Nojo, pulka prumyslu v ČR padne. Škoda Auto ruší menší dodavatele, pro které je automobilka často většinovým zákazníkem. V nejbližší době skončí manuální převodovka mq200 ( male benziny do 1.5 tsi ). Tatra metalurgie ze které se odebírají vykovky na hřídele se to taky dotkne. Až skočí motory, je to konec malych aut ( fabia scala kamiq ). Jen ve škoda auto - tisíce lidi a další tisice ve firmách na to navázaných. Firma která odvádíme nejvíce daní a zaměstnává nejvice lidí půjde pomalu do kytek. Ve vládě s tim nikdo nic nedělá a každý leze zeleným do zadecku:) btw až skončí motory, skončí i celé Vrchlabí a převodovka dq200. No a pak ty zbytky odkoupí Čína jako montovnu svých ev. A chudý člověk bude ještě chudším a jezdit drožkou a oslem.
Brusel musí pochopit, že 95% lidí nejezdí starým autem proto, že je ho vzrušuje se na něj dívat z okna. Starým autem jezdí proto, že díky umělému zdražování automobilek a umělému dotování ev, nemají na nové. A bohužel 50% řidičů ojetin nemá ani na novější ojetinu. Za chvilku opravdu vůz a koně aby člověk měl jak hodit děti k doktorovi a dojet jednou týdně do města pro nákup 😀
Znám spoustu chlapů, nebo spíše většinu chlapů kolem 55, co už bojují s rakovinou, mají v háji plotynky, operována kolena, karpaly, tenisové lokty. A to jsou třeba i kancelářský. Ja si fakt nedovedu představit některé dělníky zhuntovane už v 45 jak tahaj do 67😀 kdo jim pak bude platit když třeba 7 let, když už budou jejich problémy v 60ti neřešitelné. Umřít v práci bude takové malé vysvobození. Samozřejmě znám i opačné extrémy. Měl sem šéfa, který si dal v 70 cigarko a skočil z 2m vysoké rampy jak kdyby to byl poslední schůdek 😂
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Joo dneska mít dítě není žádná sranda:)
1 odpověď