Jsem rád, že například Čeči žijící v Anglii, v USA, domů na dovolenou nejezdí a asi radši jezdí na Antarktidu 🙂. Poláci žijící v Německu také jezdí domů, Víte, proč to říkám, jelikož to má stejnou relevanci.
Za druhé bych chtěl vidět "hrdinu Okamuru", jak posílá matku třeba s tříletým dítětem domů, ale on by to myslím nedělal, Špinavou práci by nechal jiným.
Principiálně ano, neomezená rychlost nemusí v jistých případech znamenat problém. Ovšem co se mi nelíbí a p. Turek, bohužel jako obvykle nezmiňuje, tři podstatné věci, které já jsem zažil na těchto neomezených úsecích.
Za prvé neomezená rychlost platí jen v případě "ideálního počasí", jakmile začne mlha, pršet a tak dále, vyskočí na digitální cedulích 130 a je po neomezené rychlosti.
Za druhé má p. Turek značné zkušenosti se závodními monoposty, což značně snižuje, dle mého názoru, možnost havárie.
Za třetí v okolí měst je rychlost omezena třeba jen na 80.
Suma sumárúm ano, proč ne, ale v ćeských podmínkách to znamená osázet dálnici digitálními značkama a pak se zdlouhavě dohadovat jaké úšeky budou neomezené a vzhledem k délce naší dálniční sítě, aby byly splněny podmínky hlučnost atd..., tak si myslím, že to zase bude třeba cca 50 km úsek a má otázka zní, stojí to zato? Není lepší si zajet do Německa nebo na okruh?
Otázka bezpečnosti, tu řešit nebudu, z toho, že je jasné, pokud někdo neovládne vozidlo v 250 km rychlosti je to skoro stoprocentní smrt. Bohužel, i třeba pro rodinu, která jede v pravém pruhu 130, nedej bože.
9
Sledujících
0
Sleduje
9
Sledujících
0
Sleduje
Pokud se podívám na regulované složky energií a celkové ceny, daň z nemovitostí , tak tímto silnou ekonomickou Evropou nevybudujeme viz Nokia a jiný.