Od té doby, co jsem byl přímým svědkem toho, jak řidič elektrické soupravy číslo 15 při jízdě z kopce zjistil, že brzdy nepracují ani když jim domlouvá a odběhl se do vlečňáku poradit s kolegou co teď, aby nás pak přišel informovat do mezaninu činžovního domu, kde jsme mezitím přistáli, že už dál nejede abychom vystoupili a nezdržovali dopravu neboť obrací, jezdím elektrikou co možná nejméně.
......
Šedovlasý stařík si klekl tváří k východu a děkoval Moskvě, že jízdu přežil.
Moje jizda tramvají - Šimek - Grossmann , super povídka
" Dospěl k závěru, že mohlo jít o diskriminaci kvůli majetku." Nechápu, jak někdo může být diskriminován kvůli majetku, když pravděpodobně žádný nemá.
to je prave ono, nee každy má to štěstí ,že má x nemovitosti a na učtu miliony , ale bez energii, nejde existovat, pokud neni v jeskyni , nebo nemá FVE
A jéje, další fanatický čoklař, který by raději zachraňoval čokly místo lidí. Vše znám, všude jsem byl a vše viděl. Děkuji pěkně.
radeji zachránim němou tvář , že povl jako vy, a ještě bych si na vas odplivl . Karma je zdarma . takový zapšklý člověk, nemá ve společnosti co pohledávat, předposlední věta na vás opravdu sedí, Přesně , Nepřesný .
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Zřejmě nemáte žádnou představu o samotných cenách repasí dvojkolí (pokud půjdou repasovat), výměny železničního dvojkolí, případně ceny výroby nového železničního kola, ceny koleje a ceny práce okolo. Ceny strojních časů potřebné techniky atd. Vše nelze měřit jen na cenu kilogramu ocele a to se nebavíme o druhu ocelí 🙂
K tomu níže popsané, způsobené ztráty dopravců za výluku.
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
soukolí jsem nerozporoval , jen kolejnici
1 odpověď