Obsahu tohoto článku tleskám ve stoje a je mi z něj i smutno.. je to objektivní pohled na současnou situaci a to nejen padesátníků, neboť do podobné věkové fáze se jednou posuneme všichni.
Jsem už pomalu třicet let podnikatel a nejsem chudý, tak mne nějaké nesmysly páně Jurečky příliš netíží, pokud to bude nutné, můžu si platit své minimum, pracovat si tak jak mi můj stav dovolí a i tak nebudu žít jako chudák, je mi však líto těch, kteří to mají jako se líše v článku. To že zcela zmizel generační systém práce, kde starší a zkušený přešel třeba na pozici mistra a jeho pracovní náplní bylo více vedení, než těžká práce, je dávno pryč, na člověka je nahlíženo jako na stroj a to podle jednotné tabulkové metriky. Ať si ty chytré hlavy co tohle vymýšlí jdou na půl roku tuto práci vyzkoušet a hned by se hledal jiný způsob, jak řešit důchodový systém. Ale dyť on stejně po volbách přijde jiný chytrý panák a zase to bude jinak.
A nejenom coupe a sedan, ale i cabriolet, ano čtete správně. Bylo to dílo karosářské dílny Bahr, a je jich cca 100 ks na světě.
Jedno mi stojí v garáži, a nechal si ho zakázkově upravit vládní rada Wolfgang von Trautwein. Pod kalotou má šestiválec 2,8 l, má vínovou metalízu a béžový interier. Jízda je impozantní, žel-Bohu ho budu muset poslat do světa, nemám už čas se mu plně věnovat.
Pokud by Vás toto někoho zaujalo, napište na mjlm@seznam.cz
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To je pane ale hloupost, je potřeba se za ty blázny hodně modlit.