Systém slev je nastaven populisticky a drobná korekce bude třeba, u důchodců bych to klidně nechal tak jak to je (to jest 75%), ti už státu něco odvedli, za svého života, ale u studentů a dětí bych udělal korekci:
0-6: zdarma
6-15: 50% sleva
15 - 26: 40% (50% to by bylo na další diskuzi) s omezením na cesty do školy.
Nejlepší možné řešení, letní čas v zimě by byla blbost, to by ráno byla dlouho tma, a SEČ v létě zas způsobí, že by už ve 4 bylo světlo a večer déle světlo se taky hodí. Já jsem spokojen.
Nějaký biorytmus neřeším, je to jen číslo, mám vstát ve 4 vstanu podle hodinek ve 4, a je jedno jestli v létě nebo zimě.
Jak praví jeden citát: „Čas si vymysleli lidé, aby věděli, od kdy do kdy a co za to."
A já bych řekl, že je pravdivý, však považme, není tomu zas tak dávno, co pomalu každé město mělo svůj čas, až s rozvojem průmyslu a obchodu bylo potřeba časy nějak sjednotit.
Čas v podobě hodin, dnů, měsíců, roků, není nic, co by se našlo v přírodě, to až člověk si čas takto rozkouskoval.
Proto říkat, že SEČ je ten pravý správný čas (někteří ještě dodají podle přírody), není taky pravdivé, správný bude ten čas, který za správný určíme.
Proto souhlasím se střídáním, přináší to především pozitiva, a hodiny nejsou něco, co by nám dala příroda.
Problém je dostatečná cykloinfrastruktura, v dostatečné kvalitě.
Cyklisté na chodník nepatří, ale v hustém městském provozu je o ústa jet po silnici, a řidiči si stěžují, že je cyklisté zdržují, tak kudy mají jet, Vážení řidiči?
Bohužel cykloinfrastruktura je kolikrát v takovém stavu, že bohužel neumožňuje plynulé využití (samé přerušení apod...), meziměstská zas často naráží na kvalitu povrchu, či vzdálenost (delší jak po silnici).
A v tomto případě, ano holka neměla jet po chodníku (na druhou stranu nevíme kolik jí je), ale to co udělala dotyčná žena je tisíckrát horší, a schvalovat to může leda magor.
Nebo byste souhlasili, aby například strojvedoucí ještě zrychlil, místo brzdění, když mu nějaký nezodpovědný řidič vjede před vlak, protože tam přeci nemá co dělat?
Páni řidiči, co si takto nejdřív zamést před vlastním prahem?
Že se někteří cyklisté chovají jak hovada je fakt, ale takovou skupinu najdeme i mezi řidiči.
Voláte po řidičácích na kolo, že cyklisté neznají pravidla silničního provozu (pominu fakt, že velká část cyklistů jsou zároveň řidiči, takže by pojem o pravidlech mít měli), vy řidičák máte, ale kolikrát to vypadá, že ta pravidla neznáte. Často to je například vidět u železničních přejezdů. Kolik z Vás skutečně dodržuje zákon? t.j.:
(1) Řidič nesmí vjíždět na železniční přejezd
d) je-li již vidět nebo slyšet přijíždějící vlak nebo jiné drážní vozidlo nebo je-li slyšet jeho houkání nebo pískání; toto neplatí, svítí-li přerušované bílé světlo signálu přejezdového zabezpečovacího zařízení
Často se setkávám s tím, že si dotyčný asi myslí: Ten vlak je ještě daleko, jedu. O ignorování blikačů nemluvě
Vím i o případech, kdy se dotyčný po nehodě vymlouval, že si myslel, že tím houkání ho strojvedoucí vyzývá, aby jel.
Takže zas cyklistům nemáte moc co vyčítat, já se vždy snažím na kole chovat slušně, zbytečně nepřekážet, atd..., ale tak 1 z 10 řidičů mi dá přednost na křižovatce s předností z prava.
Je to sporné, teoreticky by šlo operovat s tím, že objednávka byla vytvořena a zaplacena v prostorech prodejny, ale je to slabý argument, navíc na to zákon jistě nemyslí. Alza jednoduše našla právní skulinku, jak legálně obejít zákon, my Vám to nemůžeme přímo prodat, ale tady máte počítač, a když si to objednáte a zaplatíte přes něj, tak Vám to vydáme.
Ano, je to tragédie, ano hlavním viníkem je strojvedoucí, který porušil předpis. Ale viník není jen jediný, viníkem je i sám systém, který byl špatně nastaven, že tuto chybu umožnil. Vše záleželo na jednom člověku a jedné poznámce v jízdním řádu. Naštěstí tato nehoda přinesla změnu, a než Správa Železnic vybrané tratě lépe zabezpečí (rozdělili si je do skupinek D3 v současné podobě, D3 s traťovým souhlasem vybavené návěstidly a tratě které budou zabezpečeny a budou řízeny dle předpisu D1), tak ČD vyvinuly aplikaci, která strojvedoucího na křižování upozorní, tak aby se eliminovala šance přehlédnutí.
Strojvedoucí tuto chybu neudělal úmyslně, neodjel úmyslně ze stanice, aniž by se ohlásil, byla to bohužel souhra náhod.
A jsem rád, že jsme se vydali cestou, která se praktikuje v letectví, tzn.: Nejenže je odhalen viník, ale zároveň jsou doporučena i opatření, aby se takovým nehodám předcházelo.
Když se někdo nechce očkovat, ok, ať se neočkuje, ale pokud to je z konspiračních důvodu (neplodnost, očipování, atd...), tak ať to nešíří dál, a respektuje druhé, kteří se očkovat nechají.
A může nám být jedno, zda to je z důvodu, že chtějí mít jednoduší život, nebo vakcíně věří. U mě například převládá první důvod, za rok vývoje se mi zdají čísla účinnosti až moc krásná, ale tím neříkám, že účinnost není žádná, jen si myslím, že nižší, ale to je můj osobní názor, ale nechám se naočkovat, protože věřím, že i s nižší účinností to má význam, ale hlavně proto, že nechci řešit testy.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Místo větší osvěty chodců zrušíme přechody? Výplod hodný génia.
Zvlášť u té školy to je blbost na entou.