A nějaká statistika, která potvrzuje, že stáří vozu nějak souvisí s nehodovostí by nebyla ? Neslýchám, že by nějakou nehodu zavinilo stáří, nebo stav vozidla - vždy je v tom řidič a jeho neschopnost - nedání přednosti, nedodržení vzdálenosti, podcenění stavu vozovky. Kdy naposledy byl nějaký článek o nehodě, kde hlavní roli hrálo selhání brzd, nebo že vozidlu upadlo kolo, selhalo řízení atd ? A nebo patříte mezi tu skupinu, co když nemá v autě nejméně 10 asistentů, tak se necítí bezpečně a auto co je nemá je vrak ? Tak proč je všichni tak nesnáší a vypínají ? ;o)))))
Naprostý souhlas. Nevím na co všichni potřebují dvoutunovou stodolu s televizí místo přístrojovky. Nemluvě o tom, že když v tom zpravidla jede jenom jeden chlap co si nejspíš léčí nějaké komplexy, případně slepička co nevidí ani přes volant... O ekologii a bezpečnosti nemůže být ani řeči
Žádné zaměstnance nemám. Žádné prohlášení "Šici zaměstnanci kradnú" ze mě nikdy nevyšlo. Žádné prohlášení "šici živnostníci dělají charitu" ze mě nikdy nevyšlo. Když máte problém s chápáním, mohlo by pomoci přečíst si mé příspěvky opakovaně. Ovšem pokud trpíte uhranutím slovem "šici", způsobené uhranutím jeho autorem, pak je každá vaše snaha pochopit realitu předem odsouzená k zániku ve vašich mozkových buňkách. Na to už pomůže leda svěcená voda.
😉
Návrat do pravěku automobilismu některým Čehůnům vyhovuje. Ještě kola bez pneumatik s obručemi a s disky ze dřeva!
Jste úplně vedle, zpracovaný, přesně tak jak potřebují aby ty nesmyslný stodoly vůbec někdo koupil.
Já se celý život držím hesla že v jednoduchosti spočívá genialita.
Nepotřebuji nic, kromě toho aby mě to přemístilo z bodu A do bodu B a hlavně aby to šlo opravit po cestě šroubovákem...
Ale ani ten zaměstnanec těch 288 tis. nezaplatí. Při průměrné mzdě zaplatí cca 109 tis. Těch zbylých 179 tis. za něj platí zaměstnavatel. Takže se tady pletou koše s baňama.
Vy také provozujete charitu? Ten zaměstnanec musí na ty odvody tomu zaměstnavateli napřed vydělat. Většina OSVČ cíleně vyvolává dojem a zřejmě tomu i sami věří že to platí tak nějak ze svého. Přitom každý, před přijetím zaměstnance musí s tímto počítat a vědět dopředu že na to zaměstnanec vydělá včetně všeho co s tím souvisí a nakonec ještě na zisk toho zaměstnavatele, jinak to totiž nejde. Tak to prostě nedělejte...
Protože je to jen další z manipulativních prolhaných článků.
Navíc se zde porovnává částka fakturovaná se mzdou či platem zaměstnance. Přitom adekvátní faktura má obsahovat úplně všechno : veškeré náklady, které zaměstnanec neplatí, cenu materiálu, nářadí, školení, cenu počítače, kanceláře, auta, benzínu(...) kterou zaměstnanec neplatí, plat šéfa, uklízečky, účetního, fakturantky, řidiče, právníka (...), které zaměstnanec neplatí, čas a energie na shánění zakázek, které zaměstnanec neplatí, škody, které běžně zaměstnanec platí oproti živnostníkům ve výši směšné, časy plonkové, při nichž má zaměstnanec nárok na peníze, aniž by cokoli vydělal, nárok na dovolenou, svátky, sociální, rizikové a zdravotní zabezpečení, odpovídající zabezpečení zaměstnance, nároky zaměstnanců na stravenky, cesťáky, propustky, nemocenské, rodičovské..................Sto teček.
A ty manipulativní kecy v článku o nároku živnostníků na vyšší důchody než mají zaměstnanci - tak to už je vůbec nehoráznost !
To mi zvlhly oči dojetím. Většina OSVČ tady ze sebe dělá charitu zrovna jako Vy. Jde o to, že na všechny tyto výdaje Vám ve finále vydělají právě ti nenažraný zaměstnanci co Vás okrádají kudy můžou. Nebo, kde na to tedy berete?
