Mně se hrozně líbí, jak si jsou zastánci Temu jistí, že kvalita je naprosto stejná, jako u jiných prodejců. Mohl by mi někdo z nich například popsat, jak poznají zdravotní nezávadnost plastových dílů? Když jsou si tak naprosto jistí, že kvalita je stejná jako u tuzemských prodejců, protože jsou to přeci "naprosto stejné" výrobky. Kdo z vás například ví, jaké jsou regulace na plniva plastů v EU a ČLR?
Napriklad u blatniku, svetla a alarmu na kolo je mi to uplne fuk cim je co plneny.
Co mají na Temu téměř dokonalé,jsou fotografie zboží.To hlavně prodává.Že je to levný šunt,to už lidem tolik nevadí.Nakupují proto,že je to vypadá krásně a je to levné.Kam se na ně ostatní s foto prezentací hrabou...
Nevim, koupil jsem si na Temu blatniky na kolo, obrazek stejny jako realita, cena nekde okolo stovky a nejhorsi na tom je.....ze po namontovani na kolo funguji. Skvelej smejd za bezva penize.
Budoucnost spočívá ve sdílené elektromobilitě ideálně propojené s autonomním řízením vozidel. Místo milionů zaparkovaných aut na sídlištích a poblíž nádraží si kliknete v kolik se má auto dostavit a zaplatíte jen za zrealizovnou jízdu. Zákazník ušetří pořizovací hodnotu vozu a dostane se kam potřebuje. 80% životnosti vozidla totiž někde bez užitku stojí..
Uz se tesim az to zdilene auto nekdo poblije az pojede z tahu rano domu a pak mi prijede pred barak a ja s nim pojedu 50 km do prace. Dobrou chut.... Lide nejsou a nikdy nebudou pripraveni se chovat k majetku nikoho stejne jako k majetku svemu.
Auta jsou levná a je jich moc. Je správné že jejich cena nebude snižována za cenu vysokých externích nákladů za negativní dopady na životní prostředíva zdrqví občanů. Už tak je naše životní prostředí přetížené a příroda se nestačí regenerovat.
Az bude dostupnejsi verejna doprava a do vesnic bude jezdit dvakrat do hodiny autobus, tak si dokazu predstavit ze by se mohl snizit pocet aut. Ale kdyz to jezdi 4 -6x za den a nahodou cekate u doktora dele, tak pak sedite na zastavce treba dve hodiny jak bezdomovec a kokate do kazdeho projizdejiciho auta jestli nahodou nejede nekdo znamy okolo. To plati treba i pro kazdodenni jizdy do prace a zpet.
Reálně se to vyučuje určitě par hodin do roka. Cílem je, aby se z dětí rodičů, kteří jsou zaslepení nenávistí ke všem odlišným lidem, stali normální lidé, kteří neposuzují a hned neodsuzují ostatní lidi jen na základě odlišné sexuality. Chapu, ze těm xenofobům, co rádi vzpomínají na staré dobré časy kdy bylo normální lidi s jinou orientaci ostrakizovat a dělat z nich podlidi, se to po těch časech stýská, ale ty časy jsou, alespoň u nás pryč.
Vetsina lidi ale neni nenavistna k jinak orientovanym lidem, vetsina lidi odsuzuje vyuku napriklad o mnohopohlavnosti lidi, ktere nema racionalni zaklad. I moudra priroda vymyslela jen dve a povolila nekolika jedincum v prirode mit obe, ale rozhodne jich nevymyslela 70. Vas prispevek o nenavisti je trosku mimo.
Dobrá, děti se o existenci LGBT ve škole nedozví. Co když ale budou pomalu zjišťovat, že jsou jiní, co když budou jinak cítit? Jak jim to doma vysvětlí? Dostanou pár facek nebo jim rodiče budou nadávat, hysterčit?
Takhle se dítě kultivovanou formou dozví, že něco takového existuje, že si to ti lidé nevymysleli a příroda rozhodla za ně. Že to mohou být lidé inteligentní ale i hlupáci, prostě přesně podle toho jací jsou ostatní.
Oddelme homosexualitu od genderu, to ze je nekdo homosexualni...v poradku, tam priroda rozhodla, ale jestli se nekdo rozhodl ze se kazdy tyden bude citit jako neco jineho, tak tohle priroda jiste nevymyslela. To ze udajne existuje 70 pohlavi a ze budu od zitra zabou a az mne to prestane bavit, budu konem atd., to priroda taky urcite nevymyslela. Co se tyka vyuky ve skole teto tematiky? Kazde dite o tom neco vi a jestli nevi, tak se tihle "jini" lide kazdy rok exhibujou po Praze, tak se mohou podivat na vykvet dnesni doby.
