Autor článku napsal dost omáčky, ale hlavní informace mu unikla. Navýšení maximální přípustné hmotnosti o 750 kg se bude pravděpodobně týkat jen bateriových elektromobilů. Takže například majitele obytných aut mají smůlu. Jejich Transit, Sprinter nebo Ducato budou stále max 3,5t (s řidičském sk. B).
Vidím dobře, že to Webasto je tady vodní (namisto horkovzdušného provedení, které vysouší vzduch)? Je tam někde radiátor, nebo vyhřívaná podlaha? To je zajímavý detail, na který bych se zaměřil (možná konkurenční výhoda).
Chybí mi informace o nápravě. Vidím A/T pneumatiky, ale obávám se, že tam bude zase jen Alko nebo Knott (takže terénní schopnosti nápravy budou nulové).
Jakou technologie baterii montují? Nabíjí se i za jízdy z 13ti pólové zásuvky vozidla?
Arctic Trucks nabízí model AT35 už dlouho, není to žádná novinka. A kde to je legální, dávají dokonce i 37" nebo 40" pneumatiky. Mimochodem tahle firma ty zmiňované Toyoty na cestu k severnímu pólu postavila. Pokud má někdo právo stavět na tomto díle Top Gearu svůj marketing, tak je to právě Arctic Trucks.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To spodní zakřivené zrcátko je správné. Slouží k tomu abys viděl dolů, pod kola (v terénu). Není to na dálnici (na eliminaci mrtvého úhlu), jak to známe ze silničních aut.