Tím investorem je Bakala. 🙂 Ted už je to ten hodnej Bakala ? Nebo pořád ten, co ho tam tak nenávidíte ? 🙂 🙂 A opravdu místní tm dělat nebudou, to mi věřte, to se staví pro jiné.
Hlavní je že tam bude další práce a každý zaměstnavatel zvyšuje tlak na mzdy už jen tím, že musi přilákat lidi. Asi takhle, zkoušelo se to roky stylem, že vše nové je špatně, a investory spíš odháněli. Výsledkem je neubožější kraj v ČR. Chce to změnu.
Hlavně by případní zájemci neměli zapomínat, že tento model navzdory velikosti prakticky nic neutáhne - hybrid má maximální hmotnost brzděného přívěsu jen 1110 kg (!!!), PHEV dokonce ještě o 100 kg méně, tj. jen 1010 kg...
Pro srovnání:
2.500 kg !!!
Inu pokrok ničím nezastavíš...
Tak s tímhle autem asi nechcete tahat dřívi z lesa. SUV je to jen papírově, hlavně je to rodinné auto, tomu je uzpůsoben interiér i tvar, ve všech ohledech praktický, pro větší rodiny.
je to věcí vkusu, já nejezdím Kodiaqem, takže opravdu posuzuji zcela dle pocitu, ale i dle možnosti vidět živě. První, co mě naživo u SF odradilo byl pohled z boku. Ty blatníky, atd. Opravdu se mi to nelíbilo, zadek stejně tak. Ok, předek bych tak nějak vzal. Ale jestli se vám líbí uspořádání palubky a její nudné provedení, ok. Je to každého věc, mě se to opravdu nelíbí. Kolega ve firmě má Kodiaqa s krémovou kůží a ten je o třídu jinde. Santa Fe je takové jak někam do terénu, což ale není auto do terénu, na to jsou jiná auta a především 90% lidí tato auta stejně nepotřebuje ve smyslu jejich vyšší světlé výšky, ale jen se jim tento styl líbí nebo zdá luxusnější, já to tak nemám, ale rozhodně je Kodiaq hezčí uvnitř i venku.
Ok, no to se neshodneme. Nikomu jsem to auto nevnucoval, ale láká to zvědavé pohledy a kdo to viděl, byl nadšený. Kdyby nevěděli že to je hyundai tak tipovali cenu nad 2 míče.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Kanál Pohoda? Věděl vůbec někdo že to existuje? Osekat podcasty, prostor na šetření tam určitě je.