Stačilo by nákladní dopravu přesunout více do nočních hodin.
Věřte, že nákladní doprava jezdí převážně v noci, protože přes den je minimum místa na kolejích, a to je problém, aby byla nákladní doprava konkurence schopná, musí být rychlejší. Zákazníkům dojde časem trpělivost, když zboží putuje 2 dny, a raději si zaplatí kamion, protože ve dne není moc místa na kolejích. Bohužel jsme se dostali do stavu, že tam, kde v noci jsme schopni se dostat z bodu A do bodu B, za hodinu a půl, tak přes den jedeme klidně 3 - 4 hodiny.
Jak to delali komunisti kdy vsechno zbozi se vozilo vlaky/dnes jsou nakladova nadrazi poloprazdna/.Kapitalisti hodne trati zrusili a naklad presunuli na silnici ktere jsou diky tomu ucpane.Najednou maji problem s provozem na kolejich kde je provoz hodne mensi nez za komancu.
Protože naopak posílila osobní doprava, z náhodných výstřelů, jeden dlouhý rychlík za x hodin, osobní vlak přes celou republiku, jsme se přesunuli k taktové dopravě. Kdy nejvytíženější linky jezdí třeba co 20 minut, do toho rychlíky v hodinovém až dvouhodinovém taktu, atd...
Tam asi zrovna ne, ale to je jen jeden obchod, pak jich bude fůra, kde to může dojít k tomu, že těch zaměstnanců bude potřeba méně. Jistě ty obchody by propouštěly po jednotkách lidí, ale těch obchodů je tolik, že v souhrnu by se to mohlo dotknout docela dosti lidí.
Ale to je jen jeden důvod, neexistuje žádný racionální důvod, proč obchodům nařizovat, že mají mít všechny neděle zavřeno.
Žádné proti neexistuje za jeden den nikdo neumřel hlady ( a restaurace bude vždy nějaká otevřená ) a krom toho si pořád hrajeme na staročeskou konzervativní společnost, vzhledem k mluvení a omílání tradic takže tradice opravdu je ze v neděli se nepracuje
Existuje, mnohem více podniků funguje v nepřetržitém režimu, než dřív, takže pro tyto zaměstnance to zátěž.
A proč zrovna obchody? Proč ne tento zákaz vztáhnout na kina, restaurace, rádia, televize, dopravu, atd...? Vždyť i tito zaměstnanci si zaslouží volno a být s rodinou.
Nehledě na negativní dopad na zaměstnanost (logicky zaměstnavatel bude potřebovat méně zaměstnanců).
Ti miliardáři navrhuji pro potřeby provozu přistavit subtilni most pro třetí kolej. To bude jistě pastva pro oči pro ty, kteří se na most budou dívat z Vyšehradu nebo z Podolí.
Nehledě na fakt, že díky tomu navrhují místo zastávky na Výtoni, obnovit zastávku v bývalé stanici Praha - Vyšehrad, což je nesmysl z důvodu napojení na ostatní MHD, a z pohledu norem taková zastávka v takovém oblouku udělat nelze.
Vyšehradský most se stal součástí panoramatu Prahy. To se stane jen málo stavbám, a extrémně málo technickým stavbám. Proto bychom ho ničit neměli, podobně jako nezbouráme taktéž "zbytečnou" Petřínskou rozhlednu.
.
V dobách po povodních most zvládal provoz pantografů, které nahradily zaplavené metro. To byla vysoká kapacita, a šlo to. Doprava nekolabuje ani dnes, kdy má most značně umenšenou kapacitu kvůli bezpečnostnímu omezení provozu. Pokud by se opravil, kapacita opět značně vzroste.
.
Nelíbí se mi, že se jako argument pro nevyhnutelné zdemolování památky (byť není na oficiálním seznamu), využívá jedna studie možnosti tříkolejného provozu. Zcela stoprocentně to není jediné možné dopravní řešení, jak se Správa železnic tváří.
.
Podle mě by měl být ikonický most opraven za každou cenu a měli bychom být hrdí, že takovou stavbu máme a udržíme.
Doprava nekolabuje, protože na mostě už platí různá omezení, a část spojů, které jezdily na/z hlavního končí a začíná už na Smíchově, například.
A doprava (nejen) v Praze má tendenci vzrůstající, ano od různých nebouračů jsem viděl už různé teorie o tom, jak by se to dalo udělat, aniž by byla potřeba třetí kolej, co k tomu říct? Pohádky to jsou pěkné.
Srovnáváte dopravně funkční stavbu s rozhlednou, která nepřekáží?
Most je především dopravní stavba, a tak k tomu musíme přistupovat, zde by měla být památková ochrana až druhořadá. Přežil svou plánovanou životnost o čtvrtstoletí, to je pěkný výkon, ale už dosloužil z kapacitních I jiných důvodu a předci to jistě nestavěli s tím, že to tu bude navždy.
Navíc se ví, že peněz do dopravních staveb bude ubývat, takže ten luxus vyhodit pár milionů navíc, a pak vyhazovat x milionů navíc za údržbu si dvakrát dovolit nemůžeme.
Problém je, že doba se změnila, a daleko víc podniků funguje v nepřetržitém provozu, než dřív. A pro tyto zaměstnance by to potom prostě byla překážka nemoci si v neděli nakoupit, nikdo asi nechce jíst v neděli rohlíky ze středy. A pokud v práci skončíte v 7 večer, tak kolikrát to pečivo v těch obchodech prostě není.
