To o mnohém taky vypovídá...dyť by tam přece chtěl dělat každý...jak tady soudružka Pluhariková obhajuje...
Dělal jsem tam 3 roky a nad 32 000,- hrubého jsem se nedostal...
Dneska je nástup 27-30 tisíc hruška, po dvou letech jste na 32 tisících...jenže máte výhled tady toho bonusu a pak tam teda zůstanete...5 let...když to člověk dělí pěti rokama, 300 000,-...nepíšu nic ani o tom, že ti zaměstnanci mají 2 nebo 3 zaměstnání, aby vůbec vyšli peněžně...prostě bída, ale chválit se umí...
No dobře, tak mají 32 hrubého. To mi ale nepřijde dělat za méně než v Lidlu a třeba taky s větší dřinou, než v tom Lidlu. Nemusíte mě napadat hned první větou jak jste napsal.... "To o mnohém vypovídá" ano vypovídá to o tom, že nevím kolik mají v jablotronu zaměstnanci plat. Teď už to vím, tak díky. Pěkné svátky.
Na nějaké jednoduché svařování stačí i zaučení. Rekvalifikace ve svařování je nutná hlavně kvůli normám jakosti ve firmách, v odvětvích svázáných těmito normami jakosti vyžadují, aby svářeč měl příslušné certifikáty na konkrétní druh svařování, jinak odběratel zakázku nepřevezme. A ty certifikáty a jejich udržování je jinak dost drahé. Jiná věc je potom, jak svářeč skutečně umí svařovat.
Cože?
Nevím proč jsem si vzpomněl na Feldu, existovala varianta tak “luxusní” že se povedlo všechny ty prázdná tlačítka využít? Aktuálně mám na pracovní couračky po okolí starou Ovci, topí, chladí, hřeje sedačky, má antiprokluz atd a stejně jsou tam prázdné tlačítka. Co by to mělo dělat víc?
Tlačítka - Vyhřívání zadního skla, vyhřívání sedadel, otevírání nádrže, vypnutí ASR. Výbava Laurin a Klement xenony, tak tam nebylo sklápění světel manuálně a byla tam klimatizace klimatronic a bylo tam střešní okno. V kufru pak byl CD měnič a mělo to tempomat a elektrické všechny čtyři stahovačky oken, elektricky ovládaná vyhřívaná zrcátka, ostřik předních světel, kožené sedačky s alcantarou a teď nevím jestli.... Mělo to myslím 4 airbagy. Na svou dobu to auto mělo slušnou výbavu a byly na tom ještě plechy s nějakou tloušťkou.
Tak to nevím, ale jsou bezproblémové. Měl jsem je od 70-tých let m.s. v mnoha autech, nikdy jsem je nenapínal ani neměnil. Byla to různá auta od firem jako OPEL, Peugeot, Ranault, Fiat nebo V8 DB 450 SLC, nebo 2x Jaguar V12 a pod. Dnes jsem skončil z důvodů stáří u Dacie s motorem z Mazdy - také řetězem. Myslím si že mám dost zkušeností s auty staré generace, nikdy jsem neměl oproti mnohým přátelům problémy. Tak mne prosím poučte, rád se na stará kolena přiučím. O problémech s motory posledních 30 let jsem četl mnoho.
Poučovat Vás nebudu. Výhody vs nevýhody každého systému jsem napsal v předchozí reakci na pana Lubora Sutra.
Že by pak někdo mohl přes klávesnici třeba ukrást levý přední kolo?
To ne, ale ten gumový je tišší a má jednoduché napínání za pomoci napínací kladky, je veden mimo mazací část motoru a je proto snadnější výměna. Oproti tomu řetěz má podstatně delší dobu používání a spolehlivost samotného řetězu je tzv. doživotní, ale v současných motorech je to vykoupené hydraulickým dopínáním řetězu, kdy při startu není řetěz optimálně dotažen a právě při startu nejčastěji dochází k jeho selhání. Dopnutí toho řetězu je až po chvíli než se natlakuje olejový systém. Ano existovaly ve starších motorech rozvodové řetězy, které nebyly napínané tlakem oleje, přičemž nebyl nijak napínán, čímž byl hlučný. Tak jak byl, tak tam byl, což mělo doživotní trvanlivost celého motoru, ale byla tam vůle, díky které pak nebylo zcela přesné časování otevírání ventilů a nepřesnost se navýšila díky rozvodu OHV přes zdvihací tyčky, vahadla atd, což v dnešní době by nesplňovalo emisní limity motorů.
A proto jezdím v plechovce. Jednou je to Škoda, pak nejde něco na úřadě, nefungují pokladny v marketu, vypadnou telefony, tunel Blanka atd. Není pomalu dne aby se něco nestalo, vznikají tak zbytečné problémy které stojí mnoho času a stresu. Když jsem kupoval poslední auto Dacii Logan MCV před 6-ti roky tak nesměl mít turbo ani gumový rozvodový řetěz. Prostě žádnou zbytečnou elektroniku včetně navigace, tu jednou za čas vyndám ze šuplíku.
Na tu zatracenou elektroniku jednou všichni doplatí. At' tedy žijí novoty.
gumový rozvodový řetěz... ale vím jak jste to myslel. Akorát těch řetězů se do rozvodu už moc nedává a schválně, tipněte proč.
Já je taky nevolil a budu to muset platit. Proč?
Říká se tomu kolektivní vina a z te plyne i kolektivní povinnost. Tomu se říká demokracie. Taky jsem je nevolil. Já vlastně nevolil nikdy nikoho od dob co můžu volit. Vlastně jo.... Dvakrát jsem byl... Prezidentská před lety (Zeman vs Schwarzenberg a podruhé když se volila minulá vláda) a protože jsem se utvrdil v tom že to nemá cenu, tak od té doby jsem se zařekl, že už nikdy více.
A kořenářek minimálně 10... A lidé budou chodit ke kováři jen kvůli tomu, že tu někdo dříve využíval zdravotnictví zadarmo a teď částečně kvůli tomu nejsou peníze ve zdravotnictví a vymýšlí se, jak z těch lidí, co přispívají a vždy přispívali do systému, jak z nich vytáhnout peněz ještě víc. Ale jo, proč ne.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Cokoliv navrhnou, Ústavní soud jim to smete. Nestrannost soudců nesmí nikdo ohrožovat a pokud nedojde k valorizaci jejich platu, mohou se stát tito soudci potencionálně úplatní v důsledku nedostatečné výše jejich platu. Takže to raději nebudeme riskovat a dojde k navýšení dle původního plánu. A protože je to moc zákonodárná, tak se svezou všichni. Přece nebudeme valorizovat jen soudcům a sobě ne...to by v tom byl nepořádek. Ale populistická myšlenka dobrá. Přesně takhle to totiž bylo i v minulosti.
1 odpověď