Ustřední krizový štáb má šefa ministra vnitra. Tedy Rakušana, za kovidu Hamáčka.
A teď jak to je. Fiala plete se pod nohy Rakušanovi a ostatním v krizovém štábu? Co Babiš (v té době předseda vlády), nechal řídit Hamáčka krizový štáb, nebo se snažil mikromanagerovat?
Chytřejší pochopí...
Babiš do všeho za covidu vrtal a proto vše dopadlo, jak to dopadlo. Tentokrat nechaly dělat ty, co mají kompetence a nikdo se nikomu do ničeho nemotal. Každý věděl co má dělat.
Mě se líbí, jak za vše může EU, přitom Volkswagen už po druhé. Tak může za to EU, nebo Volkswagen? Ať dostane pokutu, stejně nebude likvidační a jede se dál. Jsou nějaká pravidla a stačí se jich držet. Že jsem si koupil auto schválené do provozu, tak není moje chyba, že někdo opět něco porušil. Auto jsem si koupil v pořádku a pokud mi ho dnes chce někdo odstavit, tak ať si jej odkoupí tak, aby jsem nebyl poškozen. Pak své auto nechám velice rád sešrotovat….
Ano, lepší je nechat se vydírat a zvedat pro sebe tranzitní poplatky.
Když mě někdo vydírá a můžu mu to vrátit, tak to udělám! A osolim mu to!
Buď se dohodneme, nebo jeden druhýho stáhne z kůže.
Vy jste zastánce koho, Maďarska, Slovenska, Ruska? Nevím, jestli někdo někoho vydírá, ale vidím to tak, že alternativa je, jenže Slovák a Maďar ji odmítá, otázka proč ji odmítá. Před válkou Rusko samo vypínalo jak ropu, tak plyn a zdůvodnění bylo, oprava sítě, přitom veškeré technologie nakupovali se západu a tolik technologie nekoupily, kolik měly oprav. Kdo koho vydíral před válkou jste zapomněl. Stále také čekám, kdy bude benzin a nafta za 100 Kč a víc, už to dávno mělo být, neměly jsme mít plyn a západ měl dávno padnout.
Ale rozumím, za notečky ruského tažení se dobře platí.
Kdo má doma čerpací stanici, ať zvedne ruku. Přiznám se, že bydlím v rodinném domě a čerpací stanici nevlastním, ale můžu si do auta přidat na delší jízdu 40L pohonných hmot na víc a tím mít případný dojezd 2000 km i více. Kamarád najezdí za rok cca 80 tisíc km s firemním autem, pokud by musel pokaždé na firmu, aby dobyl auto, tak to spočívaly na dalších 20-30 tisíc km ročně plus vlastní doprava. A když se podívám na sídliště a garáže u sídliště, tak mi spousta věci nejde do hlavy a nějak nesedí, třeba to, že vlastník elektroauta vlastní minimálně jedno auto se spalovacím motorem, důvod? Nechtějí řešit některé komplikace na dlouhých jízdách, jak přiznávají, že kolem kostelní věže, to stačí, ale pořizovací cena by mohla být za cenu běžného auta. Stále elektroauta mají mezery pro široké a maximální užití a proto je ještě dlouho budou nahrazovat auty které jezdí na benzin a naftu.
Trochu by krotil nadšení jak jde ruská ekonomika ke dnu.
Zmrazení ruských devizových rezerv na Západě cca 300 mld. $ , embargo na fosilní paliva, zákaz exportu důležitých technologií a součastek , vyhození RF ze systému SWIFT (mezinárodní platby) mělo podle prognóz Putina položit na lopatky během měsíců. Nestalo se.
Průměrný plat v Ruské federaci byl v roce 2021 57 tisíc rublů, v r. 2024
83 tisíc rublů.
Podařilo se najet s ekonomikou na válečnou výrobu a společenská podpora Putina i jeho války na Ukrajině je stále vysoká.( cca 70%)
Třeba ČR stále bere 41% ropy z Ruska (!!!) a příjmy z prodeje fosilu se dokonce navýšily - Čína, Indie ....
Ke vší smůle je šéfem Ruské centrální banky jeden z nejbrilantnějších finančních mozků současnosti Elvira Nabiullinová ( srovnejme se Stanjurou) , která zatím dokázala ustát západní sankce.
RF se navíc nepodařilo dostat do mezinárodní izolace a mnoho zemí se neztotožňuje s postojem Západu.
Souhlasím s názorem, že by se výrazněji měl zvýšit tlak na Rusko , dobrou otázkou ovšem je, zda si to EU (ekonomicky) může dovolit.
Zelené dobrodružství s gryndýlem už stálo tolik peněz, že na další rozhazování asi už není.
Když žák vše krásně funguje, proč se zvedají úrokové sazby, nejsou peníze na víc a schodek je minimální, když byly státní přebytky. Za ty dobyvačné peníze se Rusové a celý svět mohl mít lépe. Rusko čeká ne moc hezká budoucnost.
UA vede zločinecká, vyděračská banda. Co od nich jiného chcete čekat. Je zvláštní, že takovÿm krokem přicházeji o poplatky za tranzit, no to jim asi nevadi, zabrečí a hlupaci jim odpusti 40% dluhu a Česko k tomu podepiše oboustranou dohodu na vše grátis, však my na to máme, na 10let.
Nemělo si Maďarsko a Slovensko uzavřít nové smlouvy, když věděli, že na Ukrajině probíhá tří denní vojenská operace a trvá stále. To není vydírání, ale jejich blbost, uzavřít smlouvu se stranou, která ničí v infrastrukturu v dané zemi kde má probíhat tranzit.
