Ono to není úplně o obchodech, nýbrž o lidech... U nás je prodejna Penny naprosto nejhorším obchodem ve městě, všude se válí po zemi krabice, regály poloprázdné, ovoce a zelenina nahnilé... prostě děs a hrůza. Proto tam nechodím. Nicméně nedávno jsem se stavila v prodejně Penny v sousedním městě 10 km daleko a nestačila jsem zírat... všude čisto, pořádek, regály doplněné, ve zboží byl systém. Takže když se chce, tak to očividně jde, teda alespoň někde 😉
Bože, to jsou zase kecy v kleci. Chtěla bych ty kavárny plné seniorů popíjejících předražené drinky vidět. Buďto žiju na jiné planetě, nebo je to zase nějaká provokace, a nebo je autorka úplně hloupá...
Jediné fronty důchodců, které znám a vidím cestou do práce, jsou fronty před Penny nebo Lidlem na akční máslo, mléko (dosaď komodity dle aktuální situace). Ale přeplněnou kavárnu nebo obchoďáku jsem ještě neviděla. A to ani v Praze, ani v Brně, natož někde na venkově.
Zajímal by mě rok narození autora článku... Jsem stejně stará jako Tatiana Drexler a její zmínka o složité finanční situaci před 30-40 lety mi nepřijde hysterická, prostě to tak doopravdy bylo.
Odborné hodnocení tanců jednotlivých dvojic si netroufám hodnotit, neb nejsem odborník. Nicméně dovolila bych si upozornit některé "rozumbrady", kteří mají ambice rozumět všemu, že licenční pořady mají svůj scénář, jimž se musí nesoutežící účinkující řídit. Scénář tohoto pořadu neznám, ale je velmi pravděpodobné, že někdo z porotců musí přijmout roli kata, zatím co někdo druhý dostane roli "hodného policajta". To je v komerční zábavě prostě normální 😉.
Potvrzuji vaše stanovisko. Ocet místo aviváže používám cca 2 roky, kdy jsme se přestěhovali do bytu, kde je významně tvrdší voda než v předchozím bydlišti.
Brzy jsem si všimla, že se vodní kámen v pračce sráží a spolu se zbytky aviváže vytváří nechutnou usazeninu, tak jsem pátrala, jak to vyřešit. Našla jsem na internetu doporučení na ocet. Od té doby dávám 1 panák octa do hlavního praní a 1 panák místo aviváže. Prádlo nikdy nesmrdí octem, nýbrž voní po pracím prášku. Když peru dámské nebo dětské prádlo nebo něco, kde chci vůni posílit, přidám do hlavního praní trošku parfémovaných perliček.
Aviváž používám výhradně jen na oblečení, které se bez ní neobejde, jako např. jemné pleteniny nebo hedvábí.
A jako bonus - od té doby, co používám místo aviváže ocet, se pračka krásně leskne, nesmrdí a neplesniví 😉 .
Samoobslužné pokladny mi nevadí, pokud jsou správně seřízené. Nevadí mi to, že se musím obsloužit sama. Vadí mi to, že u každé druhé položky pokladna řve "neznámé zboží" nebo "vyčkejte na obsluhu". Člověk tam stojí a čumí jako tvrdé Y, a obsluha v nedohlednu. Už jednou jsem se naštvala, nechala jsem rozmarkovaný nákup na pokladně a šla jsem pryč.
Samoobslužné pokladny jsou fajn, pokud má člověk malý nákup, všechno zboží je opatřeno čárovým kódem a chce platit kartou. Jakmile má však velký nákup včetně pečiva a zeleniny, je to peklo. Kdo si má všechny ty názvy housek, baget a koláčů pamatovat? A to nemluvím o zelenině... mám v košíku cukínu nebo cuketu? Ale nejvíc mě dostal název "TS zázvor", to bych bez pomoci prodavačky fakt nedala (a toho blbce, co to programoval, bych chtěla poznat osobně 😉).
Osobně se mi to ještě nestalo, že by mě obsluha posílala ke konkrétní pokladně. Nicméně pokud by se tak stalo, asi by se se zlou potázali. Nemám problém s žádným způsobem markování a placení, nicméně sama nejlíp vím, co v danou chvíli potřebuji - např. když potřebuji zaplatit el. stravenkou, vždy mířím k pokladně, protože automaty buďto stravenky vůbec neberou, a nebo je do stroje musí vsunout pouze obsluha, kterou musím nejdříve přivolat a dlouze na ni čekat.
Mně spíš rozčiluje jiná věc - že některé obchody zákazníkům žádnou možnost volby vůbec nedají. V našem městě je (kromě jiného) supermarket TESCO, kde jsou normální pokladny skoro pořád zavřené, takže všichni zákazníci stojí dlouhé fronty k samoobslužným automatům s malinkatou ložnou plochou, kde jim namarkované zboží přetéká, padá na zem, neustále musí čekat na obsluhu, protože stroje stále stávkují a mají nečekané požadavky... To je teprve mazec! Do tohohle obchodu chodím jedině, když z nějakého důvodu nemám jinou možnost, protože se tam vždycky naštvu.
Souhlasím s tím, že tykat cizím dospělým lidem, byť jsou mladší, není správné a osobně to považuji za neslušné.
Nicméně ještě víc mě vytáčí implantovaná "americká" korporátní firemní kultura, vycházející z toho, že ve většině nadnárodních firem je jednacím jazykem angličtina.
Je mi tzv. 50+, navíc jsem žena, a díky fúzi jsem se ocitla v nadnárodní firmě. Těžko si zvykám na to, že mi najednou všichni ti mladí a úspěšní manažeři či ajťáci tykají i v češtině... Pan Špaček by asi zaplakal, a nebo vyskočil z kůže 😉😎
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Mléčné bary mi chybí, ten zbytek ne.