Asi se všichni shodneme, že elektroauta jsou ještě dost nedotaženou technologií. Na jedné straně extrém nepřemýšlejících ekoaktivistů, co vybaví elektromotorem s baterkou i sněžný pluh, na druhé straně věční odpůrci, co nepřipouští žádný vývoj a stop výroby i3 po 10 letech berou jakožto chybu. Co se takhle soustředit na problém a dát miliardy eur do vývoje baterií? Potřebujeme zlepšit životnost, kapacitu a výrobní náklady. Vylepšení 2x v jednom z parametrů by znamenalo revoluci a to ne jen v automobilech. Víte kolik energie promrháme v energetické sítí, protože energii neumíme efektivně skladovat? Nebylo by to řešením je pro elektromobilitu, byla by to další průmyslová revoluce.
Pan Březínek si dovolil další vtip. Pro mě větší vtip bylo přečíst si komentář, který hned odsoudil prezidenta, protože se neumí chovat 😀😀😀 pak následovalo zděšení. Lidi fakt.. Zjistěte si něco, jak poznat upravené foto. Třeba na kanále "Jirka vysvětluje věci" je hezky ukázáno, jak poznat aspoň základní fotomontáž. U pokročilích pomůže AI. Nevěřte hned všemu a zapněte mozek. Takhle jednoduchou úpravou Vás zmanipulujou i dnešní čtrnáctileté děti.
Tyhle články co je "nejlepší" jsou při svém vytržení z kontextu docela úsměvné. Připadá mi to, jako když Francouzská propaganda porovnávala B1 proti Pz1. Ano, B1 byla v mnoha ohledech lepším strojem 1vs1 oproti Pz1, nicméně co udělalo Němce o tolik efektivnější? Mnohem lepší koordinace sil. K čemu vám je střela, co doletí 200km, když nemáte zaměření třeba z pozemního radaru. Nebo třeba z neviditelného kamaráda před Vámi, který zaměřuje několik cílů pomocí kamery a AI vyhodnocení. Celé je to o koordinaci sil. Jedna z největších výhod 4. gen oproti 3. gen bylo zaměření několika i cílů najednou přes systém jako je třeba AWEC. No a následné odpálení střel na několik cílů dřív, než se stroje dostali vůbec na radar. Nebo získání výhodnější pozice právě díky sdílení informací.
"Jediné skutečně hotové peníze jsou ty v hotovosti, vše ostatní jsou jen nuly a jedničky, které nic znamenají" Peníze představují vyjádření aktuální hodnoty. Peníze pokud nemají hodnotu, tak nic nepředstavují a hodnotě je jedno, jestli si to napíšu na papírek, nebo zobrazím na monitoru. Pro všechny ostatní je lepší digitální podoba, kvůli nakládání s informací.
„Současná cena dálniční známky je platná již od roku 2012 a v důsledku vývoje cenové úrovně se propadla její reálná hodnota,“
A současně s tím se propadla většina silnic. Řidiči po zimě musí jezdit tankem, na nových cestách stačí pouze Jeep ve vojenském provedení. Takže jelikož to jako vláda chápeme, tak dáme lidem příspěvek 3000Kč. K tomu dáme ještě 500Kč, jakožto bolestné, protože ve vyspělých zemích si z nás kvůli kombinaci "koupili si dražší, ale za to horší cestu" dělají akorát pr*el.
To že si každej Čech potřebuje zanadávat a hodnotit, na to jsem si zvyk. To že většina z nás hodnotí i to o čem nemá ani šajnu, to už mi přijde taky normální. Nicméně chodit na stránku s vtipem a do krve se pohádat, že ten vtip vtipnej není, protože "mně se to tak zdá"... Na to si asi budu muset zvyknout.
Nezapomeňte přidat, jak se máme napí a v jaké jsme bídě, že musíme hodnotit i jestli je vtip vtipnej...
Tak třeba u nás v technice se při nástupu bere suchý z nosu. Techniku obecně více studentů nedá v %. Zdravotníci velmi podobně. Prostě první roky se učíte a jste koule u nohy. 10-12h? U nás v technice to samý, neumíte doučujete se doma aby z vás něco bylo.
Jo a mimochodem 35k + 2 měsíce dovolené je hezké, když si vezmete, že na průměr 40k nemá 66% populace. Co by člověk při nástupu chtěl...
Zrovna pekelně špatnej příklad. České školství má problémy jinde.
Poměr průměrného hrubého příjmu s průměrným důchodem. Za Paroubka 42.4%.Za Nečase(Kalousek) v roce 2012 42.3%. Za Babiše v roce 2019 39.5%. Za Fialy po valorizaci 1.1.2023 44.5%. Teď se jedná o další mimořádnou valorizaci v červnu. Babiš s Paroubkem měly tyto čísla v době ekonomického růstu. Tyhle data si každý může ověřit na stránce českého statistického úřadu a na kurzy. cz. Trvá to přibližně stejně dlouho, jako napsat přihlouplý komentář.
Důchody jsou největší v poměru k pracujícím za posledních 20 let. My je přesto chceme zvyšovat. Za krize???? Odborníci křičí snižme to. I přesto se nám někteří politici snaží namluvit, že rozhodnutí vlády je v tomto ohledu děsně špatné. U některých expertů se můžete přímo přesvědčit, jaké měli výsledky. Výsledky za které mohli. Někteří politici se Vás snaží přesvědčit stylem "za nás bylo teplo, teď máte zimu". A můžou za to, že v létě je teplo? Proč nás v létě nezačali připravovat na zimu?