Stačí už i ty vybrané svátky, pokud si člověk neuvědomí, že druhý den je svátek, kdy je zrovna zavřeno, skončí v 6 (v 8 ) večer v práci utahaný, říká si jo dobrý nákup udělám zítra, jenže druhý den ouha, ono je zavřeno.
Jak byste se tvářili, kdybychom takové zákonné volno nařídili třeba kinům, restauracím, nebo třeba v dopravě? Vždyť i tito zaměstnanci si zaslouží být s rodinou a odpočinout si.
Navíc, kdo říká, že by zaměstnanec měl skutečně volno, pokud by byl zákon postaven tak jako je současný o svátcích, kdy je zakázán jen prodej, tak klidně může zaměstnavatel říct, bude se dělat inventura, atd...
Cestou není zákaz, ale adekvátní navýšení minimálního příplatků za víkendovou práci, alespoň na výši státního sektoru (tedy 25%).
Přesně máte pravdu, nechápu, proč lidé potřebují za každou cenu i v neděli courat po krámech. Já také pracuji v jednom OC a uvítala bych všemi deseti alespoň v neděli mít zavřeno. A myslím si, že nejsem sama.
Pardón, ale proč tam tedy pracujete, když Vám to nevyhovuje? Existuje dost obchodů, které fungují jen Pondělí - Pátek, max ještě sobota dopoledne.
Je nutné platit České televizi 7 kanálů a Českému rozhlasu dokonce 26 stanic (12 celoplošných plus 14 regionálních)?
Co takto u ČT mít opravdu jeden kanál veřejnoprávní, a je jedno jestli 1 nebo 24, a zbytek schovat za paywall, nebo 1 financovat jako veřejnoprávní, a zbytek ať má možnost financovat se z reklam, apod... Jako komerční televize.
Rozhlas by zas šel redukovat, např. u regionálních stanic na Východní Čechy (místo Hradec a Pardubice), atd...
Nehledě na fakt, že ČT obchází zákaz reklam, který pro ni platí, a uvádí to jako sponzorování vysílání, což zákon povoluje. Nebo se za zvýšení poplatků závaží, že vyřadí úplně reklamy?
O rozšíření na všechny zařízení, která mají přístup na internet ani nemluvě, to je blbost na entou.
Při ruseni bych nejdřív zlikvidoval dabing, aby všichni a především děti měli příležitost slyšet cizi jazyk především angličtinu , aby tak se zlepšila komunikační schopnost . Například v Řecku je to normální a tak prakticky. Všichni se domluví anglicky .
Navíc dnes existuje x možností jak sledovat filmy a seriály v originálním znění.
Věřím, že je to přijatelná cena za službu, kterou veřejnoprávní média nám všem poskytují,“ doplnil ministr. Proč mám platit za SLUŽBU, kterou nevyužívám. A co ta absurdita? Máš chytrý telefon, PC, tak plať, vždyť bys mohl sledovat,poslouchat. Touto logikou, nekradu, ale pozor mohl bych. Nemám se bát, že mě zavřou?
Tak na této logice je přeci postaven i poplatek při koupi prázdného média (CD, DVD, atd...), co kdybyste si náhodou chtěl na to nahrát nějakou pirátskou kopii.
Při ruseni bych nejdřív zlikvidoval dabing, aby všichni a především děti měli příležitost slyšet cizi jazyk především angličtinu , aby tak se zlepšila komunikační schopnost . Například v Řecku je to normální a tak prakticky. Všichni se domluví anglicky .
Český dabing patří k jednomu z nejlepších na světě, už to je důvod ho nerušit, a sice anglicky umím, ale bez titulku bych film rozhodně nedal, a ne vždy mám náladu číst titulky, a hlavně angličtina je docela rozmanitá, co se týče přízvuků, že ne vždy je tomu dobře rozumět. A někdy chci prostě "vypnout", relaxovat a sledovat film, a ne ještě řešit angličtinu.
V opačném směru mi díky ca. 30 min zpoždění přesně tohoto vlaku v Berlíně ujel připoj ICE do Hamburku. Díky výluce se teď bohužel musí v Berlíně přestupovat a to ČD prostě nezvládají včas.
Infolinka Českých drah naprostá tragédie, naštěstí DB fungovalo poněkud lépe.
Ale jinak souhlas, personál je většinou ok. K času vlaku Praha - Hamburg (pokud jede přímo tak 6,5h) jsem se autem nikdy ani nepřiblížil, cena i v první třídě opravdu velmi dobrá.
Na Německé straně to je problém DB, jelikož tam je dopravce DB, a ČD s tím moc neudělají.
A já bych zas prosil zdravotníky, když člověk zavolá sanitku k těhotné partnerce, které praskla voda, apod..., aby operátorka se neptala a nemůžete ji odvézt, a na odpověď ne se neptala ještě jestli nějaký soused nemůže, apod... A z telefonátu to vyznělo, jakoby se jí tu sanitku posílat nechtělo.
Pravda, stalo se nám to pouze u prvního těhotenství u druhého vyslala sanitku bez řečí, ale co jsem tak zaznamenal, nebyl jsem ojedinělý případ, komu se to stalo.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Taky jsem kdysi jezdil rád vlakem. Nyní sedám do automobilu. Nejsem tak bohatý, abych přeplácel za zlevněné jízdenky Českým dráhám. Linec je ideální cíl pro výlet autem.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Včasná jízdenka do Rakouska za 2,3 Kč/km, ale je to drahé, ale co se divím, když Čechům je drahé i vnitrostátní jízdné, které se pohybuje kolem 1,5 Kč/km.