Koukám, že o celoročkách putují stejné mýty jako o elektromobilech... ale vůbec mi to nevadí. Já už 6 let jezdím na Michelin crossclimate a jsem spokojený. Nikomu to ale nutit nebudu. Jenom mně už nebavilo 2x do roku zbytečně jezdit do pneuservisu. A je zajímavé, že celoročky byly dokonce o malinko levnější než zimní pneu.
JJ, souhlasím. Crossclimate 2 jsou v zimě až překvapivě dobré. Ono srovnání s EV je naprosto na místě - nejvíc o tom (negativně) mluví ti, co v v tom nejeli 🙂
Prémiový kompromis je srovnaván s prémiovými letními či zimními. Ne s levnými pneu. Svůj k svému. Kdo šetří na gumách, tak si nekoupí.prémiové all season, nýbrž opět levné nepoužitelné.
A když je nestihne sjet? A stále chce mít kvalitní pneu? Tak bude vyhazovat letní i zimní s polovičním vzorkem? A tady jde hlavně o bezpečnost a to ty celoroční značkové mají. Na rozdíl od přezouvání nějakých neznačkových nesmyslů. Ale každého volba. To, že jsou kvalitní zimní a letní lepší snad netřeba tvrdit - to je fakt. Ale dovolím si tvrdit, že 80% lidí to nepotřebuje.
Je zajímavé jak jsou všechny postsovětské republiky chtivé válčit. To bude dědictví z historie. Co makat.
Je to naopak logické - kdo má s tím jejich režimem něco z minulosti společného, tak nikdy více. Ona osobní zkušenost je nepřenositelná. To samé my! Kdyby se rusko nikam nesralo, tak nikdo neválčí - je to jejich volba.
Pan má pravdu, bez nesmyslně nastavených emisních limitu by k tomu nedošlo. Nebyl by tlak na elektroauta. Ale ano, Evropa v jejich vývoji zaspala.
Tohle je jen žít na další dluh. Pokud se nebudou řešit emise hned, tak o to horší situace bude v budoucnu. A má cenu se kvůli tomu i omezit. Ostatně to bylo popsáno i v článku - lidé jsou už líní a pohodlní. Myslí si, že vše přijde samo 🤷♂️
By mne zajímalo kdo toho elektro-dědu za ty jeho bláboly platí. 🤪 Už ani bohatí nechtějí kupovat ty elektroplečky, kvůli brutálnímu propadu zbytkové hodnoty. A mají to zachránit masy těch nízkopříjmových? Tady je asi někdo mimo realitu a uniká mu, že nejsme Norsko! Které prodeje EV dotuje z prodeje ropy a plynu! Nebýt obrovských státních dotací, neprodal by se v Norsku ani zlomek ze současného počtu EV! A my nemáme z čeho dát každému občanu dotaci na EV! A navíc nevyrábíme všechen proud z vody jako Norové! Pokud se Norsko vlivem klimatické změny dostane do srážkového stínu. Nebudou mít čím dobíjet ty jejich elektromobily!! To miluji, jak podobní "experti" omílají stále dokola "A" a tak nějak záhadně zapomínají na to "B" !!
BEV chce většina lidí, co se v něm projede. Ceny půjdou dolů. U vás (skupina zarytých odpůrců) bude pochopení trvat jen trošku déle.
Tento komentář byl smazán uživatelem.
Co se podle vás v té koloně jako stane? Cestu Praha Brno, když se použije vhodné EV ujedete na jeden zátah (teoreticky to skoro i otočíte - záleží na rychlosti na dálnici), to znamená, že můžete mít nabito z domu - místa, kde nabíjíte. A taky předpokládám, že do toho Brna pojedete z nějakého důvodu, takže si tam až to auto bude stát dobijete kolik chybí na cestu zpět, případně na zpáteční cestě. Tím pádem cena za nabíjení na DC, které se tak bojíte, minimalizujete a opět dobijete až v Praze.
Baterie má pár set Kg. Jsou to materiály, které se dnes musí těžit - na ni ujedete třeba 250 000 km (na vhodném EV dalek víc - výrobci už dnes mluví o 1000 000 km). 250 000 při spotřebě 6l nafta 15 000 litrů nafty, která se musí vytěžit dovést na vaši pumpu a mezitím rafinovat. Trošku nepoměr ne? A až začnete točit, že i elektrika se vyrábí pomocí fosilních paliv. Ano částečně, ale tento poměr se bude stále zmenšovat.
Já absolutně nechápu, proč někdo obhajuje spalovací motor. Ano měl zde své místo, když nebyla alternativa. A těch 15 000 litrů nafty si tady mezitím budeme vesele dýchat, to vám nevadí?
Z jablek a hrušek bývá obvykle kompot. Dát dotaci na něco, co se špatně opravuje a likviduje, hm. Zvýhodnit, přestože potřebují spešl gumy, aby vydržely tu zátěž a ať to zaplatí ta pracující bída, která nemá ani na nové auto a vůbec ne na elektroauto. Vy jste takovej ten přechytřelý, kterej nerozumí problematice, nečte ani vědecko- populární literaturu týkající se problematiky, poslouchá pavlačové pindy a dělá z toho závěry. Snad nejste v politice.
Máte představu, proč se teď zdraží auta? Proč existuje euro 3, 4, ř, 6, a nyní třeba další. Co je hlavní podstatou tohoto standardu? Ten váš názor je v přímém rozporu s tímto. Nechápu.
Tak závěry o tom kdo jsem a co vše neovládám jste vynesl vy 🙂 No nic, tady končím "debatu".
Nemyslíte, že je vaše prohlášení trochu mimo mísu?
Rozumíte tomu, jak funguje zastupitelská demokracie a co je to placená služba státu? Proč myslíte, že vznikl stát a jakou hraje roli? Nebo jste také jeden z těch, kteří si myslí, že stát je osoba, která má jen práva a občané jsou tady od toho, aby poslouchali?
Vzhledem k tomu, že jsme se zavázali snižovat emise CO2, tak zvýhodnění EV, případně opak a to je zdražit či zkomplikovat vlastnění ICE je myslím docela na místě. Stále tady je volba na dálnici nejezdit tečka a každý ať si vybere svojí cestu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Celoroční pneu jsou možná použitelné v Praze ale ne v Jeseníkách,už z podstaty věci kdy pneu musí zabírat trochu ve sněhu a být dobrá i v létě je celoroční pneu nesmysl a není dobrá ani na sníh a ani na léto.
5 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Zajímavé, že v Beskydech fungují 😉