Zefektivnil jsem cesty se spalovacím motorem, tím pádem ušetřím státu na spotřební dani. Auta mám opravená, tím pádem nižší spotřebu, na plyn k podlaze občas, aby to auto nezapomnělo. Neni umět šetřit, ale být maximálně efektivní. Když ušetřím několik desítek tisíc za pohonné hmoty, tak pak nemám problém servisovat auta.
A hlavně bych řešil i alternativní paliva, ne jen jak neefektivně spálit uhlí, aby se dala do pohybu elektrické auta.
Zažil jsem případ, kdy člověk, který takhle sypal doma sůl "proti zlé energii", chtěl vzít druhého k léčiteli, zatímco byla potřeba brzká lékařská péče.
Mne vzala v tajnosti k léčiteli a byla naštvaná, že jsem nic nepocítil. On léčitel a léčitel je rozdíl. Znám jednoho léčitele, který nejenom mne postavil opět na nohy - sportovce i běžný lidi. Ale nějaké terapie, které se mají zbavit negativní energie je jen dobře výdělečný podnik a jsou lidé, kteří za to utrácí tisíce i desítky tisíc za rok. Mě to tehdy nestálo nic, jen se pak semnou rozešla, což mě dnes ani trochu nemrzí, spíše naopak, jsem ji vděčný - již nikdy takovou, ani jinou čarodějnici.
Ale v článku se nepíše o škodlivosti víceoktanu. A kdo jezdí málo, tak ocení že je v něm méně lihu / vodnatění/. Ale že by se to projevilo na poruchovosti motoru, tak to je pohádka kromě toho karbonu. a pokud vůz absolvuje převážně dlouhé trati na dálnici , tak ani tam není karbon problém. Problém jsou krátké trati - děti do školy a na kroužky, pernamentně podtočený motor ve městě díky lehké ženské noze.
A co píši o cca 8 tisíc km, nebo maximálně 12 náplní za rok, to je o krátkých jízdách. Pokud se budeme bavit o dlouhých jízdách, tak 8 tisic km najedu klidně za měsíc, dva, tři. Pak se mi nevyplatí benzin, ale nafta a to je jiná diskuse. Jen popisuji vlastní zkušenosti se100 oktanovým benzinem, který jsem tankoval do více aut, že minulá 95 E5 a dnešní 95 E10 nikdy nebyly na úrovni 100ky. Také nepíši o zvýšení výkonu, ale že je stabilnější a auto necuká a tím je spojena spousta benefitů, hlavně karbon a nižší náklady na servis. A také píši při stejném stylu jízdy, ne že nedovedu dělat italskou údržbu (sešlápnout plyn na podlahu) a jiné. Takže 100ka dává smysl jak při krátkých, ale i dlouhých jízdách. Neberu dlouhou jízdu jednou nebo dvakrát za rok po dálnici na dovolenou za rodinou. Otázka co je pro koho dlouhá jízda, pro mne je dlouhá jízda nad 250 km a více, pro jiné je dlouhá jízda 50 km.
Když jsem měl felicii, tak jsem jezdil na prémiové palivo 100 oktan. Když mi někdo tvrdí, že není žádný rozdíl mezi 95 a 100 oktanovým benzinem, tak bylo zvláštní, že na 100 oktan jsem měl levnější provoz. Najížděl jsem na nádrž o 150 - 180 km více při stejném stylu jízdy. Výkon byl stabilnější o proti 95 natural. Přitom se felicii doporučovalo minimální 95ka, ale taky prémiové palivo včetně super benzinu. 100 oktanový benzin byl vždy levnější na provoz, protože mi odpadl i zbytečný servis, nikdy žádné cukání a v servisu mi vždy bylo řečeno, žádný karbon, co tankuji, vše čisté. Takže, sice dražší cena, ale stále jsem jezdil a jen probíhala výměna oleje, nic víc.
Pro šetříly, co najedou za rok do 8 tisíc, nebo natankují max 12 nádrží za rok, aby si spočítaly, o kolik zaplatí vyšší cenu za rok na benzinu a kolik jich stojí případný servis na hodinu, včetně náhradních dílů i to, že auto nemůžu používat, případný odtah. Od nikoho jsem neslyšel, že mu prémiové palivo dělalo problém, spíše naopak.
Cedule zákaz předjíždění, pod ní - traktory předjíždět povoleno a plna čára. Pokud jede kombajn, tak předjet nemůžu, případně pomalu pohybující se bagr (15 km/h). A stačilo by na ceduli napsat - pomalu pohybující se zemědělská a stavební technika do 30 km/h předjíždět povoleno.
Problém je i ten, že někteří nečtou dodatkové cedule pod značkou.
