Chtěl bych vás upozornit že západní Evropa, Britové a Američané nás také považují za burany z východní Evropy. Měl byste zklidnit hormon.
Přijďte ke mně do firmy,dělejte bordel a v případě pocitu ohrožení použiji proti vám zcela legálně paragraf 9. První rána do vzduchu,bohužel se mi ve stresu zaklepe ruka a bude to do kebule.
Tímto nikomu nevyhrožuji, nepodněcuji k násili atd. Pouze úvaha.
Problém je ten, že on ty peníze účetně mít nemohl. Proč?
Protože při jiné kauze, korunové dluhopisy, si nechal udělat audit. Ten zjistil, že Babiš disponoval v době kdy koupil korunové dluhopisy 1,6 mld korun a za 1,5 mld koupil korunové dluhopisy, tudíž mu zbylo asi 100 mega. Otázka tedy zní kde vzal dalších cca 250 mil korun? Protože ty by musely být v daném auditu a musely by být zdaněné.
hezka připomínka
Ale uniklo vám, že ,,své" těžce ušetřené
koupil dluhopisy svoji vlastní firmy.
Pro méně bystré. Máme doma 160 korun.
Od manželky si koupim brambory které má doma za 150 korun.Kolik korun máme doma? Podle vás 10 korun,podle selsky uvažujících pořád očích 160.
Bylo by dobré uvést i důvod vyšetřování
Málo kdo ví, že daňová zátěž u nemovitého majetku ve Francii je výrazně nižší při pořízení na úvěr či podobnou formu financování, nežli když platíte vlastními prostředky. To je důvod vyšetřování. Babiš měl kapitál na koupi,ale převedl jej na svoji společnost,která mu následně tento kapitál půjčila. Je to ale 🦊 ten náš,,nej" účelovka.
Já mám také solary s wallboxem a EV jsem testoval. Jak píšete náklady na km 0,1Kč je čirý nesmysl. Prvně, znamenalo by to, že vám tam stojí auto u solaru vždy přes den a nikam nejede. Přes noc už by to jelo z baterie, což znamená cca 2Kč/kW (cena baterie vs počet cyklů). Potom máte celou zimu, kdy solary jedou daleko méně nebo vůbec (pod sněhem). A i když zrovna mají lepší den, tak jste si určitě nekupoval 99kWp jen pro EV, takže tu zimní výrobu pravděpodobně využijete jinde a do auta nakupujete ze sítě. Pokud jste to kupoval jen pro EV, tak byste si musel celou investici rozpočítat do ceny km. Pokud ne, i tak je potřeba část té investice započítat do km, prostě ta FVE nebyla zadarmo. A nakonec, pokud byste elektřinou nenabíjel auto, mohl byste ji prodávat. Já mám třeba ještě fixaci výkupu za nějakých 2,5Kč za kW. Tedy pokud to posíláte do auta, tak to "stojí" ty 2,5Kč za kW. A nakonec je potřeba vzít v potaz i dnešní ceny elektroaut, které jsou předražené o x set tisíc oproti spalovákům a jejich zůstatková hodnota po 5ti letech bude tragická. V té době zde budou daleko, ale daleko levnější vozy s daleko, ale daleko lepšími parametry, tedy ty staré logicky nebudou mít hodnotu. Očekávám ztrátu hodnoty za 5 let cca 70% za předpokladu, že baterie bude v dobrém stavu, pokud nebude, auto bude jednoduše neprodejné. K tomu připočtěte signifikantně dražší pojištění a máte km i při použití FVE dražší než nejžravější V8 motor. Je nutné počítat TCO, které je u EV prostě úplně nesmyslné.
Moc hezky popsáno
ĎÁBEL tkví v detailu. Lidé (hlavne levicový politici)neumějí počítat (používat selský rozum) ,nic jim neříká fyzikální zákony atd.
Již se těším na výpadek výběru spotřební daně z pohonných hmot.
P.S. ráno staruji dieselovou dodávku předem výhřátou nezávislým topením.
Nechtěl bych jako profi řidič mít v rukách takovou ještěrku, kroutit se to bude jako had.
Pan Hřib v tom nevidí problém.
Jelikož je z vesnice.
V mládí (cca před 35 lety) jsem měl brigadu v jihočeském JZD.
Bylo běžné, že za traktor se zapřáhly
2-3 vleky s krmivem. Takže dle výše uvedeného, když pernamentně opilý traktorista (protože v té době se bez lihu žít nedalo) to zvládl, tak profesionální řidič Pražské MHD to musí zvládnout s prstem v nose.
(Jinak ,nejlepší by bylo,kdyby se výše jmenovaný vrátil zpět na tu svoji vesnici s provozem 2 traktory 3 kola a 4 důchodci za hodinu skr náměstí za hodinu)
Elektromobil je stejně tak zelený, jako jeho uhlíková stopa, pří výrobě, likvidaci a s tristním dojezdem. Redaktore ty kluku ušatá, zvážil jsi toto zelené téma, nebo jsi se zhlídnul jen v produkční době provozu elektro auta? A prosím je podloženo Tvoje tvrzení nějakou věrohodnou studií nežli napíšeš tyto řádky. A pokud je to jen Tvoje zbožné přání, pak bych poprosil publikovat na jiných serverech. Světu a Tobě mír :-)
Někdy na přelomu tisíciletí byla provedena jistá studie. Porovnával uhlikovou stopu vozidla Toyota Primus a Hummer H1
Uhlíková stopa se vyrovnala ,to znamená že byla stejná u obou vozidel v momentě, kdy Primus vyjel z fabriky a Hummer měl najeto 250000 ( nepamatuji si zdali km nebo mil ,ale i v případě km je to hrozný)
Ale tyto studie nejsou žádoucí,stejně jako ekologicky dopad při výrobě biopaliv.
