Lžeš.
Každé ukrajinské vozidlo pohybující se po českém území musí mít sjednané povinné ručení a mít tzv. zelenou kartu. Pojistit ukrajinské vozidlo u českých pojišťoven nelze, jedná se o cizozemské vozidlo, které je pojištěno na Ukrajině.
Vozidla z Ukrajiny zde jezdí na základě Vídeňské úmluvy o mezinárodní dopravě vozidel z roku 1968. Tato úmluva rovněž stanoví technické požadavky, za kterých se mohou automobily pohybovat. Otázka technické kontroly zde neexistuje. Vozidlo, které může být na silnici nebezpečné, může být zadrženo a řidič přijde o osvědčení o registraci, a to i v případě, že je vozidlo registrováno v zahraničí.Takový cizinec pak musí provést dodatečnou technickou kontrolu v české stanici technické kontroly, aby získal zpět osvědčení o registraci.
Škody za ně platí Česká kancelář pojistitelů. Z našeho.
Zase jen polopravdy a každý se vyhýbá slovu znárodnění a žili jsem z nakradeneho a na byt nemohla být fronta, jen záznamník a vinkulace a snad za 12 let garsonka v Praze na jižním městě! ? To byly fronty a na auto o prázdninách od středy do pátku a otec si musel vzít dovolenou. Mototechna na Vinohradech v Praze , prostě jen hrůza !
Dnes si auto objednáte sice v prodejně kdykoliv a místo fronty čekáte doma. Já objenal vloni v srpnu a v březnu ho koupil...
Je to těžké na obě strany, Ukrajina je ve válce a není možné, aby tam bojoval jenom ten, komu se chce. Samozřejmě, pokud někdo žije 15 let v cizině jeho ochota bojovat se rovná nula. Buď se Ukrajinci musí dohodnout, že přestanou válčit a nebo musí rukovat všichni. Těžko předpokládat, že by dostali občanství ve státech, kde jsou z ekonomického prospěchu.
Pokud tam žije 15 let..... Zajímavé je, že Američané tady chtějí hlasovat při volbách už třeba v třetí čtvrté generaci.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Při plavání v řece když jsem to udělala do vody tak tomu nešlo uplavat ani kraulem
1 odpověď