Já jsem dělal jízdy na S5T, která byla v podstatě stejná jako V3S, ale neměla přední pohon a protože nebyla určena pro terén, měla i rychlost přes 80km/h. Vyšší rychlost u pozdějších typů "vejtřasky" potlačovala terénní schopnosti. Vejtřasku jsem měl, když jsem jeden čas podnikal a nikdy mě nikde nenechala. Její průchodnost terénem ještě nebyla překonána.
Mohu potvrdit, že jsem ze staré školy a při jízdě s osobním autem pravidelně vyřazuji z kopce. Je na tom založen můj jízdní styl, stejně jako řazení s meziplynem při řízení jakéhokoliv motorového vozidla. Pokud jedu s nákladním vozidlem (většinou s Tatrou 815), která nemá synchronizovanou převodovku, je meziplyn nutností, a proto jsem zvyklý řadit s meziplynem. S Tatrou, nebo jakýmkoli nákladním vozidlem, nebo soupravou zásadně s kopce nevyřazuji.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Nechápu, jak můžete připustit debatu o něčem, co je v tenise naprosto přirozené. To byste museli znevýhodnit i hráče košíkové a osobně si myslím, že těch změn, které sebraly tenisu krásu je až moc. Myslím tím zrušení shod a výhod. Tenisové podání je základ hry a pokud ho někdo zvládne na takové úrovni, jako J. Menšík, je to jeho přirozená výhoda, stejně jako byl I. Karlovič, nebo spousta jiných vyšších hráčů. I tihle hráči ale dokázali o své podání přijít, např. dobře returnujícími protihráči, takže bych výhodu dělového podání neřešil.
1 odpověď