Problém je, že musíme díky EU něco splnit a abychom to splnili, tak musíme konat a jelikož to vedou neumětelové, tak vznikají absurdní situace. Třeba nyní se uvažuje o zdražení benzínu kvůli emisím, a při tom ta e-auta u nás jezdí na elektřinu z uhelných elektráren a jsou strašně eko a o těch neeko bateriích ani nemluvě.
Buď to děláte kvůli EU a nebo myslíte na zdraví jak své, svých blízkých a celého okolí. K čemu je vám ušetřit peníze na jedné straně a pak vynaložit peníze na druhé - zdraví.
Nemyslím, že by určité věci nefungovaly dál, ale taky by jste nechtěl, aby auta produkovala emise, jako v 60 letech. Někdy se ekologii začít musí a ne myslet jen na ekonomickou stránku věci.
Stále útočí na základny a vojenské cíle a přitom stále ničí nemocnice, školy, školky, energetické rozvodny a jiné. Ukrajina už by mohla konečně dostat povolení, likvidovat energetickou infrastrukturu v Rusku. Teď je správný čas, zima se blíží, ať Rusové dostanou svou medicínu. Ani teroristi se nechovají jak Rusové. Ve velkém srovnávat města a vesnice se zemí a přitom tvrdit, že provádějí speciální vojenskou operaci. Ale v Rusku je to normální, nesmí přežít nikdo, kdo by mohl podat svědectví a pokud ano, tady máš noty a nebo doživotí, to jest maximálně 3-10 let života.
Všechno je špatně, nic nemá vycházet, státní rozpočty mají být vyšší, vyšší, obsluha státu také vyšší, pohonné hmoty kolem 100 kaček a na nic nemáme mít.
Když dnešní dobu jedu po dálnici, tak jde vidět, že se máme dobře. To že se některým dýchá hůře, tak to bude bohužel vždy. Ještě nikdo nevymyslel blahobyt pro všechny, i když se o to někteří pokoušely. Přesto se opět měly někteří lépe a druzí, aby si záviděly, případně donášely, aby se měly lépe.
Máme co jist, kde spát, teplo v zimě a svítíme, základní potřeby máme a stále budeme ukazovat, jak se jinde mají lépe. Stačí málo a nemáme ani to co máme dnes…
Chcete mír? Tak tady máte jen mé požadavky, že se vzdáte území(časem všeho území), nebudete dělat problémy, zrušíte všechny sankce i stíhání za válečné zločiny. Nebudete v žádném případě žádat o unesené děti, co jsme vám zničily, tak vám v žádném případě nezaplatíme, ale naopak vy nám zaplatíte všechny města, vesnice, které jsme invazi zničily, aby jste si dobře zapamatovaly, že mír je cesta dobyvačná a my si vezmeme to co chceme.
Jen by mě zajímalo, ve kterém století Rusko zamrzlo, připadá mi, že myšlením je stále ve druhé světové válce. My jsme vás osvobodily a máte být vazalové a nemít své svobodné rozhodování kam chcete patřit.
Prý že je Rusko hospodářsky sankcemi zcela oslabeno. No to je k smíchu. Kde se asi stala chyba? A teď babo raď. Že by nám to osvětlil náš génius Fiala?
Být vámi, tak bych si to přečetl ještě několikrát. Co táhne ruskou ekonomiku, co ji chybí a bude chybět a zvyšuje platy, jak poroste dál inflace a jiné parametry. To že se něco jeví, že se nic neděje, neznamená, že se nic neděje. Pokud sankce nefungují, tak proč mají tak vysokou inflaci, která dále poroste. Izolace se neprojeví ihned, vše má svou setrvačnost. Za Babiše se nastartovala inflace a ta měla taky nějakou setrvačnost. V Rusku se vše stále rozjíždí a je to pomalé dávkování a utahováni šroubů. A Rusko potřebuje západní technologie, které nakupuje přes prostředníky a ne zrovna lacino.
23
Sledujících
1
Sleduje
23
Sledujících
1
Sleduje
to je šílený... já jablíčkář nejsem, ale neni právě ta uzavřenost a díky tomu skvělá optimalizace na konkrétní zařízení důvod proč si jablka lidi kupujou? Teda krom těch co s tim flexí u zrcadla? Však to kompletně zabije jedinou věc kvuli který stojí nad jabkem vůbec uvažovat. Bejt CEO applu tak platim pokuty a na evropský iphony dám přirážku 😄 natruc těm Bruselskejm, kde bude mít toho iphona 90% z nich. Ono si to kupce najde i podražený o pokutu (stejně jako spousta dalších produktů máme dražší o eko výpalný a prodávaj se pořád)
1 odpověď
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Dnes to používají všichni nahoře a pak se budou divit, že ta změna nešla k lepšímu, ale jiným směrem než si samy přály. Nikdo nikoho nenutí si koupit jiný systém než iOS
Od té doby co mám Apple, tak není důvod telefon měnit co 4-6 let. Opravdu není důvod měnit, i když mám na to jej měnit každý rok. Po X letech stále aktuální systém, kdo je schopen mi jej nabídnout po 5 letech a zasílat aktualizace, které jsou aktuální pro funkčnost a pro plnou ochranu? Android jsem měl roky a stále nějaké problémy s iOS než jsem si zvykl, tak žádný problém, to je zřejmě trnem v oku…