Taiwanec Vystrč je jeden z mnoha zamindrákovaných zbytečných Taiwanců , co se vyhřívá v teplém hnízdečku zvaném Zbytečný senát . Co se týče ekonomické problematiky , tak panu Havlíčkovi tento skřet nesahá ani po kotníky : ) A jinak , zde bylo krásně vidět , jak dle vyvážené ČeTé vypadá férovka Venduly Moravcoi :)
Pokud sledujete vyváženost politických pořadů, tak jste musel zjistit podle hnutí ANO, že není vyváženost na žádné TV stanici. V jiném pořadu na Primě to řekl Babiš. Ideální by bylo, kdyby ANO vlastnilo vlastní TV stanici a uvádělo vše na pravou míru, otázka je, jak by to dlouho představitele ANO bavilo. Maximálně viditelných užvaněných pět osob hnuti ANO, lidé došly a odborníci už dávno.
Bůh ví, na co se osa zla chystá. KLDR po návštěvě Putina odpálí přístupy, vyšle armádu do RF, Čína vyšle do svého okolí veškerou námořní flotilu, Putin šermuje atomem... V jejich situaci se může světová válka v těch jejich palicích jevit jako "záchranná brzda"
Připadá mi, že chtějí čisté lidstvo, árijec II, kdy neexistují jiné názory, jen ty správné. To tady bylo za za druhé světové, kdy jedna rasa byla více, než ostatní. Tedy likvidace jiných názorových směrů a obohacování se na úkor jiných národů. Rusové několikrát daly najevo, že gay a lesba nemají místo na zemi, natož jiný názor. Vadí jim i předčítání vlastních zákonů, kterých se mají držet ozbrojené složky a přitom se cítí výjimeční - jiní lepší.
Jinde to funguje a pochvalují si to i z důvodu, že není tolik odpadu po škarpách, jenom u nás se hledají důvody, proč je vše špatně. Sklo je taky zálohované a nikdo neprotestuje. I bedna na pivo má zálohu, tak nechápu kde je problém. Někdy si problém vytváříme samy ve svých hlavách. Mě se nelíbí samý plast a plechovky v přírodě a pokud to pomůže byť o polovinu, tak to vítám.
Na druhou stranu, není záloha a pak silničáři sbírají odpad kolem silnic a nevěřím tomu, že to dělají dobrovolně a zdarma.
Nebo nejsou mnozí voliči nejčilejší koťátka z vrhu a stačí jim mladá tvářička?
Ne nová tvářička, ale nová generace politiků, kteří dělají pro lidi, ne řídit vše jako firmu a pak zjistit, že to nejde řídit jako firmu.
Je mladý a nebojí se zodpovědnostii. Babiš označil, Grolicha, že nic nedokázal. Dostat nejvíce hlasů je sen Babiše, ještě nějaký rok a přijdou nové tváře, které snad nebudou jen útočit, křičet, kopat kolem sebe, ale dělat politiku slušně. Ale rozumím, že slušnost není in…
to je šílený... já jablíčkář nejsem, ale neni právě ta uzavřenost a díky tomu skvělá optimalizace na konkrétní zařízení důvod proč si jablka lidi kupujou? Teda krom těch co s tim flexí u zrcadla? Však to kompletně zabije jedinou věc kvuli který stojí nad jabkem vůbec uvažovat. Bejt CEO applu tak platim pokuty a na evropský iphony dám přirážku 😄 natruc těm Bruselskejm, kde bude mít toho iphona 90% z nich. Ono si to kupce najde i podražený o pokutu (stejně jako spousta dalších produktů máme dražší o eko výpalný a prodávaj se pořád)
Dnes to používají všichni nahoře a pak se budou divit, že ta změna nešla k lepšímu, ale jiným směrem než si samy přály. Nikdo nikoho nenutí si koupit jiný systém než iOS
Od té doby co mám Apple, tak není důvod telefon měnit co 4-6 let. Opravdu není důvod měnit, i když mám na to jej měnit každý rok. Po X letech stále aktuální systém, kdo je schopen mi jej nabídnout po 5 letech a zasílat aktualizace, které jsou aktuální pro funkčnost a pro plnou ochranu? Android jsem měl roky a stále nějaké problémy s iOS než jsem si zvykl, tak žádný problém, to je zřejmě trnem v oku…
Ustřední krizový štáb má šefa ministra vnitra. Tedy Rakušana, za kovidu Hamáčka.
A teď jak to je. Fiala plete se pod nohy Rakušanovi a ostatním v krizovém štábu? Co Babiš (v té době předseda vlády), nechal řídit Hamáčka krizový štáb, nebo se snažil mikromanagerovat?
Chytřejší pochopí...
Babiš do všeho za covidu vrtal a proto vše dopadlo, jak to dopadlo. Tentokrat nechaly dělat ty, co mají kompetence a nikdo se nikomu do ničeho nemotal. Každý věděl co má dělat.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Jsou tam proměnlivé značky. Na 100km/h pro spoustu řidičů znamená nejméně 120km/h. Rozuměl bych tomu, kdyby omezení trvalo pár dnů, ne měsíce, kdy se každý může připravit časovou rezervu 30-45 minut a ne jet na časový doraz. Ano každý má starosti a auto je zbraň, tak by si každý měl uvědomit do čeho sedne a jaké můžou být následky. Někdy jsou fatální a litováni je pak pozdě. Plechy jsou jen plechy a daji se koupit nové, zdraví se koupit nedá.