O tom to celé je hned od prvního dne konfliktu - jsme my (Západ) ochotni obětovat své životy za zkorumpovanou a zbídačenou Ukrajinu?
Za sebe říkám NE. Co si nadrobili, ať si taky vyžerou.
Kdyby šlo o nás, nebo Slovensko, Polsko atd. - to by byla jiná, tam bych neváhal.
otazka času, po ukrajine nasleduje slovenko polsko a česko .nepřítel měho nepřítele je muj přítel .
A jste si jistý, že pojišťovna nebude dělat problémy až zjistí, že vás okradli po té, co jste se rizikově flákal po městě s desítkami či stovkami tisíc korun v kapse?
Krom toho ne každý má tu náturu chodit s takovým obnosem po městě, obzvlášť pokud jde o cizí peníze zaměstnavatele. Třeba ve firmě, kde pracuje žena, nesmí jít ven sama, pokud nese obnos větší než 10000 Kč, takže ne jeden zaměstnanec, ale dva a snad víte kolik stojí hodina práce vašeho zaměstnance...
tak na větší obnosy , tu jsou specialozované firmy , sám sebe nic nestojím, když bezhotovostní platba, bud jen okamžitá online platba / QR. nebo hotovost , nebudud dotavat krome státu na DPH ještě karetní vyžírky , kdyby to bylo do 5kž za transakci a terminal gratis, dejme tomu, ale ne abych z 10 000t rval x stovek, karetním, spol , nehlede na to že když nekdo platí firemní kartou, jsou tyto poplatní násobně větší .
Promiňte, ale řeč je o podnikání, ne o prodeji hrušek na trhu. Vkladomaty mají omezení nejčastěji max. 200 bankovek na jeden vklad, jsou limitovány i objemem peněz, tam zase nejčastěji max. 350 tis. Kč. A mince jsou samozřejmě jiná liga, ty "neudáte", když jich budete mít tisíce a s každým dnem vám budou přibývat, jste přece podnikatel, takže chcete vydělat ne prodělat.
Nicméně i do toho vkladomatu musí někdo dojet, takže čas, palivo a víra, že ho před bankomatem někdo nepřepadne...
po cestě vkladomatu mam osobne několik, mě osobně a většina další to má po cestě kterou stejne jednou domu , ano vklad je max 200-250 bankovek, jak kde,,vetší počet se dá udělat vicenásobně, otazka max 5 minut , a mince vracím lidem když platí více .keine problem .
Jak někde neberou karty, na fleku se otočím a zmizím. Zákon bych uvítal, ale myslím, že není potřeba. Pokrok nezastavíš. A kdo tvrdí, že je svoboda, tahat s sebou půlkilovou šrajtofli ve dne v noci, tak mu šplouchá na maják… 😂 (platím hodinkami, ani mobil nenosím) momentálně se snažím přesvědčit družstvo, že nechci nosit ani klíče, ale to bude muset ještě pár lidí umřít. Dost morbidní, ale krutá realita.
a pak zdechce elektrika nebo se tam neco pokazí na par hod / dnu, a budete spát na ulici 😄 takže nejaky klič vždy bude muset nekdo mít na nouzové otevření
Poplatek bance, je jako jakýkoliv jiný poplatek, za poskytnutou službu. Můžeme diskutovat o jeho výši, ale ne o jeho existenci...
jaky poplatek vkladomaty ( neni třeba platit žadné palivo za dopravu penez , - stačí to vzít cestou domu, podkud nebydlíte v dané provozovně . )jsou dnes taky rozšiřene, a neplatí se nic za vklad, a mince se dají vždy nejak udat . ,
Já to chápu. Ať si vydělá těch 20 nebo 60, zbyde mu v obou případech stejně - maximálně nezabavitelné minimum. A to bohužel není k ničemu motivační. Za 60t bude muset pracovat mnohem více, ale bude z toho pro sebe mít stejně. Motivace, že to dřív splatí, moc nefunguje. Myslím, že by neměla být určená pevná výše nezabavitelné částky, ale spíše by mělo být určeno maximální % z příjmů, které může exekutor strhávat. Pak by to bylo motivační, jelikož čím více by dlužník vydělal, tím více by odvedl na exekuci, ale zároveň by mu i více zbývalo. Příklad: maximum 50%. Z 20tis. by zbylo 10. Samozřejmě by toto stát musel asi u takto nízkých příjmů dorovnávat do nějakého minima....U 60tis. by ale zbylo 30, z čehož se už i bez dávek dá tak nějak důstojně žít a pokrýt i náklady na bydlení atd. A to by bylo motivační.
souhlas
Zřejmě nemáte žádnou představu o samotných cenách repasí dvojkolí (pokud půjdou repasovat), výměny železničního dvojkolí, případně ceny výroby nového železničního kola, ceny koleje a ceny práce okolo. Ceny strojních časů potřebné techniky atd. Vše nelze měřit jen na cenu kilogramu ocele a to se nebavíme o druhu ocelí 🙂
K tomu níže popsané, způsobené ztráty dopravců za výluku.
soukolí jsem nerozporoval , jen kolejnici
Od té doby, co jsem byl přímým svědkem toho, jak řidič elektrické soupravy číslo 15 při jízdě z kopce zjistil, že brzdy nepracují ani když jim domlouvá a odběhl se do vlečňáku poradit s kolegou co teď, aby nás pak přišel informovat do mezaninu činžovního domu, kde jsme mezitím přistáli, že už dál nejede abychom vystoupili a nezdržovali dopravu neboť obrací, jezdím elektrikou co možná nejméně.
......
Šedovlasý stařík si klekl tváří k východu a děkoval Moskvě, že jízdu přežil.
Moje jizda tramvají - Šimek - Grossmann , super povídka
8
Sledujících
0
Sleduje
8
Sledujících
0
Sleduje
Nevěřte všem blábolům z ČT a Seznamu... jasně, neporadí si s UA, ale potáhnou na Berlín a Madrid 🤦🏻♂️
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
čt vubec nesleduju ,