Ano, Čína chrlí ve velkém a levněji. A jak tam v minulosti všichni přesouvali výrobu úplně všeho v touze po zisku. A teď to máme zpátky. Ale dovolím si nesouhlasit s tvrzením, že elektromobily jsou budoucnoust a spalovací motory minulost. Vy jste jasnovidec? Ne všude se elektrický motor hodí. Přemýšlejte. Bude potřeba kompromis, obojí musí existovat, pro spalovací se musí najít jiná paliva, chce to čas. Představte si třeba krizi - povodeň, oheň... jak to hasiči řeší elektromobilem s cisternou. Asi ne, že ...
Elektromobilta je nejhorší co nás mohlo vůbec potkat, díky EU jsme tam kde jsme.
Čína si na rozdíl, třeba k západu se hrdě hlásícího západního, ale pořád "poskomunistického" Česka, nenechala vystavět jen montovny, sklady, rozhledny a cyklotrasy. Západní investice do Číny musely obsahovat celé technologické celky, s vývojovými a zkušebními centry. Čína si nechala vyškolit vědecké a konstrukční pracovníky, vyšší i nižší technicky personál a také výrobní kádry do výroby. P.S. - jaká je dnes skutečnost, na to se stačí podívat zhruba tak dva metry za hranice dosahu signálu České telževize..
Pořád to jsou auta jako z 90.let
pul roku?
200 let zpatky to Willy Fog zvladnul za 80 dni😉😁
Ale chapu, ze eletromobilem je to narocnejsi: 39 tisic km je treba 45 dni na ceste... takze 5 mesicu na nabijeckach😜
(ne, ja chapu, ze to byla cestovaci dovolena a ze pokud jim vychazely useky akorat na 400 km, tak jim to zas tak nevadilo, ale. nechapu, proc z toho musi delat nejaky rekord. To je jak kdybych ja si nechal napsat rekord, ze jsem jel od nas na kole do Prahy sice mesic, ale stavil jsem se jeste za stryckama a tetickama..
Bud cestuju, nebo jedu na rekord).
Přesně tak , je to jen obyčejný výlet na kolech.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
A zase to nebude fungovat , vyhazování penez kde jsou potřeba.
2 odpovědi