Pokud je vztah rodičů k dítěti (dětem) ,,zdravý,, , není možné, aby dokázali rodiče své děti jakkoliv týrat. Své děti milují a když už musí přijít nějaký ten výchovný pohlavek, většinou to není zrovna příjemná činnost pro oba . Není rozumné zasahovat do vychovy rodičů státem, protože prijdeme i o poslední moznost rozhodovat o nejbližší skupině a tou je rodina . Dnes žijeme v době, kdy maji děti možnost špatné počínání rodičů kdykoliv ohlásit ať už pres neziskovky či přímo na sociálku.
Proč se vůbec debatuje o tom, zda berou či neberou platební karty.
Je to čistě na obchodníkovi a nikdo mu nemůže upřít jeho svobodnou vůli se rozhodnout . Bohužel výše poplatků u malých obchodníků není zanedbatelná, proto se nedivím, že to spoustu prodejců odradí. Když si spočítají, že na poplatcích odvedou malou rodinnou dovolenou, nedivím se. Navic hotovost je hotovost a to myslím bez postranních úmyslů.
Dle mého názoru je pravda někde napůl. Ten člověk měl evidentně vše pod kontrolou, naplánováno, hlídky na mostech a přesně věděl co dělá. Není to nějaký mazánek ,který jsi půjčil od tatínka supersport. Bohužel je jedna věc, která naplánovat nejde a to je , že nemůže nikdy vědět, kdo sedí ve vozidle před ním a jak bude reagovat, byť jede v pravém pruhu. Při tak rozdílné rychlosti to bude tak 50:50 a osobně bych do takového rizika nešel. Bohužel si myslím, že zde hraje velkou roli i politika. Pokud by tak jel někdo ,, neznámý,, třeba civilnějším vozem RS6 /rozuměj ne 400km/h / asi by se to tak neřešilo a nemedializovalo. Bohužel významní lidé jsou pod drobnohledem lidí a úřadů.
Přijde mi, že se jedná pouze o propagaci ojetiny, kterých jsou plné bazary a je potřeba se jich zbavit. Zřejmě autor nezná problematiku motorů /8T3/ konkrétně CDNB, nebo jsou fakta záměrně zamlčeny. Pokud napíšete článek, kde uvedete, že se jedná o spolehlivou techniku, tak je taky potřeba lidem napsat, že konkrétně řada CDNB je jedním z největších propadáků koncernu.
Tyto motory byli osazeny písty s úzkou mezistěnou pístních kroužků a samotné kroužky byli natolik tenké, že díky tepelně-mechanickému zatížení docházelo k jejich zapékání a tudíž i vysoké spotřebě oleje a s tím souvisejících dalších problémů. Bohužel příčinu této vady nikdy Audi oficiálně nestanovilo. Vozidlo s nájezdem 60000km a pravidelném servisu bylo schopné mít spotřebu oleje na 100km i 0,5l ! Audi si bylo vědomo této konstrukční vady a začalo obesílat zákazníky na bezplatnou opravu. Písty byly modifikovány a bylo po problému.
Na obranu koncernu je potřeba uvést, že díky vysokým emisním limitům jsou konstruktéři nepřímo nuceni k různým inovátorským krokům, byť na úkor životnosti a spolehlivosti celého systému.
Pokud se tedy rozhodnete koupit A5 8T3, určitě si zjistěte , zda se již jedná o modifikovaný motor nebo motor, kde již tato modifikace proběhla. Audi by vám mělo na základě VIN tuto informaci poskytnout. Pokud se přece jen necháte někým ukecat na výhodnou cenu bez této úpravy , zcela jistě si připravte tučný obnos na nevyhnutelnou opravu, která bude činit cca 100000kč a nebo krabici oleje v kufru na který to nepojede věčně.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Slečno redaktorko,
váš článek je manipulativní a není objektivní. Měla jste na titulek napsat
,, Při hlasování zvítězil zdravý rozum a tradiční lidské hodnoty ,, ...byl by tento titulek objektivní??