Nic není černobílé.
Měl jsem možnost jezdit před pár lety s Teslou, kterou jsme měli ve firmě. Byl jsem s ní z Prahy ve Velké Británii, Slovinsku, Rakousku, Německu, Dánsku, Švédsku, Norsku a Finsku. V zimě klesne dojezd, v létě je to ok.
První pravidlo je nenabíjet na 100% při cestě od někud někam. Ve většině případů byla zastávka na cca 30minut a jelo se dál (cca 2 hodiny). Takže žádná tragédie.
Životnost baterií - ano je omezená. Jak dlouho vydrží baterie v telefonu po 3 letech?
Problém je to, že výrobce baterii nechce opravit, ale vyměnit. To je jako by se vám na normálním autě rozbil EGR ventil a fabrika kvůli tomu chtěla vyměnit kompletní motor. Baterie jsou zapojené sério-paralelně. V sériově větvi vám stačí jedna špatná a celá větev pak nedosahuje požadované kapacity.
Souhlasím, že dokud nebude dostatečný servis na údržbu starších baterií, budou starší elektromobily dost nevýhodné.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To je už jako z Pána Prstenů
Místo prstenů moci jsou v nabídce atomovky.
S příjemcem to dopadne asi podobně