No jenže já si nestěžuju, to je ten rys člověka, který si jde za svým a dře aby mohl zabezpečit děti, sebe a zbylo pro budoucí generace. Co mě ale irituje, že s vámi zaměstnanci nás někdo háže do jednoho pytle, protože my jsme úplně jiný druh, úplně jiná vývojová větev. My nemáme radost, když Vám chcípne koza, my máme radost, když se Vám daří.
Pokud se bavíme o OSVČ který pracuje sám na sebe bez potřeby vlastních zaměstnanců, stává se tato debata zbytečnou. Pokud patříte k těm OSVČ co zaměstnance má je potřeba si uvědomit, že nemůže existovat jeden bez druhého. Zaměstnanci to z určitého úhlu pohledu mohou mít snazší, ale vydělají si prostě jenom to co mají ve smlouvě. Zaměstnavatel to může mít složitější, ale může si vydělat kolik chce, když je dostatečně schopný - jenomže k tomu potřebuje ty lidi. Z tohoto úhlu pohledu je od Vás dosti bezduché pasovat se do role nadčlověka, nemyslíte?
Při příjmu zaměstnance 45000 Kč hrubého/měsíc je měsíční odvod zaměstnance na sociální, zdravotní a daň 9400 Kč (počítáno pouze se slevou na poplatníka). Takže za rok je odvod 112800 Kč, OSVČ v nejnižším paušálu odvede 89976 Kč, takže je to úspora v řádu dvou desítek tisíc, nikoliv ve statisících. Ano, za zaměstnance odvede ještě zaměstnavatel dalších 15211 Kč/měsíc, ale to není výdaj zaměstnance.
To je jen hra s čísly. Sice to není výdaj zaměstnance, ale stejně na to musí vydělat. Kdyby si to zaměstnanec odváděl sám, byl by to jeho výdaj. Pochopitelně by tím pádem chtěl o těch 15t vyšší plat.
Kdo má peníze, tak to koupí. Zákon nabídky a poptávky. Snažte se být na straně těch, co na to mají.
Ten kdo to koupí za takovou cenu by se měl nechat vyšetřit. Tady už nejde o ty peníze, ale o princip. Právě kvůli takovým lezou ceny do astronomických výšin. Osobně bych byl ochotný dát za bramborák 40kč a víc z principu ne. Za 250 si jich raději udělám doma celou mísu a klidně se při procházkách po trzích s nimi budu cpát celý večer. Nemluvě o tom, že to co tam kolikrát prodávají je tak pro prasata
Asi spíš než na nepůvodní invazní a původní, by se druhy měly dělit na ty co ničí ekosystém a na ty, co s ním vycházejí.
Naše příroda je silně urbanizovaná, původní je toho tady pramálo. Myslím si, že je zbytečné si hrát na dokonalé vyvážené přirozené ekosystémy. Prostě se smiřme s tím, že v lesích budou muset zvěř redukovat myslivci, stromy se budou pěstovat v řádcích a jen druhy, které jsou vhodné k těžbě atd... I tak může být příroda krásná, jen není původní.
Netřeba nechat kůrovce drancovat lesy, vlka drancovat stáda ovcí jen proto, že jsou původní. Bojujme proti všem, co naší přírodu chtějí ničit, ať už je to kůrovec nebo sršeň z Asie. Naopak pokud se tu libí jelenovi sika nebo netýkavce, tak pokud zásadně ničemu neškodí, tak budiš 😏
To jste mě pobavil... Příroda si poradí sama, jediná škodná je člověk který si ještě ke všemu myslí, že musí něco regulovat
Jsem také z oboru. Je pravda, že nabíjecí obvod měří napětí článku. Po dosažení určité hodnoty se nabíjení odpojí (ukončí).
Jenže při nabíjení vyšším proudem dojde k dosažení oné hodnoty dříve, než by bylo dosažení při nabíjení malým proudem. Protože napětí na baterii se měří při připojeném nabíjecím zdroji. A rozdíl mezi hodnotou napětí samotné (odpojené baterie od zdroje) je nižší, než při připojeném nabíjecím zdroji. Trochu se ten rozdíl eliminuje tím, že jde o pulsní nabíjení, ale rozdíl tam je.
Pokud necháme nabíjecí adaptér připojen i po dosažení konce nabíjení, tak po určité době klesne napětí na baterii a nabíjení se obnoví a ceký cyklus se opakuje.
