Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
komentoval
Před 4 měsíci
Starejte se k ta auta a nemáte se čeho bát.
Když to auto splňovalo emise, když bylo nové a používáte ho několik let, je jasné, že se díly opotřebují. Špatné emise můžou značit spoustu věcí, např.: vadný vstřik, ucpaný EGR, DPF, sání vzduchové do motoru apod. U nafty klidně odlučovač oleje, neboli odvětrávání hlavy válců, kdy začne propouštět olej do sání. Nejezdit s naftou 3km na nákup a zpět, když nevíte, jak nafta funguje.
Tankujte kvalitní naftu, lijte aditiva, pečlivě zahřívejte, starejte se o vstřiky a turba a vymažte čipy od tunerů z vesnic a nechte si auto načipovat u profesionálů a nic Vám dýmit nebude.
Přítelkyně má Golfa 5 1.9TDi s DPF, výfuk čistý, že by se z něj dalo jíst. Kouřivost dovolená 0.25, naměřeno 0.08. Ja mam CR 2.0TDi 125kw a taky bez problémů a bez kamarádů, vše legálně. A jsou to 15 let starý rachotiny.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Starejte se k ta auta a nemáte se čeho bát.
Když to auto splňovalo emise, když bylo nové a používáte ho několik let, je jasné, že se díly opotřebují. Špatné emise můžou značit spoustu věcí, např.: vadný vstřik, ucpaný EGR, DPF, sání vzduchové do motoru apod. U nafty klidně odlučovač oleje, neboli odvětrávání hlavy válců, kdy začne propouštět olej do sání. Nejezdit s naftou 3km na nákup a zpět, když nevíte, jak nafta funguje.
Tankujte kvalitní naftu, lijte aditiva, pečlivě zahřívejte, starejte se o vstřiky a turba a vymažte čipy od tunerů z vesnic a nechte si auto načipovat u profesionálů a nic Vám dýmit nebude.
Přítelkyně má Golfa 5 1.9TDi s DPF, výfuk čistý, že by se z něj dalo jíst. Kouřivost dovolená 0.25, naměřeno 0.08. Ja mam CR 2.0TDi 125kw a taky bez problémů a bez kamarádů, vše legálně. A jsou to 15 let starý rachotiny.
Peace a spousty šťastných kilometrů✌🏻