Oficiální definice, přijatá Kominternou roku 1935, fašismus popisuje jako „otevřenou teroristickou diktaturu nejreakčnějších, nejšovinističtějších a nejimperialističtějších složek finančního kapitálu“.
To je přesná definice Ruska.
To že jsi mentální anorexii poznamenaný, už jsi prokazal. Dík.
v příspěvku není o fašismu ani slovo
Tak jako měli propočtené zastropování PHM spotřebitelům a závislost na strategické surovině pouze od dodavatele v zemi, která rozpoutala válečnou agresi?
Aha!
přesně, už měli dva roky na uzavření mezistátních smluv, zpracování projektu a výstavbu nových ropovodů v délce stovek km. Jen je s podivem, že se u nás třeba obchvat Prahy staví už přes 30 let.
A nemyslíte, že "Evropa" takto dostane více? BYD zaměstná 5000 lidí, převážně Evropanů. K tomu dodavatelský řetězec bude dalších x tisíce lidí. Vývoj auta může částečně probíhat v Evropě, nebo aspoň homologace a zkoušky. Daň za mzdy, pojištění na sociální, zdravotní, vše skončí v "Evropě". Daň firmy ze zisku, DPH z prodeje auta, to vše opět zůstane v "Evropě". Bude to určitě více, než dovozní clo. A jestli mají Turci o trochu vyšší mzdy, než dělníci v Číně, i to auto bude o chlup dražší.
a proč by Turecko mělo něco ze zmíněných odvodů posílat do "Evropy"?
Ne, neumí. Za posledních 10 let jsem absolvoval cca 50 jednání na zastupitelstvech především menších obcí a ekonomická gramotnost zastupitelů odpovídá tristní úrovni běžné populace. A navíc k tomu přidávají oproti péči o vlastní peníze ještě jednou tak velkou opatrnosti, aby nemuseli nic před nikým obhajovat. A že tím svou obec připravují o desítky až stovky tisíc ročně, to dělají, že nevidí. Pořád mají hlavně argument "co kdyby".
Každá investice má určitou míru rizika. Pokud se jen trochu nevydaří, nastupuje dle platných zákonů trestní odpovědnost a ručení vlastním majetkem
Kluci u nás v Evropě to nedělají špatně, ale...materiálové náklady, jejich nedostupnost z Ruska, gryndýlová totalita pomalu a jistě Evropu likvidují. Další věc je , že Čína ovládá trhy s lithiem, má levnou pracovní sílu, nergie, což je podstatné, a logistiku má podstatně propracovanější , o proti Evropě, dalo by se říci, několika násobnou. Jak jsem již psal před rokem, Evropa ve všech odvětvích jde do kolapsu.Nelze již nic v Evropě vyrábět, od pomožek až po automobily, Čína prostě ovládá jž celosvětový trh a to nepočítám elektroniku ! V Evropě již za rozumné , konkurenceschopné peníze nic NEVYROBÍTE ! Řešením, kterým se až nyní, částečně věnují ekonomové, (je ale pozdě),není téměř žádné. Je zde tolik aspektů, že není východisko a dotacemi, to pouze urychlíte ekonomický bankrot a poté i státní, Týká se to téměř všech zemí EU.
cena práce, min v auto průmyslu je už na srovnatelné úrovni, ale mají dost pracovníků.
V Evropě je na technických oborech cca 30% studentů (matematika a fyzika jsou moc těžké) a 70% studuje zásadní obory jako gender + něco málo nutných oborů, např. lékaři, učitelé.
V Číně je ten poměr naopak, 70% technické obory a 30% humanitní.
9
Sledujících
0
Sleduje
9
Sledujících
0
Sleduje
Zajímavý názor. Skutečný prodej roste, i když to někdo nerad vidí...
6 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
OK, ještě tak když to platí daňoví poplatníci - dotace, jinak konec dotací = pokles prodejů
Odkaz 1