No u nás ve firmě je docela solidní flotila různých škodovek 1.0tsi. Dost jich má najeto 200-300tkm a některé kusy i hodně přes 300. A všechno bez zásadních problémů. A zrovna slavná 1.9tdi 81kw měla úplně blbou charakteristiku. 2000 otáček přišel jakoby možný zátah a o tisíc otáček přišla mocná smrt.
Měření naftového motoru přetočením do přeběhových otáček je blbost. Vznětový motor produkuje nejvíc sazí při velkém zatížení v malých otačkách. Další problém je, že pokud se auto delší dobu provozuje stylem - lehká noha a málo otáček, tak se díky recirkulace spalin dostanou do celého systému sání saze a při prvním prudkém sešlápnutí plynu se všechno vyvalí výfukem ven. No a pak hurá hurá máme dalšího hříšníka.
Dávám dohromady svedsky youngtimer a karoserii nechám tak jak je, odřenou, oťukanou a semtam kousek koroze. Auto za svůj život něco zažilo a tím je jaké je. Pod tím samozřejmě bude 100% mechanicky stav, ale rozhodně ne původní. Proč nepoužit modernější mechanické komponenty? Bude to líp jezdit, zatáčet a hlavně brzdit.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No jelikož to v rusku chodí jak chodí, tak budou kesony v lepším případě z kartonu. No a z těch 7.5 miliard rublíků, odhadem 7 miliard zmizí a opět se zhmotní v podobě nějaký pěkný lodičky.