Bohužel slunce svítí přes den, kdy normální člověk je s autem pryč. Nechápu tedy jak souvisí FVE s nabíjením auta. Baterie FVE pokryje noční spotřebu RD. A co v zimě. Podotýkám, že FVE mám a jsem spokojen. Ale jako technik vím co je možné s co ne. Elektrické auto určitě nebudete nabíjet zadarmo. A to nemluvím o zátěži elektrické sítě v dané lokalitě. O tom mluví CEPS.
Ano, stát se nemá starat o soukromé firmy. Z důvodu emisních povolenek se, shodou okolností, vozí šrot námořními kontejnery do Indie ( náhoda, že majitel je Ind, tedy pardon Brit) na přetavení a potom zpět do Evropy. Pokud vláda a EU vkládají stále více regulací typu - to se nesmí a naopak to se nám líbí, tak dáme dotaci. Nejsme v kapitalismu, ale v pseudo socialismu. Pak to může být hodně špatně. Přece museli předpokládat, že nikdo nebude rozvíjet firmu, když nemá budoucnost pro politické rozhodnutí. Vytáhne, co se dá a pak nechá padnout.
Jde o to, že čísla jsou nesmyslná. Mám cca 17 kusu veteránů na " bílých" číslech. Takže jsou v normálním registru vozidel. Najednou jednotky km v roce. Pochybuji, že registr vozidel dokáže toto vyfiltrovat. Průkaznější jsou výzkumy, které sledují průjezdy na kamerách při vjezdu do měst. Zde vychází stáří vozidel cca 10 let. Ale to nechtějí někteří slyšet ani vidět.
Autor článku by měl pochopit demonstrativní příklad (v právním textu uvedno například) a taxativní tzn. vyjmenovaný a daný výčet. Nedivím se , že někteří lidé mají novináře za nevzdělané a nekompetentní. Je to v celku pochopitelné, potřebuji koupit boty. Jdu vyberu a koupím boty (v tu chvíli nutná potřeba), ale nechodím několik hodn nebo dní po obchodech a vybírám a ani nevím co.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Jsem z Ústí nad Labem, díky povodňovým opatřením od roku 2002, máme v Ústí jen dopravní problémy. Jinak téměř nic.