Z pohledu ČD je přejezd samozřejmě v pořádku. Ovšem je umístěn v kopci, takže silnice za ním a před ním je extrémně zvlněná. Každému je snad jasné, že by měla být rovnější, pokud tam má moci přejet tahač s daleko vyšší nosností a nižší ložnou plochou.
A co má ČD společného s přejezdem, proboha?! To vymyslel váš vypitý mozeček?
Tak cestáři a jiná městská údržba komunikací informaci má, tak by bylo fajn, kdyby si za včas sedli do vozítek a hezky to posolili, abychom si nerozbili tlamičky
Strčte si posypovou sůl za klobouk! Už teď mám studnu zamořenou solí a taky půda je extrémně přesolená. Až nebude co pít, tak budete čučet jak sova.
Je potřeba rozlišovat liniové stavby a pozemní stavby. U pozemních staveb stavební řízení prodlužuje hlavně množství subjektů, které se vám musí vyjádřit k PD a kvalita samotných úředníků (čím méně zkušenější, tím větší alibista a neschopnost rozhodnout). Na standardní projekt v Brně to je klidně i 40! subjektů. Je to opravdu nutné? Podotýkám, že u většiny bez zákonných lhůt nebo s lhůtou, ale s nulovou vymahatelností. Digitalizace to nevyřeší. Ta způsobí ještě větší zahlcení úředníků a kolabs stavebních úřadů (Nový stavební zákon je paskvil z pera ANO a neschopnost Pirátů to opravit). Nikdo nechce sáhnout na práva občanů a omezení jejich práva, proto se stavební řízení v ČR v dohledné době nezrychlí. Příklad Estonska je zavádějící. Lhůta 10 dní na vyjádření je naprosto neadekvátní vůči potřebnému času k prostudování PD (a to nebereme v potaz to, že úředník nemá jednu věc na stole). Omezme práva občanů a můžeme být jak v Estonsku 😄. Líbí? Asi ne, že..
A proto u našeho města staví jednu průmyslovou zónu za druhou a satelitní města rostou jak houby po dešti. Za chvíli už nebude žádné pole a žádná louka. Pane Rozumbrado...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Však je nikdo nedrží aby tu zůstávali
3 odpovědi
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Ať táhnou domů. Nikdo už je tu nechce.