Zefektivnil jsem cesty se spalovacím motorem, tím pádem ušetřím státu na spotřební dani. Auta mám opravená, tím pádem nižší spotřebu, na plyn k podlaze občas, aby to auto nezapomnělo. Neni umět šetřit, ale být maximálně efektivní. Když ušetřím několik desítek tisíc za pohonné hmoty, tak pak nemám problém servisovat auta.
A hlavně bych řešil i alternativní paliva, ne jen jak neefektivně spálit uhlí, aby se dala do pohybu elektrické auta.
Když jsem měl felicii, tak jsem jezdil na prémiové palivo 100 oktan. Když mi někdo tvrdí, že není žádný rozdíl mezi 95 a 100 oktanovým benzinem, tak bylo zvláštní, že na 100 oktan jsem měl levnější provoz. Najížděl jsem na nádrž o 150 - 180 km více při stejném stylu jízdy. Výkon byl stabilnější o proti 95 natural. Přitom se felicii doporučovalo minimální 95ka, ale taky prémiové palivo včetně super benzinu. 100 oktanový benzin byl vždy levnější na provoz, protože mi odpadl i zbytečný servis, nikdy žádné cukání a v servisu mi vždy bylo řečeno, žádný karbon, co tankuji, vše čisté. Takže, sice dražší cena, ale stále jsem jezdil a jen probíhala výměna oleje, nic víc.
Pro šetříly, co najedou za rok do 8 tisíc, nebo natankují max 12 nádrží za rok, aby si spočítaly, o kolik zaplatí vyšší cenu za rok na benzinu a kolik jich stojí případný servis na hodinu, včetně náhradních dílů i to, že auto nemůžu používat, případný odtah. Od nikoho jsem neslyšel, že mu prémiové palivo dělalo problém, spíše naopak.
Cedule zákaz předjíždění, pod ní - traktory předjíždět povoleno a plna čára. Pokud jede kombajn, tak předjet nemůžu, případně pomalu pohybující se bagr (15 km/h). A stačilo by na ceduli napsat - pomalu pohybující se zemědělská a stavební technika do 30 km/h předjíždět povoleno.
Problém je i ten, že někteří nečtou dodatkové cedule pod značkou.
Jinde to funguje a pochvalují si to i z důvodu, že není tolik odpadu po škarpách, jenom u nás se hledají důvody, proč je vše špatně. Sklo je taky zálohované a nikdo neprotestuje. I bedna na pivo má zálohu, tak nechápu kde je problém. Někdy si problém vytváříme samy ve svých hlavách. Mě se nelíbí samý plast a plechovky v přírodě a pokud to pomůže byť o polovinu, tak to vítám.
Na druhou stranu, není záloha a pak silničáři sbírají odpad kolem silnic a nevěřím tomu, že to dělají dobrovolně a zdarma.
Mě se líbí, jak za vše může EU, přitom Volkswagen už po druhé. Tak může za to EU, nebo Volkswagen? Ať dostane pokutu, stejně nebude likvidační a jede se dál. Jsou nějaká pravidla a stačí se jich držet. Že jsem si koupil auto schválené do provozu, tak není moje chyba, že někdo opět něco porušil. Auto jsem si koupil v pořádku a pokud mi ho dnes chce někdo odstavit, tak ať si jej odkoupí tak, aby jsem nebyl poškozen. Pak své auto nechám velice rád sešrotovat….
