblasti, kde voda na loukach vydrzela pul roku, pekne se pomalu vsakovala a zvysovala hladinu spodnich vod. Dnes mame pudni sucho a zaplavy. Vubec nejlepsi je, ze kdyz si reka nasla behem zaplav jinou cestu, odstranila silnice, tak oprava bude spocivat ve vraceni reky zpatky a postaveni nove silnice na tom samem miste. A vsichni budou doufat, ze priste to silnice vydrzi, postavili jsme tam preci trochu lepsi zabranu nez pred tim.
At klidne zdrazi, lepe at se plati mytne, elektronicky - prijde mi ucet za nejake obdobi. Ale at je dalnice pouzitelna jako dalnice. Jezdim max 1x tydne Plzen-Praha a kolikrat volim radeji cestu mimo dalnici, protoze je uplne ucpana, porad se nekde neco kope, jen 2 pruhy, jeden obsazeny kamiony a dalsi stridave pomalymi auty a kamiony. Dalnice Plzen-Rozvadov je jak polni cesta z betonovych panelu, misty velike diry, misty usek s doporucenim 80km/h. Ani toho Venu s lopatou a asfaltem neposlou zamlasknout ty velke diry co tam jsou. V takovemto stavu v Nemecku nejsou ani silnice 3.tridy nekde v lese na horach.
Meli by ale sledovat druhy nesvar, ktery vede k tomuto riskantimu predjizdeni - braneni predjizdeni. Pomale auto si veze kolonu dalsich a v miste, kde lze bezpecne predjet, zrychli, nebo jede umyslne prez pulku silnice, ze nelze predjet. Ridicum za nim po nekolika kilometrech dojde trpelivost a pak takhle spatne predjizdeji. Na nasich silnicich proste chybi ohleduplnost a zdravy rozum. Kdyz jedu pomalu, vidim za sebou dalsi auta co se me snazi predjet, tak v miste, kde me muzou bezpecne predjet zpomalim, nebo v miste, kam jde na chvilu zastavit mimo vozovku, uhnu a za minutu pokracuju dal. Nikdo se na me pak nervozne nelepi a vsichni jsou spokojeni.
8
Sledujících
0
Sleduje
8
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Celou KSČM by tam měli vzít a zpátky nevozit.
1 odpověď