nu co, vozový park EU bude stárnout, ta nejlevnější auta mohla nahradit ta stará a to se nestane. Ta drahá přestanou bohatí točit, protože ojetá je stejně nikdo nebude chtít a výsledek - automobilky a jejich dodavatelé budou postupně zavírat, lidé přijdou o práci, díky tomu budou méně kupovat další zboží atd. EU se nechá dobrovolně převálcovat zbytkem světa.
to už se přeci děje
Rozumím, že jste velmi zběhlý a že si běžnou údržbu vozidla včetně výměny vstřikovačů, spojky i vysokotlakého čerpadla umíte sám doma opravit. Pokud baterie opravdu selže tak se dá repasovat za zlomek ceny nové...
tak to jste mě ale pořádně ale opravdu pořádně rozesmál. Já mám doma taky baterii za 300000 a úplně se děsím až ji budu muset měnit.
Záruku mam 8let, nebo 160tkm, roční degradace baterie 1-2% a cena není téma! Kolik stojí výměna spojky, vstřikovačů, commonrail. čerpadla, nebo turba u konkretniho vozu víte? Každopádně vím, že jsem na spalováku co 15tkm měnil olej, filtry a co 80tkm měnil brzdy, to u EV není třeba...uplne nejvíc je pro mě to, že nikomu, nikomu, nesmradim pod nos!!!
No jo no, kdyby jsi tu uhelnou elektrárnu měl hned za barákem tak by jsi říkal něco jiného
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
On se zbláznil