Já nevím tady se všichni točí na baterce a nabíjení, ale autem najedou měsíčně 1000km, vždyť tam ty auta stojí celý den, je tam před panelákem furt narváno. To že musí každý druhý podvádět na STK (a krmí tu pakáž), že jim jejich miláček po10 letech hulí jak Zeman za mlada a platit drahý servis a diagnostiku je OK?
Holubova nepotvrdila opravnenost nominace, v zavode propadla. To je konstatovani, nikoli vysmech. Co ted? Vedeni svazu cyklistiky a svazovi treneri, kteri poskodili jedinou zavodnici, jez splnila nominacni kriteria, tedy Cabelickou, by ji meli koupit obri kytku, hluboce se ji omluvit a rezignovat na funkce. Omluvit by se meli i Holubove. Poskodili i ji.
Jítce je 34 a nezajela by lépe a podle mě to bylo spíš investice do budoucna,ale měli to lépe komunikovat to určitě.
Přitom třeba u paliv to může mít absolutně jednoduché řešení. Peníze z emisních povolenek jsou stejně do rozpočtu, tak stačí snížit spotřební daň. To, co vyberu na povolenkách, o to méně dostanu na spotřební dani. A občanů se to nedotkne.
Tady ale nejde o občany,tady jde o to vytáhnout z lidí prachy na jejich experimenty s přerozdělováním peněz. Tenhle sociálně zelený experiment stojí neskutečné prachy.
V rámci "sebeobrany" je některým státům povoleno kdykoliv útočit na cizí území za souhlasu čtenářů mainstreamových médií, protože jde údajně o vznešené důvody, viz Jugoslávie, Libye, Irák, Afghánistán...V roce 2020 byl legitimní iráckou vládou pozván generál Sulejmání na státní návštěvu a bez vědomí Irácké vlády byl zavražděn raketovým útokem, který provedlo USAF. Při zavraždění generála přišlo o život i 5 Iráčanů a další 4 Íránci, což většině médií nestálo ani za zmínku. Jak říkal americký prezident Obama "Yes, we can“ (Ano, my můžeme).
To o čem se zmiňujete, je válka. Nejsou poražení, nejsou vítězové, jenom utrpení obyčejného lidu. Zatímco vy máte tři možnosti na jakou stranu se přidáte a s kým sympatizujete, jsou lidi co nemají žádnou možnost jen holý boj.
Tak to je výplod člověka co nikdy nezkusil jet na kole. Představte si, že mám silniční kolo. Jízda na cyklostezce rychlostí 30km/h ohrožuje chodce, brzdí mne psi bez vodítka i na vodítku. Jsou tam obrubníky a cyklostezky často špatně navazují na silnice a já musím čekat až projedou auta. Takže patřím na silnici a tečka. Kupte si motorku. Já mám skútr a vejdu se vedle kola jako nic. 😁 Smiřte se s tím.
Autor tohoto článku zřejmě neví, že oficiální cyklostezky vedou i po silnicích bez vyhrazeného pruhu. Netolerance a sobeckost se v soužití projevují takovýmto výlevem.
Mám dotaz: Za jak dlouho si rodina našetří na "levné" elektroauto, aby mohl manžel i nadále dojíždět do zaměstnání?
Muž pracuje jako řidič MHD, dojíždí do zaměstnání, potřebuje auto na dojíždění.
Jeho manželka pracuje jako kuchařka v místní školní jídelně.
Mají dvě děti - jednomu je 10 let, chodí na základní školu.
Druhému je 18 let, chodí na střední školu.
Výše platů v obou oborech lze odhadnout, rovněž tak výdaje na výchovu a vzdělání obou dětí.
Rodina nemá majetky, nic nezdědili ani si nic nenakradli. S půjčkami nelze počítat, rodina se zadlužit nemůže, hrozila by jí exekuce i na to málo, co mají. Už takhle rodina obrací každou korunu, než ji vydá. Zároveň nemohou připravit chmurnou budoucnost svým dětem, aby děti v budoucnu spláceli dluhy, které sami neudělali. Potřebují v budoucnu žít svůj vlastní život a ne živořit. Změnit zaměstnání nelze, každý nemůže být manažerem, ředitelem... a někdo tu práci řidiče či kuchařky vykonávat musí. Rodiče potřebují peníze na řádnou výchovu svých dětí a také na jejich zdárný vývoj mezi vrstevníky, nemohou dopustit, aby je dětský kolektiv vyloučil ze svého středu pro zjevnou chudobu. Děti dokážou být kruté.
Za jak dlouho si tato rodina našetří na nové elektroauto?
To je jednoduché. Nikdy. Rodina je odkázána na auto z druhé ruky, tak to bylo vždy. Na nová auta není nárok. Jako na barák s FVE taky není nárok, buď na to rodina má, nebo žije v paneláku a má to svoje 15 let staré auto a jsou šťastný.
Co se počtu nabíjecích cyklů týče, tak jsem schopen věřit ve výdrž baterie až půl miliónu km, ale co stáří baterie? 10 let je OK. Je Ok i 15, 20, 25 let? Mám 16 let staré auto a nejeto 250 000 km. Běžný člověk stejně víc nenajede, ale co to stáří toho auta pak?
To mě také zajímalo a pátral jsem po informacích. A v zásadě na to nedokáže nikdo přesně odpovědět, protože proměnných je tam příliš mnoho, ale když vezmeme ideální stav, auto má výborný management, používá dobrou chemii baterie a člověk se choval k baterii jako znalý, tak 20 let prý je možné.
Radime, jakou životnost baterie potřebujete. Dnešní baterie NMC mají předpokládanou životnost 3 tis. cyklů, LFP 6 tis. cyklů. Pokud na jeden nabíjecí cyklus auto ujede např. 300 km, dostaneme se na 900 tis. km, resp. 1,8 mil. km. Upřímně, baterie je to poslední co budete v životnosti auta řešit 😉
Jenom bych dodal že ta životnost se udává do 80% kapacity baterie.
Český člověk není hloupý, jak se Novinky svými provokujícími články snažíte vsugerovat. zášť proti posledním českým fungujícím firmám.
Jaký je váš úkol ???
Tyto Báchorky vám zbaští jen ti, co nevědí jak si přidávají řetězce a obchody !!!
Přesně, stačí říct že někdo má zisk a všichni se můžou zbláznit. 100 mil. na potravinářskou firmu, není nic.
Současná auta se spalovacími motory (pokud pominu do nich uměle a zbytečně implementované nesmysly) jsou asi jedním z vrcholů techniky, kterou lidstvo dokázalo vyrobit. A místo, abychom tento vrchol používali, tak ho zahodíme. Takže pro jeho odstoupení mohou být tři důvody:
Taky bych to vrcholem nenazval, kdy motor využije 30% energie a zbytek vyzáří jako teplo.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Tak v Německu je aktuálně nejprodávanější zn. Dacia, modely DUSTER a SANDERO. Vše samozřejmě benzin. Ale je možné, že se bude dařit i novým EV. Ale pochybuji o tom, FIAT 500 jako elektro, totální propadák na všech trzích.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
V Německu ani náhodou.