Tak jsem se hned kouknul na stránku SIXT, že si jej taky vypůjčím, ale bohužel je dlouhodobě pronajat. Nevíte někdo o možnosti, kde se dát půjčit něco podobného - tzn. amerika ze 60 -tých až 70 -tých let ? Ale nemyslím pronájem např. na svatbu včetně řidiče, prostě půjčení samotného auta na den, na víkend ..
Tak jsem očekával, že se dozvím, v čem je novodobý Mach 1 větší osobnost než běžné GT a ono nic. No nevadí, třeba jinde. Ale každopádně nelze než souhlasit s nadpisem článku, že Mustang je osobnost. Má své plusy i mínusy, ale hlavně má opravdu spoustu vlastního osobitého charakteru, se kterým ho buďto přijmete nebo ne. V dnešní době vcelku sterilních aut je to příjemná změna.
Tohle muselo být jasný každýmu, kdo používá hlavu, EU se snaží hrát si na důležitou a plácat co nejvíce nesmyslů, ale realita je prostě vždy jiná, EV se prosadí, až budou technologicky na takové úrovni, že to bude pro běžné lidi i ekonomické - a nebo se ve větší míře neprosadí vůbec a přijde jiná alternativa, to ukáže čas. Rozhodně takové změny nemohou fungovat tak, že je prostě nějaká Gerta nebo Urschula nařídí.
Zapomněli jste uvést Mustanga, ten má taky klasickou. Ale mezi námi, je to úplně jedno. Mám v každém autě jinou a vůbec to neřeším, elektronická je o něco pohodlnější. Každopádně mám ale u auta s elektronickou vypnutý Auto HOLD, to je naprosto protivná funkce, ovládám brzdu ručně, když já chci. I při rozjezdu ji odbrzdím ručně, protože pak je rozjezd plynulejší a díky tomu, že není nutno klepnout do plynu, ale stačí jen uvolnit brzdu lze popojet třeba v garáži o pár centimetrů.
Rozhodně palec nahoru pro Lexus za pořádný atmosférický motor, ale cena 3,5 mega je prostě ulítlá. Možná se pletu, ale myslím, že v poměru cena/výkon (a nemyslím výkon motoru, ale celkovou uživatelskou hodnotu auta) jsou americký auta lepší volba. Lexus určitě bude v lecčem sofistikovanější, propracovanější a dotaženější než třeba Mustang, ale za skoro 3x vyšší cenu - no nevím.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
to je ale hnus velebnosti