Snaha chránit děti před stresem odpovídajícím jejich věku je úplně špatná cesta. Děti se mají na nástrahy života připravovat postupně, od menších problémů, kterými horší známky určitě jsou. Vždyť nejde o život. Ale naučí se snášet neúspěch, protože s tím se v životě potkají zcela určitě. Jinak je úplně banální problémy povedou k fatálnímui řešení. Myslím si, že dnešní děti nejsou o moc jiné, než jsme byli my před třeba 60 lety. Všechno jsme tehdy zvládali a nepotřebovali jsme psychology. Jste si jisti, že by současná studentská generace dokázala zvládnout tlak kolem 17. listopadu1989?
Stát už prostě neví, jak svMělo by se mluvit jen o ochjotě sloužit přesčasy, nikoli o povinnosti a zvlášť nemorální je hrozit v té souvislosti výpovědí. Pracovní týden má přece daný počet hodin, tak proč by lékaři nebo třeba policisté a hasiči měli odpracovat víc. U těch by se naopak mělo dbát na to, aby byli odpočinutí a připravení na náročnou službu. Kdy se třeba mají dál vzdělávat, když nemají volný čas, který by tomu věnovali!
Jsem už důchodce a marně přemýšlím, jak nás mohli rodiče vychovat a jak jsme mohli přežít dětství bez těchto výdobytků techniky. Prostě tehdy slovo něco platilo, když jsme se na něčem domluvili, pak to platilo. Připouštím, situace byla tehdy jiná, bylo celkově bezpečněji, ale proč dnes rodiče musí děti sledovat, proč jim nemoihou věřit? Není to jejich chyba, není to jejich chybná výchova?
Chytrý telefon sám o sobě má špatný název, je to vlastně malý počítač, kterým se dá telefonovat. Pod pojmem telefon si představuji zařízení, které umí jen telefonovat nebo poslat SMS. Chytré hodinky jsou další takový nesmysl. Hlavní nevýhodou chytrých hodinek je to, že jsou nepřetržitě těsně na těle. Nemyslím si, že bychom my jako pro živý organismus byli od přírody vybaveni schopností vyrovnat se se zářením, bez něhož takové zařízení nemůže fungovat. Je tedy lepší, když má dítě obyčejný tlačítkový telefon za pár stovek v aktovce a není s ním neustále v přímém kontaktu. Nejdůležitější je zdravý vývoj dítěte.
Není potravinový doplněk jako potravinový doplněk, různí se kvalita i zákjladní charakteristika. Část dnešních potravin se zdravě jen tváří, protože se sklízejí nezralé a dozrávají nepřirozeným způsobem, při kterém se potřebné množství vitamínů nevytvoří. Navíc pro zdraví lidí jsou důležité minerály, které rostlina neumí vytvořit, dokáže je jen vstřebat z půdy. A protože v půdě je při dnešním zůsobu života množství minerálů již značně vyčerpané, nezbývá než využívat kvalitní potravinové doplňky, které nám potřebné prvky nabízejí v organické, tedy vstřebatelné podobě. Tady bohužel platí, že kvalitní organické je dražší než anorganické. Farmaceutický průmysl potřebuje hlavně vydělat, takže to dražší ho příliš nezajímá. Je třeba si přečíst potřebné informace, aby se člověk nenapálil a místo zlepšení zdraví jen nelepšil obsah kapes výrobců.
Důležité také je, jakou značku tepelné čerpadlo má. Jsou v nich obrovské rozdíly nejen v ceně, ale také ve výkonu. Jen se musí zájemce rozhlédnout a nenechat se obalamutit prodejcem. Je sice pravda, že stát v době, kdy převádí vše na elektřinu, majitele tepelných čerpadel znevýhodnil dodatečnými poplatky za elektřinu, ale pro čerpadlo hovoří i jedna jeho zajímavá vlastnost - v pravidelných intervalech prohřívá vodu na teplotu, která zničí všechny choroboplodné organismy vyskytující se v boileru a ve vedení vody.
Každý nemůže mít zahrádku a vypěstovat si kvalitní zeleninu. Ale proč se nepodporujekonzumace KVALITNÍCH potravinových doplňků, vždyť sii všude přečtete, že máe konzumovat syrovou zeleninu a ovoce. Zelenina nabízená v obchodech je tedy dobrá jen jako zddroj vlákniny, ke které se musí dodat vitamíny organického původu, ne chemické náhražky. Tak si kupte kilo paprik a krabičku nesyntetického vitamínu C, dobrou chuť.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
"Obrátit" přijímačky je konečně dobrý nápad, ale jkedno tomu ještě chybí - pro každý typ školy by mělo být určeno, s jakou úspěšností se na ni může uchazeč hlásit. To by mělo dvě zásadní výhody - zvýšila by se úroveň vzdělávání a došlo by na likvidaci škol, které nemají dostatek odpovídajících uchazečů. Pokud nebude určena spodní hranice úspěšnosti v testu, budou některá gymnázia dál "vzdělávat" žáky s průměrem 3.
1 odpověď