Před 20 lety nízké ceny v supermarketech též lidem nevadily. Jak o supermarketech a jejich nízkých cenách ti samí lidé smýšlejí dnes víme všichni. 😘✌️
Tak si chodte k lokalnimu prodejci a nechte lidi co chteji nakoupit v supermarketu od bot pocinaje po rohliky konce na jednom miste byt. Je to pro vetsinu z nich mnohem pohodlnejsi, nez chodit, nebo jezdit z obchodu do obchodu a porad neco shanet.
Nejprve zničí naše výrobce a trh tím, že zaplaví Evropu zbožím s nízkými cenami, které jim dotuje čínská vláda a až na to dojde, až skutečně ten trh ovládnou, ceny zvýší a budeme mít šunty za draho.
To je celá ta čínská strategie.
Mila pani, evropsti vyrobci si za to mohou vicemene sami diky chamtivosti. Pred mnoha lety jsem se dostal za komaru na zapad jako mlady hokejista a chtel jsem sestre koupit darek. Koupil jsem ji adidasky kde bylo na jazyku napsano "Made in Germany" a jak sel cas a firmy vyrabejici vyrobky v evrope chtely stale vetsi zisky, tak presunuly vyrobu prave do asie obecne...duvod je jasny....nizsi naklady na vyrobu = vyssi zisk. Dnes si znackove boty z 99% neporidite s napisem na jazyku " Made in Germany" ale in China, Thaiwan a pod. Obdobne je to s mnoha dalsimy vyrobky. Dnes se evropa divi ze nas China valcuje, kdyz ji pred triceti lety sama ekonomicky nakopla, jen diky nizsim nakladum a vyssim ziskum? A to ze tam lide pracuji v (pro evropu) nevyhovujicich podminkach ji nikdy nevadilo.
Na nabíjení existujou aplikace, které vám ukáží kde je volno na nabíječce a kde ne,tak nikde se nemusí hledat,ale jede se skoro na jistotu.Samozřejmě se může stát, že ke stojanu i když jich je víc přijede ve stejnou chvíli všichni a kolem už není žádný.To už opravdu nezbývá nic jiného než čekat.
Jsem rad ze nemusim nikde nahanet volny stojan. A uz vubec ne v aplikaci. Staci mi jen cerpaci stanice a i tech par minut treba jako 3-4ty v rade urcite vydrzim a to navic kvuli cca 900ti stum km/ na plnou.
Takze asi takhle. Jezdim po dalnici asi 5x az 8x rocne a to jeste cca 40 km tam a 40 km zpet. Dalsi dalnicni znamku uz kupovat nebudu a budu jezdit okolo a podel dalnice, at si to spoluobcane v prilehlych obcich uziji. Je mi to lito, ale kdyz mi to ekonomicky nevychazi, tak slevim ze sveho pohodli a bohuzel i z pohodli jinych, kteri budou muset akceptovat zvyseny prujezd okolo sveho domu ci obci. Tohle a predchozi zdrazeni DZ uz je pro mne neakceptovatelne. Hlavne ze se po lidech chce aby se chovali ekologicky a pak z nich chteji vyzdimat co jde.
U žárovek šlo o nařízení a řada lidí kupovala klasické do zásoby, protože neumějí počítat. Mobily nebyly dotovány, protože se souběžně prodávaly i klasické a postupně převládly díky funkcím. Totéž by se stalo u EV, ale později, než si EU stanovila za cíl. Mimochodem EV Vám nikdo nedotuje (pouze podnikatelům), tak v čem je problém?
U žárovek šlo o nařízení že už se nebudou vyrábět a proto si lidé nakoupili do zásoby, protože se báli že už levnou žárovku nepořídí. časem se cena těchto úsporek dostala na únosnou cenu pro všechny. stejně tak to vypadá se spalovákama, jenže bohužel se to vše tlačí přes sílu a lidé na to zkrátka nemají. Mimochodem...pokud vím, tak v Německu se dotovala evka ještě do konce roku 23, pak němci zjistili že je to drahé a dotace ukončili, stejně tak to dopadne u nás s dotacemi podnikatelům. A už vůbec se mi nelíbí dotace z veřejných peněz, které státu odvádíme abychom mohly využívat školství, zdravotnictví aj. místo toho se podporují podnikatelé aby si mohli pořídit evko. Tohle už mi nikdo nevysvětli. Vyhozené peníze.
8
Sledujících
0
Sleduje
8
Sledujících
0
Sleduje
Dá se to okomentovat jakoukoliv filipikouJedno ale platí a je to podstatné.Koalice Spolu,to je směr západ a EU.ANO,komouši a spd,to je směr východ s Ficem a Orbánem.Můžeme to rozebírat horem,spodem,jak chceme.Nikdo není dokonalý.Důležité však je,kam jdeme a kam směřujeme!!!
4 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To ze nekdo vede nasi zem na zapad, neznamena ze to dela dobre.