Kdo má doma čerpací stanici, ať zvedne ruku. Přiznám se, že bydlím v rodinném domě a čerpací stanici nevlastním, ale můžu si do auta přidat na delší jízdu 40L pohonných hmot na víc a tím mít případný dojezd 2000 km i více. Kamarád najezdí za rok cca 80 tisíc km s firemním autem, pokud by musel pokaždé na firmu, aby dobyl auto, tak to spočívaly na dalších 20-30 tisíc km ročně plus vlastní doprava. A když se podívám na sídliště a garáže u sídliště, tak mi spousta věci nejde do hlavy a nějak nesedí, třeba to, že vlastník elektroauta vlastní minimálně jedno auto se spalovacím motorem, důvod? Nechtějí řešit některé komplikace na dlouhých jízdách, jak přiznávají, že kolem kostelní věže, to stačí, ale pořizovací cena by mohla být za cenu běžného auta. Stále elektroauta mají mezery pro široké a maximální užití a proto je ještě dlouho budou nahrazovat auty které jezdí na benzin a naftu.
Stále útočí na základny a vojenské cíle a přitom stále ničí nemocnice, školy, školky, energetické rozvodny a jiné. Ukrajina už by mohla konečně dostat povolení, likvidovat energetickou infrastrukturu v Rusku. Teď je správný čas, zima se blíží, ať Rusové dostanou svou medicínu. Ani teroristi se nechovají jak Rusové. Ve velkém srovnávat města a vesnice se zemí a přitom tvrdit, že provádějí speciální vojenskou operaci. Ale v Rusku je to normální, nesmí přežít nikdo, kdo by mohl podat svědectví a pokud ano, tady máš noty a nebo doživotí, to jest maximálně 3-10 let života.
Všechno je špatně, nic nemá vycházet, státní rozpočty mají být vyšší, vyšší, obsluha státu také vyšší, pohonné hmoty kolem 100 kaček a na nic nemáme mít.
Když dnešní dobu jedu po dálnici, tak jde vidět, že se máme dobře. To že se některým dýchá hůře, tak to bude bohužel vždy. Ještě nikdo nevymyslel blahobyt pro všechny, i když se o to někteří pokoušely. Přesto se opět měly někteří lépe a druzí, aby si záviděly, případně donášely, aby se měly lépe.
Máme co jist, kde spát, teplo v zimě a svítíme, základní potřeby máme a stále budeme ukazovat, jak se jinde mají lépe. Stačí málo a nemáme ani to co máme dnes…
Chcete mír? Tak tady máte jen mé požadavky, že se vzdáte území(časem všeho území), nebudete dělat problémy, zrušíte všechny sankce i stíhání za válečné zločiny. Nebudete v žádném případě žádat o unesené děti, co jsme vám zničily, tak vám v žádném případě nezaplatíme, ale naopak vy nám zaplatíte všechny města, vesnice, které jsme invazi zničily, aby jste si dobře zapamatovaly, že mír je cesta dobyvačná a my si vezmeme to co chceme.
Jen by mě zajímalo, ve kterém století Rusko zamrzlo, připadá mi, že myšlením je stále ve druhé světové válce. My jsme vás osvobodily a máte být vazalové a nemít své svobodné rozhodování kam chcete patřit.
Mě stačilo, když se ji zeptaly, proč nekandiduje jako lídr za KSČM v poslaneckých volbách. Případně kdyby se dostalo KSČM opět do poslanecké sněmovny pod její taktovkou, jestli by složila mandát v evropském parlamentu. Odpověď byla, že je více platná v evropském parlamentu. Takže odpověď byla trochu jiná. Vy si myslíte, že za ty peníze tady s nejistým výsledkem do budoucna, bych tady měla šanci? Europoslankyně přeci bere víc, jak řadový poslanec a šance na znovu zvoleni do europarlamentu je větší ne-li jistá šance.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Jsou tam proměnlivé značky. Na 100km/h pro spoustu řidičů znamená nejméně 120km/h. Rozuměl bych tomu, kdyby omezení trvalo pár dnů, ne měsíce, kdy se každý může připravit časovou rezervu 30-45 minut a ne jet na časový doraz. Ano každý má starosti a auto je zbraň, tak by si každý měl uvědomit do čeho sedne a jaké můžou být následky. Někdy jsou fatální a litováni je pak pozdě. Plechy jsou jen plechy a daji se koupit nové, zdraví se koupit nedá.