Jasně, zase něco zdražíme, vždyť co, lidi mají peněz jak sr...
Jenže za co budem zase připlácet? Za ty dálnice co jsou ? Jen se podívejte, jen se někde něco dokončí druhý rok se to zase spravuje. Proč by se musela zdražit? Z jakého důvodu? Inflace, tak proč ji necháme tak rozvinout? Proč jsou v EU tak drahé energie? Ten bývalý italský státník na to opravdu přišel! Za všechno může drahá energie. To je novinka. Je to podobné jak náš premiér zjistil že v německu je levnější Nutela než v CZ. Nyní, po 30 letech, se budou nakupovat váhy a začneme výrazně postihovat přeložené kamiony. Přišli na to celkem rychle , ne? České dráhy jsou trvale v červených číslech, ale špičkový management jezdí za firemní peníze po evropě na fotbal. Čez vydělá obrovské miliardy, rozdají si desetimilionové odměny, miliardy investují do pochybných nákupů a ještě se tím chlubí. Mezitím tu energii prodáme lacino na evropskou burzu a za draho si ji nakoupíme zpět.
Asi by nebylo od věci, dát platit stejnou cenu dálniční známky i těm elektrifikovaným vozidlům, vždyť sjíždí tu silnici stejně jak ostatní. Přestat dávat dotaci na nákup elektroauta, přestat dotovat fotovoltaiku, dotace dát jen na vědu, výzkum, školství a zdravotnictví. Žádné neprůhledné neziskovky, žádné bláboly o podpoře elektrifikace na našich silnicích a podobně, to by nejspíše hodně pomohlo.
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Jasně, zase něco zdražíme, vždyť co, lidi mají peněz jak sr...
Jenže za co budem zase připlácet? Za ty dálnice co jsou ? Jen se podívejte, jen se někde něco dokončí druhý rok se to zase spravuje. Proč by se musela zdražit? Z jakého důvodu? Inflace, tak proč ji necháme tak rozvinout? Proč jsou v EU tak drahé energie? Ten bývalý italský státník na to opravdu přišel! Za všechno může drahá energie. To je novinka. Je to podobné jak náš premiér zjistil že v německu je levnější Nutela než v CZ. Nyní, po 30 letech, se budou nakupovat váhy a začneme výrazně postihovat přeložené kamiony. Přišli na to celkem rychle , ne? České dráhy jsou trvale v červených číslech, ale špičkový management jezdí za firemní peníze po evropě na fotbal. Čez vydělá obrovské miliardy, rozdají si desetimilionové odměny, miliardy investují do pochybných nákupů a ještě se tím chlubí. Mezitím tu energii prodáme lacino na evropskou burzu a za draho si ji nakoupíme zpět.
Asi by nebylo od věci, dát platit stejnou cenu dálniční známky i těm elektrifikovaným vozidlům, vždyť sjíždí tu silnici stejně jak ostatní. Přestat dávat dotaci na nákup elektroauta, přestat dotovat fotovoltaiku, dotace dát jen na vědu, výzkum, školství a zdravotnictví. Žádné neprůhledné neziskovky, žádné bláboly o podpoře elektrifikace na našich silnicích a podobně, to by nejspíše hodně pomohlo.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Přesně tak, dálniční známka by se měla platit i za elektromobily.
2 odpovědi