Jsem už důchodce a marně přemýšlím, jak nás mohli rodiče vychovat a jak jsme mohli přežít dětství bez těchto výdobytků techniky. Prostě tehdy slovo něco platilo, když jsme se na něčem domluvili, pak to platilo. Připouštím, situace byla tehdy jiná, bylo celkově bezpečněji, ale proč dnes rodiče musí děti sledovat, proč jim nemoihou věřit? Není to jejich chyba, není to jejich chybná výchova?
Chytrý telefon sám o sobě má špatný název, je to vlastně malý počítač, kterým se dá telefonovat. Pod pojmem telefon si představuji zařízení, které umí jen telefonovat nebo poslat SMS. Chytré hodinky jsou další takový nesmysl. Hlavní nevýhodou chytrých hodinek je to, že jsou nepřetržitě těsně na těle. Nemyslím si, že bychom my jako pro živý organismus byli od přírody vybaveni schopností vyrovnat se se zářením, bez něhož takové zařízení nemůže fungovat. Je tedy lepší, když má dítě obyčejný tlačítkový telefon za pár stovek v aktovce a není s ním neustále v přímém kontaktu. Nejdůležitější je zdravý vývoj dítěte.
Není potravinový doplněk jako potravinový doplněk, různí se kvalita i zákjladní charakteristika. Část dnešních potravin se zdravě jen tváří, protože se sklízejí nezralé a dozrávají nepřirozeným způsobem, při kterém se potřebné množství vitamínů nevytvoří. Navíc pro zdraví lidí jsou důležité minerály, které rostlina neumí vytvořit, dokáže je jen vstřebat z půdy. A protože v půdě je při dnešním zůsobu života množství minerálů již značně vyčerpané, nezbývá než využívat kvalitní potravinové doplňky, které nám potřebné prvky nabízejí v organické, tedy vstřebatelné podobě. Tady bohužel platí, že kvalitní organické je dražší než anorganické. Farmaceutický průmysl potřebuje hlavně vydělat, takže to dražší ho příliš nezajímá. Je třeba si přečíst potřebné informace, aby se člověk nenapálil a místo zlepšení zdraví jen nelepšil obsah kapes výrobců.
Důležité také je, jakou značku tepelné čerpadlo má. Jsou v nich obrovské rozdíly nejen v ceně, ale také ve výkonu. Jen se musí zájemce rozhlédnout a nenechat se obalamutit prodejcem. Je sice pravda, že stát v době, kdy převádí vše na elektřinu, majitele tepelných čerpadel znevýhodnil dodatečnými poplatky za elektřinu, ale pro čerpadlo hovoří i jedna jeho zajímavá vlastnost - v pravidelných intervalech prohřívá vodu na teplotu, která zničí všechny choroboplodné organismy vyskytující se v boileru a ve vedení vody.
Každý nemůže mít zahrádku a vypěstovat si kvalitní zeleninu. Ale proč se nepodporujekonzumace KVALITNÍCH potravinových doplňků, vždyť sii všude přečtete, že máe konzumovat syrovou zeleninu a ovoce. Zelenina nabízená v obchodech je tedy dobrá jen jako zddroj vlákniny, ke které se musí dodat vitamíny organického původu, ne chemické náhražky. Tak si kupte kilo paprik a krabičku nesyntetického vitamínu C, dobrou chuť.
Slepenec Spolu půjde společně do voleb, musí překonat 11% hranici pro vstup do sněmovny. To je v pořádku, ale kolikpak bude mít slepenec poslasneckých klubů? Když jdou společně do voleb, měli by mít podle ústavy jen jeden společný klub, tedy málo korýtek pro mnoho prasátek. Teď je ve sněmovně vlastně stav protizákonný, protože porušuje Zákon o jednacím řádu sněmovny. Nikomu to nevadí?
Řada lidí se jen těžko osmiřuje s tím, že člověk ozn ačovaný jako psychotronik umí něco, co oni neumějí a ani nechápou. Jak si ale rádobyvědci ze spolku Sisyfos dovolují mutit okolnímu světu, že jen oni mají pravdu? Neukázalo se už několikrát, že i věda má své hranice? A mohl by existovat pokrok, kdyby pravdou bylo jen to, co lze dokázat již známými postupy?Každý, kdo něco převratného vymyslel, musel jít až za hranice toho známého a dokázaného.
Lze se těšit do školy nad partu kamarádů. To by se ovšem všichni nesměli o přestávce, a někdy i při hodinách, věnovat svému mobilu. Dneska jsou děti ve škole s mobilem vlastně samy, nebaví se spolu a vlastně se neznají. Je nebetyčná naivita si myslet, že by se děti mohly těšit na to, jak budou přijímat spouistu nových informací.
Školy by měly dětem nabídnout učivo v takové podobě, která jim bude dávat smysl. Přesně tak a navíc více individuálně, každé je jiné. Kdo za to může, že se tak neděje? CERMAT! Formátují individuality do brány, která vede skrze CERMAT.
Kolika dětem se za jednu vyučovací hodinu (45 minut) zvládne jeden učitel individuálně věnovat, co myslíte? Víte vůbec, kolik dětí je ve třídě? A co dělají ostatní, když se učitel individuálně věnuje jednomu žákovi?
Pozorné čtení textu s porozuměním je základní dovednost, která je pro další, i profesní život nepostradatelná. Problém je v tom, že děti dnes nečtou, záporný vliv na to mají i elektronické knihy. V tzv. čtenářské gramotnosti jsme hluboko pod světovým průměrem, ale to nevyřeší fakt, že v testech nebude text.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Kdy už konečně začne někomu vadit to, za kolik pracuje zedník, instalatér, automechanik nebo ajťák? Proč se všichni navážejí jen do lékařů a učitelů?
1 odpověď