Vim jak se nam tu ulevi, bydlim tu 32 let, VUBEC! Je to uplne k nicemu, jedine kdy tu byl provoz je mezi 14:30 az 15:30 a pak v nedeli vecer, kdyz se vraci Ostravaci z chaticek.... je fakt, ze to stoji za to vyhodit miliardu, kvuli hodinovemu provozu a 3 minutovym kolonam v tuto hodinu....tranzit tu v podstate neni, vetsina kdo jezdi v tuto dobu kdyz jsou kolony jsou mistni, kteri se vraci z prace a tudiz ten provoz tu bude porad stejny 😉
Presne tak, celou dobu co jsem v Krnove bydlel, jsem museli poslouchat neskutecny randal z provozu I/57 v oblasti SPC, ktery po r 89 stale rostl. Obchvat v jeho podobe, jak ji vidime dnes, se navrhoval v dobe, kdy tranzit smeroval do PL pres Bartultovice a nebyla hotova D1 do PL. Jakmile se D1 dokoncila, tak obchvat v teto podobe pozbyl svou funkci. Teprve po dokonceni zapadni spojky mezi 45 a 57 bude mit obchvat smysl pro vnitrostatni tranzit smer zapad-vychod. Te se ale dockame mozna za dalsich 20 let. Pres Krnov projizdi denne 15000 - 20 000 vozidel - zalezi na miste, kde se doprava scita. Podle mne po oficialnim otevreni dojde jen k nevyznamnemu omezeni hluku v oblasti mestske zastavby. Diky SV reseni trasy jsou nenavratne zniceny oblasti niv reky Opavy.
Presne tak, celou dobu co jsem v Krnove bydlel, jsem museli poslouchat neskutecny randal z provozu I/57 v oblasti SPC, ktery po r 89 stale rostl. Obchvat v jeho podobe, jak ji vidime dnes, se navrhoval v dobe, kdy tranzit smeroval do PL pres Bartultovice a nebyla hotova D1 do PL. Jakmile se D1 dokoncila, tak obchvat v teto podobe pozbyl svou funkci. Teprve po dokonceni zapadni spojky mezi 45 a 57 bude mit obchvat smysl pro vnitrostatni tranzit smer zapad-vychod. Te se ale dockame mozna za dalsich 20 let. Pres Krnov projizdi denne 15000 - 20 000 vozidel - zalezi na miste, kde se doprava scita. Podle mne po oficialnim otevreni dojde jen k nevyznamnemu omezeni hluku v oblasti mestske zastavby. Diky SV reseni trasy jsou nenavratne zniceny oblasti niv reky Opavy.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
RNDr. Miloš Vystrčil působil na VŠPJ na pozici asistenta v letech 2009 až 2021, nejdříve na katedře veřejné správy a regionálního rozvoje, která zanikla v roce 2012, od roku 2013 pak na katedře ekonomických studií. Zde zajišťoval výuku předmětu Regionální rozvoj a dříve i volitelného předmětu Regionální politika a rozvoj. Zároveň se aktivně podílel na zajištění zvaných odborníků z praxe do výuky či na mezinárodní vědecké konferenci Konkurence, kde často sám vystupoval. V únoru 2020 byl zvolen předsedou Senátu Parlamentu České republiky. I když své pedagogické působení na Vysoké škole polytechnické Jihlava již ukončil, na její půdu se často vrací. V lednu letošního roku se například během své návštěvy VŠPJ setkal s rektorem Václavem Báčou.
1 odpověď