Já si opravdu neumím ani představit, že by mě něco mohlo někdy na přechodu srazit. Kouknu na obě strany a pokud něco jede, naznačím, že chci přejít, navážu oční kontakt a přecházím až když vidím, že zpomaluje a ještě pak na řidiče mávnu (jakože díky). Na přechodu se nikdy nezdržuju, naopak přecházím co nejrychleji, abych zbytečně nezdržoval řidiče. U víceproudé silnice, nebo za autobusem nikdy nevběhnu do druhého pruhu aniž bych se ujistil, zda tam něco jede či ne.
Spousta hlupáků si ale zákon vykládá po svém a jsou přesvědčeni, že chodec má absolutní přednost - NE nemá... Ale i kdyby náhodou měl, tak nejsem robocop ani terminátor a mé tělo je prostě měkší než auta.
Používat mozek opravdu není tak těžké, přesto to spousta lidí neumí...
Přesně, takové věci nás učili už ve školce a dodnes se někteří pořád diví. Popravdě je mi líto jen toho řidiče.
Mluvil byste stejně, kdyby se to stalo vaší ženě, nebo dětem? Ano, nebo ne? Díky za odpověď.
Co taky za jinou odpověď očekávat. Co kdyby, co kdyby... Spíše co kdyby ten člověk na přechodu napřed raději myslel hlavou než rovnou po hlavě na ten přechod vlézt, pokud si dobře pamatuju, takové věci se učí už ve školce.
Od té doby co začnete mluvit a komunikovat byla by vhodná určitá míra vychovanosti,je to odpovědnost rodičů,posléze vaše až do posledních dnů.
Úcta k seniorům.
Přijde doba, kdy každý z nás bude senior a každý potom bude čerpat z mnoha životních zkušeností,které ti senioři mají,proto ta úcta.Věřte,nevěřte ,ale není všechno napsaný někde v AI.
Úctu pokud si to sami zaslouží, slušnému vychování se i spoustě důchodců nedostalo a to tu jsou na světě mnohem déle.
S angličtinou souhlasím. Ale proboha proč navyšovat matematiku? Stačí rozsah takový, jako je doteď. V reálném životě potřebujete násobilku a pár základních vzorečků, výpočtů. Nebo už jste někdy v běžném životě vážně potřeboval spočítat derivaci nebo integrál nebo rovnici o X neznámých? Já tedy ne. Kdo chce studovat matematiku, nechť ji vesele studuje. Nic proti tomu. Tomu zbytku pro život stačí, když si bude umět spočítat, kolik přeplatí třeba na hypotéce, úrocích z úvěru atd... atd.... Zkrátka věci pro život užitečné.
Souhlas, spíš místo navyšovaní matematiky bych raději zavedl učení o finanční gramotnosti. To mi v dnešní době příjde mnohem důležitější a užitečnější než nějaké integrály a podobné nevyužitelné nesmysly.
Dnešní děti by potřebovali i hodiny slušného chování. Náctiletí si často myslí, že snědli všechnu moudrost světa a můžou si vyskakovat. Vidím jejich chování v autobusu.
Další věc je sport, nehrát divadlo na hřišti.
Nechci se zastávat dnešních mladých, ale to co kolikrát vidím na důchodcích co si vše vydupávají a sami se neumí chovat a vyžadujou si úctu jen proto že jsou starší tak se jim ani kolikrát nedivím.
Zamíchejte retardované, hloupé a postižené děti se zdravými, talentovanými a nadanými. Zrušte hodnocení, přidejte do hodin placené asistenty, kteří naruší výuku a zhorší efektivitu výuky. Místo matematiky a tělocviku vyučujte LGBT, multikulti a eko nesmysly. Upřednostňujte a tlačte vpřed slabé, hendikepované a zaostalé žáky - inkludujte, jako by tito lidé v budoucnu měli vést společnost. To, co bylo dříve deviací - dnes předností. To, čemu jsme se smáli, toho se nyní budeme bát. Místo znalostí a dovedností talentové kompetence a diagnózy. Místo touhy zvítězit, prosadit se, být nejlepší - enviromentální, sociální a psychologické ohledy, abych se nedotknul něčích pocitů. Učitel = operátor, škola = veřejná služba, žák = klient. Postižený, hloupý nebo sociální žák = klient s posílenými právy a preventivní omluvou. Odkaz J.A.K. a světovou úroveň místního základního školství, navazující na tereziánskou tradici nezničil, ale dokonce rozvinul i bolševik. V 1990 byly výstupní znalosti československých dětí na ZŠ v matematice a přírodních vědách na 1. - 2. místě na světě. Dnes v první 10 najdete 9 asijských zemí, ČR někde kolem 30. místa. Dobře to vedete... ostatně jako celou zemi.
Toto je přece součást Agendy pro novou budoucí Evropu, vychovat co pokud možno největší tupce bez vlastních názorů, kritického myšlení a nejlépe jen držet hubu a krok.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Rok co rok tuhle písničku nenávidím víc a víc.