Tak to je snůška keců a zase ty hesla jak za komančů. Prý světlé zítřky, bude nutná restruktualizace, normalizace...opravdu jsem věřil, že tato hesla už neuslyším a ono to stvoření to hlásá a věří tomu, toto nás zastupuje a na teplém místečku analizuje. Jen snůška keců a teorií. Na co EK sáhla to je zničené, nebo se hroutí, hlavně to však škodí lidem. Jsou úplně odtržení od reality a hlásájí takové kraviny.
Ten článek je napsaný tak blbě, že to vypadá, že ji srazil úmyslně, taky ta diskuze podle toho vypadá.
Co jsem vyhledal na zahraničních sítích, jde o nešťastnou náhodu, dle popisu svědků se měla přidržovat auta a došlo k pádu po kola toho auta, které řídil manžel, prostě se spolu bavili při jízdě - ona na kole, manžel v autě - asi jako doprovod, možná ji podával občerstvení atp....prostě nešťastná náhoda s tragickým koncem....
Jen drobná oprava tvrzení, že galusky galuska "ujde" hned, do galusky můžete také dát tmel, jako prevenci. Navíc galuska je stále bezpečnější při defektu, zůstane nalepena na ráfku a lze i brzdit i pomaleji pokračovat v jízdě. Bezdušový plášť má zatím obrovskou nevýhodu, snadno se stáhne z ráfku a to je pak konec....Trochu může pomoci vložka do ráfku - většinou z materiálu podobného pěnovce jen nenasákavé, ale z vlastní zkušenosti, jedině galusky, ale sponzoři a dodavatelé mají jiný názor....
Drtivá většina tzv. cyklostezek je stejně smíšená a jsou označeny značkami C9a a C10a - zde není povinnost jich využít. Tyto články jsou jen k nasrá.. všech a k ničemu nevedou. Za sebe - využívám stezku jen pokud je tam kde je slušný povrch a žádný chodec, při rychlosti, kterou jsem schopen vyvinout a udržovat při švihu, je nesmysl jezdit na cyklostezce. Jen chci napsat, tzv. vychovávačům z řad řidičů, hleďte si svého volantu a své jízdy, na ostatní je tady Dopravní policie, ta jediná může mne jako cyklistu upozornit, zastavit, pokutovat atp.
Pro vysvětlení🙂.
Holí se pro to, že: lépe se hojí odřeniny/spáleniny po pádech a lépe se to ošetřuje, masérovi to usnadní (a ne málo) masáž, lépe se to umývá a nedrží se tam bláto a nečistota při závodě 🙂 , někdo to řeší pro lepší aerodinamiku (spíše u časovky, nebo na dráze) no a potom taky ta estetika a prostě tak nějak to vypadá lépe 🙂.
A nemá to nic společného s sexuální orientací.
Je to stále dokola...nesmysl, nic nebude levnější. Kde se vezme tolik elektřiny na dobíjení aut? Místo stavby nových elektráren, jsou jaderné as uhelné zavírány a plyn do plynových není..... Infrastruktura, nové rozvody, nabíjecí stanice....kdo to bude financovat a z čeho. Solární elektrárny na domech, proboha dělám ve správě budov, ty společenství a majitelé budov nemají kolikrát fondy ani na údržbu těch budov (kolikrát se nedokáží domluvit ani na rekostrukci rozvodů vody atp.), ne tak na investice do elektráren, které v našich Evropských podmínkách jsou k aktivní cca půl roku....Ono ani majitelé rodinných domů to nemají tak jednoduché, jak tady někteří hlásají, to máte elektroauto za milion a více a domácí solární elektrárna s odpovídajícím výkonem půl milionu a to se držím při zdi. Kam se přenese chybějící spotřební daň z pohonných hmot, no kam asi, do ceny elektriky. No, myslím, že pokud se bude nadále tzv. "tlačit na pilu", může se v Evropě stát i něco nemilého. No abych si jen nestěžoval, na život bez auta jsem už několik dekád připraven, na kole najedu 15tis za rok, tak možná to ve finále bude i více:-)
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No a přitom by stačilo, kdyby např. zelená začala před koncem problikávat, aby řidič věděl že už má interval konec a ne, že pět metrů před křižovatkou blik a červená....a u chodců by mohl běžet čas kdy bude změna signálu. Proč to v zahraničí jde a tady se vymýšlí takové kraviny. No proč, protože peníze, musíme dojit, silnice ve městě (Zlín) se už vyrovnají polní a lesní cestě, ale to nevadí budeme mít ve městě signály...super.
1 odpověď