Budoucnost nám odpoví.
Možná má pisatel i v něčem pravdu. Má pravdu i v tom ,že provoz (elektřina) je momentálně výhodnější ( za podmínek,že máte vlastní fotovoltaiku, nabíjíte při přebytku za záporné ceny atd) bohužel v budoucnu což je fakt, dojde k uvalení spotřební daně na elektriku spotřebovanou k pohonu elektroaut .A to i té,kterou si vyrobíte třeba šlapáním na rotopedu.
Proto vozidla uvedena do provozu od roku 2021 mají povinné sledování spotřeby.
Problém je, že ti méně vzdělaní, nebo schopní se přestali s důvěrou obracet na ty schopnější nebo vzdělanější. V záplavě videí si najdou někoho kdo se jim líbí, říká co se jejich mozku líbí a věří tomu. A je jim jedno, jestli je to pravda, nebo není.
Tento problém ( internetu) není pouze v mylných informacích, potažmo dezinformacích.
Již několikrát jsem se setkal s názorem-dáli se to nazvat názor.
Cituji: ,, umíš to? Ne ,ale večer kouknu na YouTube a zítra budu umět " A věřte, že toto jsem slyšel i hezky česky, nejen s východním přízvukem.
Bohužel ráda arogantních takyřidičů o tom nic neví a rovnou vám to tam z pripojováku nacpou, protože si myslí, že jsou v právu a tu tzv. slušnost si rovnou vynucují.
Viz většina řidičů,,taxi,, u výjezdu z letiště na Prahu. Když je nepustite,troubí ,blikají, následně Vás vybrzdí . Značka zákaz nákladních vozidel bez dodávkové tabulky v levém pruhu většině nic neříká, a přitom platí bez omezení i pro dodávky či pickupy (rohlik)
Autor by se měl podívat i mimo republiku. Například v na německých dálnicích bývá někdy v místech pripojovaciho pruhu plná /prerusovana čára. To znamená že z pravého do levého zákaz,obráceně povoleno.
Pro prudiče,ze to zpusobi nehodu. V tomto případě by se nejednalo o přednost mezi levým a pravým pruhem,neboť se jedná při prednosto o průběžný pruh ,nikoliv připojovací.
Další je otázka zkušenosti řidičů/délky připojovacího pruhu. Jsou místa, kde jakýkoliv připojovací pruh chybí,a je nahrazen stopkou. Tudíž musíte zastavit a následně se z nulové rychlosti rozjez na rychlost potřebnou pro bezpečné zařazení. V některých situacích neřešitelné.
Pronajem bytu nemá být byznys,ale služba za slušnou odměnu. Návratnost investice ? V nedohlednu ,ale to je dáno předraženou nabídkou na trhu. Výše nájmu je dána trhem,avšak ten je poškozen krátkodobým pronájmem,který zvyšuje cenu . Za 1. tím,že ubírá byty na trhu, 2. tím,že zvedá měsíční výnos, kterému se chtějí vyrovnat ty dlouhodobé.
Další problém je nedostatek nabídky,která je dána velkým množstvím volných bytů.
Za covidu bylo vlivem úbytku turistů vidět co to udělalo s trhem. Bytů dostatek ,ceny o cca 30% nižší než před covidem,to jest cca za 1/2 dnešních inzerovanych cen (ne skutečných)
Další věc je doplatek za bydlení.Je potřeba stanovit max cenu za metr a velikost dle obsazení v dané lokalitě v případě doplatku.
Není možné, aby jste měli na Praze 1 byt o velikosti 120 m za 50000 Kč/měsíc a sociálka Vám doplácela 40000 Kč . V tomto případě nemá vlastník důvod k snížení, naopak,neustále šponuje cenu,nájemce je v pohodě, neb pořád platí cca 10000 Kč
Dcera měla Fiat Panda 1,1 l, 44 Kw - klasické auto pro začínající řidiče. cena pojistky 21 000 Kč. To se pojišťovny zbláznili. Tak jsem si to napsal na sebe a pojistka 3 300 Kč.
Mám to podobně dcera 22 let Praha Fiat 500 1,2 benzin Česká i Kooperativa okolo 20000,- Hasičská 6500,-
Pojisteno na majitele - dceru. A je vyřešeno
Jsem přesvědčen, že tato akce byla připravovaná minimálně rok a půl, možná dva.
Usuzuji z vyjádření předního vojenského představitelé Íránu ,který loni v srpnu předpověděl způsob obsazení Izraele který jsme nyní viděli. Dále také odmítají postoj Izraele k dodávkami zbraní Ukrajině.
To mi dává předpoklad, že zpravodajské a politické špičky Izraele o připravovaném útoku věděli. Poučením z historie válečnictví si vzali za příklad Pearl Harbol. Tam se také následně americký lid semknul a nepřítele rozdrtit na prach.
Takže vývoj nám ukáže a za 30 až 50 let se dozvíme, jak to skutečně bylo (nebo taky nikdy)
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nikoliv, je to uplne stejne.. Sociální inženýrství nefunguje nikde.. Spis prosty fakt, ze cim se lidi maji lepe a maji vice moznosti, tim mene maji deti.. To je prosty fakt..
3 odpovědi
0
Sledujících
3
Sleduje
0
Sledujících
3
Sleduje
Máte pravdu
Ne nadarmo se říká že sex je zábava chudých
1 odpověď