Mám 20tileté benzínové auto a starám se o něj dodnes, co auto chce, to dostane.
Nechápu proč bych tedy neměl projít emisemi.
A nevidím důvod, proč bych si měl kupovat auto 5 let staré, ve kterém je elektronika naprogramovana tak, že se po určitých km rozbije, nebo vyžaduje servis. Novější auta jsou tak dělaná, aby se furt jezdilo do servisu. Stará tak, aby vydržela x km. Pak se člověk jde podívat na bazos, marketplace a za 10tiletá auta, které mají nalitano 300.000km chtějí pomalu 400-500 tisíc..
Problém je dnes už i ten, že novější Škoda rok 2021 už ma sama o sobě problém na STK, že neprojde.
Mám 20tileté benzínové auto a starám se o něj dodnes, co auto chce, to dostane. Nevidím důvod, proč bych si měl kupovat auto 5 let staré, ve kterém je elektronika naprogramovana tak, že se po určitých km rozbije, nebo vyžaduje servis. Novější auta jsou tak dělaná, aby se furt jezdilo do servisu. Stará tak, aby vydržela x km. Pak se člověk jde podívat na bazos, marketplace a za 10tiletá auta, které mají nalitano 300.000km chtějí pomalu 400-500 tisíc...
Ja popravdě jako laik nepoznám zda splňuji, STK za kterou zaplatím mi da potvrzení, že je vše v pořádku a uběhne rok od STK, pak auto začne nesplňovat emise, přitom STK stále platí. Takže nejen že za to zaplatím, abych měl STK, ještě k tomu pokutu, asi mam každý den jezdit na emise, jestli náhodou..
Dneska lidi mají 15ti letá auta, protože si nová nemůžou dovolit nebo nechtějí z dalších důvodů, zbytečně moc elektroniky, která je samozřejmě tak naprogramovaná, že od určitých km nebo času pak klekne a musí se do servisu. Bohužel dneska nejsou auta dělaná tak, aby vydržela x km.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Mám 20tileté benzínové auto a starám se o něj dodnes, co auto chce, to dostane.
A nevidím důvod, proč bych si měl kupovat auto 5 let staré, ve kterém je elektronika naprogramovana tak, že se po určitých km rozbije, nebo vyžaduje servis. Novější auta jsou tak dělaná, aby se furt jezdilo do servisu. Stará tak, aby vydržela x km. Pak se člověk jde podívat na bazos, marketplace a za 10tiletá auta, které mají nalitano 300.000km chtějí pomalu 400-500 tisíc..
Problém je dnes už i ten, že novější Škoda rok 2022 už ma sama o sobě problém na STK, že neprojde.