Tak jak řekl kamarád stačí naředit plyn inertem a už se nedoplatíš když platíš m3 a ne výhřevnost.A to slučování je mi jasné ale jak došli ktěm výpočtům ne .Přesně jak v tom čláku nikdo tomu nerozumí tak to změníme ať to můžem zakázat nebo zdanit.
To je sice možné, ale nereálné. Všechny inertní plyny budou dle mého názoru dražší , tudíž to nedává smysl...
Spolková agentura již upravila svou kalkulačku emisí oxidu uhličitého z různých zdrojů vytápění a nově zařadila dřevo mezi zdroje, které poškozují klima. Spálení jedné tuny dřeva podle agentury vygeneruje 1,77 tuny oxidu uhličitého. Může mi tohle někdo seriozně vysvětlit to si každý upravuje kalkulačky jak se to hodí aby byl zajímavej a jak je možné že s tuny masivu vzniknou skoro dvě plynu.To je jako podvodnej převod metru krychlového plynu na Kwh nebo Ggjauli.
Nesmíte zapomenout na hořením spalovaný kyslík (O2), který se slučuje s uhlíkem (C) na CO2.
Převod krychlového metru plynu např. na KWh, nebo GJ není podvod. Vyjadřuje se tím výkon, nebo energie kterou je možné z toho množství získat.
😆 je jedno co vidíte. Elektromobil je levné, málo nákladné řešení to masy. Spalovací motor bude jen pro milionáře a miliardáře. Ostatně to byl cíl změn pro normy EURO VII (a další). Aby nedošlo na plošný zákaz, ale aby bohatým bylo možno umožněno za obrovské peníze kupovat dál spalovací supersporty a tankovat do nich dráha náhražková ekologická syntetická paliva. A to se ODS povedlo. Že máme tu možnost ten spalovak kupovat dál.
No, co se týká vašeho názoru na EV, tak v tom máme tedy diametrálně odlišný názor, ale proti gustu žádný dišputát. V tom ostatním máte naprostou pravdu, ale já v tuto chvíli raději vrazím 150 kulí do generálky svého 13 let starého Fordu a budu vědět že mi dalších dvacet let vydrží na rozdíl od EV, které má výfuk jinde, jenom není vidět. Bude mě to stát daleko míň, bez buzerace nesmyslných asistentů a za těch dvacet let už tu možná ani nebudu.
😆 normu má to vozidlo plnit po celou svou životnost. A že to může přinášet nemalé náklady? No to třeba jo. Proto si kup nové auto a nebo elektromobil, kde emise nejsou.
Dnes je nové auto v podstatě sebevražda - potenciální bezedná studna všemožných problémů která mě ještě navíc bude neustále za něco buzerovat a ve finále ještě špehovat a práskat.
Jestli v tom vidíte řešení...
Tu nesmyslnou poznámku s koupí elektro auta protože tam nejsou emise jsem raději neviděl 😉
Zjevně dezolát s podobně kouřící vrakem, trefil jsem se?
Očekával bych raději technické argumenty kterými by jste své tvrzení podložil, ale Vy pouze urážíte protistranu. Ale když to chcete vědět, sám mám benzínová auta a v oblasti spalovacích motorů se pohybuji celý život, takže bych si dovolil říct že o této problematice trochu něco vím. Protože ale další Vaše připomínka bude nejspíše typu že papír snese všechno, nemám zájem si dále dopisovat...
Tak je to správně, tak to má být. Jenom by to měli dělat v každém městě nekolikrát měsíčně. Hned by se dýchalo neporovnatelně lépe. Jedno auto s prokoplý DPF udělá tolik emisí, co několik mnoho desítek aut, které jsou v pořádku. Vraky musí z cest!
No, ještě že tu máme takové znalce... Tento nesmysl máte odkuď?
V článku píší pouze o ruských vojácích, ale on ten problém je na obou stranách, jak ruských tak ukrajinských. Jen se obávám, že po skončení války, ukrajinští veteráni si půjdou do Evropy vyřizovat účty s hrdiny, kteří před válkou utekli.
Myslím, že by po skončení války měli být ještě několik let zavřené hranice pro Ukrajinu a ne je brát do unie.
Hmm, to dává smysl. Tohle mě vůbec nenapadlo, a řekl bych, že je to dost pravděpodobný scénář...
Tento článek je blábol jehož úkolem je vyplodit senzaci že když vypijte čtyři a víc litrů vody, tak je po vás. Podle mě by se to dalo klasifikovat jako šíření poplašné zprávy se všemi důsledky.
Pokud vím, tak za rizikové množství vypité vody obecně, se považuje cca. 6L v průběhu třech hodin, což je dle mého názoru u zdravého člověka dosti nepravděpodobné.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Kontrola jezdících polovraků které velice často nesplňují vůbec nic, nebo jezdí bez STK.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Emise budiž, některé vozy evidentně hulí víc než je zdrávo, ale kolik procent ze všech nehod činí nehody kvůli špatnému technickému stavu?
Podle mě je to tak nepatrné množství, že to nestojí ani za řeč. A jestli to nechápu u aut, tak u motocyklů už vůbec ne. Nikdo si přece nechce dobrovolně rozbít hubu...