Kdyby se dalo napsat autporovi clanku, udelal bych to, ale protoze to tady neni mozne, tak to davam jako komentar. Snad si to autor clanku precte: Mate v clanku chybu "To je o 95 korun ročně víc než letos. Celkem tak lidé s tepelným čerpadlem zaplatí v této oblasti za rok o 1140 korun navíc." Má být správně, "... o 95 korun měsíčně víc".
Tři roky divadlo a teď už válka? K čemu si je vlastně platíme? Kdyby si vzali gumáky, rukavice a vidle a šli odstraňovat škody po povodních byli by pro stát užitečnější. I hovada se dokáží u koryta srovnat
To je ale zloba ve vas, kdyz pisete takove veci. Vy si nikoho ve vlade neplatite. A na odstranovani skod po povodnich si fakt nepreji videt politiky, prave proto, ze je potreba aby plnili svou zakonodarnou funkci. Ale sama muzete jit pomahat, pokud mate pocit, ze o tu pomoc nekdo stoji. Ja tady posledni tri roky divadla vidim, pouze ze strany opozicnich stran. A verim, ze za to co ted predvadi v opozici, jim uz zadny rozumny clovek hlas nikdy neda. Jenom delaji peklo, lzou, rozdeluji spolecnost nesmyslama.
Kdyz si objednate EV auto od skodovky a cekate na dodani rok, tak je neco spatne. Jako prvni v ramci zestihlovani bych videl, zrusit ty drakonicke kazdorocni odmeny, ktere automobilka vyplaci zamestnancum. Ve vysledku je zaplatili zakaznici kupujici jejich auta. Zaplat panbuh za to, ze EU zacala menit uvazovani automobilek, aby se predelali na EV, protoze kdyby to neudelala uz pred 10 lety, byli bychom v haji kompletne. ted mame alespon 10 let vyvoje zasebou. Ale s tim, jak Skoda uvede, ze nejaky model prijde za 2 roky, tak to je nesmysl, musi reagovat rychle, a prijit s tim do pul roku. A s uzaviranim linek v Hyundai je trochu divne, protoze info od zmestancu v Hyundii z tohoto tydne je, ze zadny utlum se tam nedeje, a linky se nezaviraji. Vyrabi se ve trismennem provozu stale.
Přesně. Taky tu hned suvéčkáři řičí. Přitom s těmi svými tanky dělají z dopravy válku. Nesnáším je od té doby, co mě v jedné úzké pražské uličce málem jedno rozmázlo po zdi zrcátkem. Prej, pardón, ježíšmarjá, já jsem vás neviděla! Zbývaly asi tak 2 cm a to jsem se doslova tiskla ke zdi.
Problem je v ridicce, jak pisete, nikoliv v aute.
Asi tím chtěli naznačit, že kdyby měl řidič jiný (lehčí) vůz, nemuselo to třeba skončit tak tragicky. Jako nedávno tady v Česku, jak nějaká řidička SUV srazila (na nějaké odbočce k barákům) holčičku na odrážedle, protože ji před tím vysokým a velkým autem vůbec neviděla.
O kolik kilogramu si myslite, ze je tezsi SUV? Napriklad kombik Superb vazi 2251 kg, a SUV Kodiaq 2330 kg, rozdil je cca 80kg, myslite, ze je to tak zasadni rozdil? Ridic v Superbu vas zabije stejne kdyz vjede na chodnik jako kdyby ridil jakekoliv jine auto. Proste nesnasite velka auta kvuli medialnimu humbuku, ktery vytvari podobne clanky, jako je tento.
Já jezdím vlakem Praha-Olomouc a zpět tak 1x do měsíce. Jezdím s LE, RJ i ČD, podle toho, co zrovna vychází nejlevněji. Posledních několik let je vidět, že RJ kašle na údržbu a upadá. Nevím, jestli jsi placený RJ, nebo jejich zaměstnanec a děláš to jen z nějaké sounáležitosti k zaměstnavateli, nicméně jsi větší ostuda než jejich vlaky. U těch dvou konkrétních vlaků mám i SMS, ve kterém se omlouvají za nedodržení řazení vlaku. Jako já byl rád, že jsem hlavně dojel, ale příště, až si budu kupovat jízdenku do Prahy a bude rozdíl třeba jen 30 Kč, tak si radši připlatím za IC českých drah, protože to byl otřesný zážitek... Jako alespoň koše by mohli vysypat. Pokud nestíhají úklid při obratu vlaku, tak ať tam dají víc času mezi příjezdem do konečné stanice a odjezdem z ní...
Jel jsem alternativnimi dopravci nekolikrat, i Ceskymi drahami, a vsude jsem byl maximalne spokojeny. Zadny z dopravcu me nezklamal. Nevidim mezi nimi zadne velke rozdily.
Jančura byl uměle vytvořen tlakem EU a tehdejší ministři to schválili, Stanjura a spol. jako protiváhu ČD. Přesně vím, jak Jančura a s čím začínal a s politickou umělou pomocí se vyškrábal tam, kde nyní je. S Jančurou bych nejel ani kilometr.
Urcite s nim nejezdete, pokud mate takove presvedceni. Muzete si svobodne vybrat. Ale neni fer, vykladat nesmysly o umelem vytvoreni, tlaku z EU a podobne.
Je to tak vyberova rizeni jsou od 50 tisic Kc a vyse. Takze na jednu zarovku nikdo vyberove rizeni nevypisuje. A na dodavky nahradnich dilu je vyberove rizeni udelano pro cely rok, nikoliv pro jednotlivy nakup. Takzvana "otevrena objednavka". Ale jinak Ceske Drahy maji docela rekordni dluh, 68 miliard to bylo v roce 2023. Odkaz 1
Nikdo ti neřekne pravdu, když už si koupily tak drahý křáp. Že naletěli, aby nevypadali jako hlupáci a pak to obhajují, tady na diskuzi.
To je za hloupou domnenku? Jako hlupak se vubec necitim a nikomu jsem nenaletel, byla to moje svobodna volba si koupit elektroauto, a auto neni krap, je to technologicky to nejlepsi co automobilovy prumysl dokazal zatim vyrobit. Pokud je to krap, bezte to napsat vyrobcum. Diky prodejum drahych aut si skodovka mohla dovolit vyplatit kazdemu zamestnanci 100.000,- odmenu.
Zrovna u nějakého minulého EV článku jeden z elektrofanatiků psal o tom, že nikdy neslyšel, že by někdo přešel z EV zpět na spalovák. Protože je to prakticky dokonalé auto. Tak tady má statistiku, v DE je to celá třetina lidí a to už je pořádné číslo.
Ve clanku je ze 14 % se vratilo zpatky ke spalovacimu auto. To neni tretina. To by muselo byt 33 %, kteri se vratili.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tento komentář byl smazán uživatelem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tak alespon víme z čeho máte strach.