Lidi věřte si čemu chcete. Já jsem se připravil, já jsem si poradil. Bez vlády. Mám se dobře i za krize. Klidně si nadávejte, jak je všechno blbě a hledejte viníky. Nebo si přečtěte nějakou knížku o fungování trhů ať tu neříkáte nesmysly jako "proč vláda nezruší inflaci, pak by bylo na důchody". Je to totiž stejné, jako kdybyste po ní chtěli, ať zruší zimu. Na to není potřeba vysoké školy, na to stačí selský rozum a ovládat základní finanční gramotnost.
Takže se nám tu objevují hromadné SMS, pomluvně očerňující jednoho z prezidentských kandidátů. Jeden člověk by to nedal, tudíž musí jít o skupinu lidí. Podle toho, že na ně PČR nepřišla, jde alespoň o trochu organizovanou skupinu. Pochybuji, že jde o dobrovolnou organizaci. Kor když tu máme člověka, který se nebojí takových prasáren a zároveň na to má motiv, schopnosti a finance.
Pamatuji si kantory, kteří dělali věci navíc a něco jsme se od nich naučili. Pamatuji si kantory, kteří nás ponižovali, látce nerozuměli, či na to prostě kašlali. Stejně se to hodnotilo tabulkově podle věku, titulu a pozice. No a co že se zvedne základ, když to nepůjde adresně.
Na výchovu pedagogů se taky dost kašle. "Nevím, jestli na tu vejšku mám. Tak zkus peďák". Z mého pohledu na univerzitě mi skoro přišlo, že každý technický obor má vyšší nároky na matiku, jak pedagog s tímto zaměřením.
Co třeba digitalizace školství? Je X příkladů, kdy pedagog vyučoval půl hodiny online a až pak zjistil, že ho nikdo neslyší. To je komunikace jak stehno. Komunikace je základem vysvětlování a tohle by mělo být skoro na vyhazov, ne že to projde a jako by se nechumelilo. O technických schopnostech průměru tedy nemůže být řeč.
Děláte s tím více než minulá vláda , ale pořád je to málo. Učitelé by si zasloužili více péče. I více peněz, ale adresně!
Na téhle vládě je naprosto nejhorší, že nic nevysvětluje. Ze svojí arogance nevidí, že jim valná většina občanů nerozumí. Prostě nemáme čas si všechno zjišťovat! Někdo musí vytvářet ty hodnoty.
Klid, ono se může ukázat, že to není špatné rozhodnutí. Přeci jen za Aničky jsme byly jedni z nejhorších z EU, takže jen těžko budeme horší. Doprčic na jakých datech bylo ale tohle udělané, to by mě zajímalo...
Komunista chce očernit někoho komunismem. Pavla si prověřovali největší antikomunisti na světě. A víte co? Prošel! Jenže teď je největším soupeřem Babiše. Všimnul si někdo, jak kdokoliv kdo překáží Babišovi je hned nejhorší na světě? Kalousek, piráti, ODS nebo třeba nepohodlný znalec u soudu. Kdo ví něco o propagandě, tak ví, že pravda z toho je tak 20%. Zbytek je přifouklé, neověřitelné, nebo rovnou lež. Takže tu máme složky největších antikomunistických služeb na světě, které tvrdí, že tento komunista může být ve vedení největší kapitalistické vojenské organizace vs Babišova propaganda. Čemu věříte?
Mám tu 121kw verzi a jsem z toho nadšenej. V jednu chvíli se dá řadit mezi 1500-3000 ot. a pak si vezme cca. 5.8l na dálku a pod 7l ve městě. Chová se jak línej diesel. Ve 4000-6000 se z toho stává docela živé autíčko. Člověk musí myslet dopředu, aby z toho dostal výkon. Vůbec se to nezdá, ale auto je docela dlouhé. Motor má relativně blíž ke středu. Konstrukce má více k přetáčivosti jak do nedotáčivosti. Sedí to jak přibitý. Přišlo mi to pocitově podvozkově lepší jak A3 a navíc s lepší výbavou za lepší cenu.
Ten 75kw motor je za mě trochu škoda. To auto má kvality hlavně v řízení a spolehlivosti. Pokud mu seberu dynamiku, tak tu na trhu vidím lepší, praktičtější a levnější volby.
Ta 88kw verze má stejnou momentovou charakteristiku jako 121kw. Tuším, že bude tedy SW omezená. Co jsem četl, tak se to dá upravit z 88kw na 121kw a celkově se s jednotkou dá dost pohrát. Takže rozdíl mezi motory 75kw a 88kw je značný.
Ještě malá oprava. První modely mají OK antikorozní ochranu. Po faceliftu od roku 2016 dostala plnohodnotnou. Mám 2014 a koroze je i tak srovnatelná s Evropskými auty.
Ideální jako daily car pro člověka, co má rád auta řízení.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak přesně takto vypadá novinářská žumpa. Novinář tu píše o aroganci, přičemž sám napsal arogantní článek s evidentním citovým zabarvením. Co takhle objektivnost? Co takhle nějaká data? Jediné, co jsem se z článku dozvěděl je, že paní pisatelce se pan Turek jevil jako arogantní, že se jí tam nelíbilo, protože výfuky smrdí a že má komplex z toho, že ti dva, kde dle dat se do europarlamentu dostanou nanejvýš dva, jsou muži...