Pokud ale po prvotním skončení nabíjení nabíjecí adaptér odpojíme, zjistíme, že akumulátor má menší hodnotu napětí při dobíjením vyšším proudem, než při dobíjením proudem nižším. Zkrátka se do baterie dostane méně energie, než při nabíjení pomalém. Můžete si to ověřit měřením.
Asi na tom něco bude. Totiž i rychlonabíječka musí v určitý moment přejít z CC na CV. Z toho plyne, že např. do osmdesáti procent nabíjí teoreticky plným proudem (zdůrazňuji teoreticky) a posledních dvacet procent může trvat klidně dvě hodiny, protože tady není možné ten čas nijak zkrátit - záleží při jakém koncovém proudu se nabíjení ukončí. Jestliže tedy trvá nabíjení pět, nebo deset minut, musí se poslední úsek nabíjení vyloučit.
Mě spíš není jasné jak se do jednoho článku může sypat 100, nebo dokonce i 300W. To mi prostě hlava nebere - znamená to proud 20 - 60A. Takovým proudem nedobíjíte ani autobaterii, natož toho prcka v mobilu. Podle mě to odporuje fyzikálním zákonům...
Stál bych o vysvětlení jak to tedy funguje někým opravdu fundovaným.
Za odpověď děkuji. W.
Kontrola jezdících polovraků které velice často nesplňují vůbec nic, nebo jezdí bez STK.
Emise budiž, některé vozy evidentně hulí víc než je zdrávo, ale kolik procent ze všech nehod činí nehody kvůli špatnému technickému stavu?
Podle mě je to tak nepatrné množství, že to nestojí ani za řeč. A jestli to nechápu u aut, tak u motocyklů už vůbec ne. Nikdo si přece nechce dobrovolně rozbít hubu...
Tak jak řekl kamarád stačí naředit plyn inertem a už se nedoplatíš když platíš m3 a ne výhřevnost.A to slučování je mi jasné ale jak došli ktěm výpočtům ne .Přesně jak v tom čláku nikdo tomu nerozumí tak to změníme ať to můžem zakázat nebo zdanit.
To je sice možné, ale nereálné. Všechny inertní plyny budou dle mého názoru dražší , tudíž to nedává smysl...
Spolková agentura již upravila svou kalkulačku emisí oxidu uhličitého z různých zdrojů vytápění a nově zařadila dřevo mezi zdroje, které poškozují klima. Spálení jedné tuny dřeva podle agentury vygeneruje 1,77 tuny oxidu uhličitého. Může mi tohle někdo seriozně vysvětlit to si každý upravuje kalkulačky jak se to hodí aby byl zajímavej a jak je možné že s tuny masivu vzniknou skoro dvě plynu.To je jako podvodnej převod metru krychlového plynu na Kwh nebo Ggjauli.
Nesmíte zapomenout na hořením spalovaný kyslík (O2), který se slučuje s uhlíkem (C) na CO2.
Převod krychlového metru plynu např. na KWh, nebo GJ není podvod. Vyjadřuje se tím výkon, nebo energie kterou je možné z toho množství získat.
😆 je jedno co vidíte. Elektromobil je levné, málo nákladné řešení to masy. Spalovací motor bude jen pro milionáře a miliardáře. Ostatně to byl cíl změn pro normy EURO VII (a další). Aby nedošlo na plošný zákaz, ale aby bohatým bylo možno umožněno za obrovské peníze kupovat dál spalovací supersporty a tankovat do nich dráha náhražková ekologická syntetická paliva. A to se ODS povedlo. Že máme tu možnost ten spalovak kupovat dál.
No, co se týká vašeho názoru na EV, tak v tom máme tedy diametrálně odlišný názor, ale proti gustu žádný dišputát. V tom ostatním máte naprostou pravdu, ale já v tuto chvíli raději vrazím 150 kulí do generálky svého 13 let starého Fordu a budu vědět že mi dalších dvacet let vydrží na rozdíl od EV, které má výfuk jinde, jenom není vidět. Bude mě to stát daleko míň, bez buzerace nesmyslných asistentů a za těch dvacet let už tu možná ani nebudu.
20
Sledujících
0
Sleduje
20
Sledujících
0
Sleduje
Někde ty solární a větrné elektrárny postavit musíme. Lépe na pastvinách, než aby zabíraly další ornou půdu. Pokud se to obejde bez státních dotací, bude jen dobře.
25 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
To jo, až do chvíle než Vám to vysmrknou přímo před barákem...