Je to drzost. V oblasti, která je dnes pustá, byly domy kde bydleli lidi. Např ulice Uhelná. Domy byly zbourány, lidi přesídleni, např. do nové Líšně a to všechno kvůli rozšíření hlavního (horního) nádraží. Najednou lze Prior zbořit a místo využití prostoru pro úpravu nádraží si zde pár jedinců vydělá na prodeji domů, bytů, kanceláří a obchodů. No a nádraží bude 800 metrů od centra v zátopové oblasti.
Samooblužné pokladny jsem přestal využívat. Původně měly sloužit jako doplněk k normálním pokladnám a ideálně pro nákup typu 2 rohlíky a deset deka salámu. Bohužel to došlo až tak daleko, že třeba v bille na brněnském nádraží jsou obě pokladny zavřené a jsou v činnosti jen samoobslužky. V tom případě nechávám košík plný na zemi a odcházím bez nákupu. Nevidím jediný důvod proč bych jako zákazník měl nákup např. se 30 položkami sám odbavovat a tím vykonávat práci za zaměstnance obchodu. Viníkem je dle mého manažer, který stáhnul pokladní z normálních pokladen. A vrchol je, když si sám (zdarma) napípám zboží a ještě musím přikládat účet ke čtečce, aby mě vůbec milostivě postili z obchodu.
Už se mi stalo, že jsem přispěl konkrétnímu člověku, ale je to výjimka. Článek se snaží vyvolat dojem, že je to naprosto normální věc. Ale proč výmluvy? Pokud nechci, tak nedám a nemám problém s tím, to dotyčnému říct. Než dojdu v Brně pěšky z Kounicovy až na hlavní nádraží, potkám denně víc jak deset takových lidí, ať už jsou to žebráci, hudebníci, vybírači s kasičkou nebo lidi s úžasnou historkou, že potřebují na vlak. Jednou jsem se nabídnul, že tu jízdenku dotyčnému koupím, ale dostal jsem vynadáno, protože dotyčný chtěl pouze peníze. A v tomto hemžení mě opravdu nebaví vybírat, kdo je kdo. Na rozdíl od těchto lidí chodím brzy ráno do náročné práce a pozdě odpoledne z práce na vlak.
Ano. To je rozumný komentář. Otevřít všechno, za zcela jasných a přísných pravidel. Určitě vždy roušky a desinfekce rukou. Potom v obchodech maximální počet lidí v místnosti nebo u stolu. Že jsou opatření vlády nesmyslná ukazují např. regály v Tescu, kde vedle sebe je zboží, které lze koupit a které koupit nelze, ale nakazit se dá u obou regálů. To samé na poště, kde ve vitríně jsou tužky a papíry, které jsou přelepené, ale přímo u přepážky byly k prodeji tužky, propisky a dopisní papíry. Myslím, že kdyby se takto jasná pravidla stanovila od začátku, i lidé by byli více ukáznění. Takhle jen všichni vidí, že jsou stanovena pravidla podivným stylem a ještě ti, kteří je stanovili, je nedodržují.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nejsem odborník na PET a na proces třídění odpadů. Myslím že v ČR drtivá většina lidí třídí a to především z důvodu místa pro běžný odpad. Pokud je PET sešlápnutá a vložena do žlutého kontejneru, nevidím potom rozdíl, když bude zálohovaná a složitě ji ponesu do ochodu, kde dostanu zpět peníze a PET láhev bude stejně zase zmačkaná a nějakým dalším procesem recyklována. To už je lepší ten žlutý kontejner.
Dále potom logicky vidím tyto problémy:
1) Malé poškození PET láhve mi znemožní vrátit obal a tím přijdu o peníze (aspoň předpokládám dle různých článků k tématu).
2) Když už tedy vracet PET láhve, mělo by se jednat o tvrdší provedení lahví, aby láhev mohla splňovat podmínky vratného obalu.
Další asi ukáže nucená praxe.